pv
door pvde18 Jan 7, 2018 om 22:46
Winkels & webshops

LIDL spaaractie voor vitamini's

Wie kan voor 1200 euro aan boodschappen kopen om alle 8 de vitamini's bij elkaar te sparen?

16799 24 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 7, 2018 om 23:00
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pvde18 ,

Er zijn 8 verschillende vitamini`s waaruit u kunt kiezen , u bent niet verplicht om te sparen voor alle 8 .

Voor alle vragen, klachten en/of opmerkingen met betrekking tot deze actie kunt u een mail sturen naar contact@lidl.nl.

Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.lidl.nl/nl/Spaaractie-8135.htm?rdeLocaleAttr=nl

ja
door janf43 - Jan 7, 2018 om 23:03
733 Antwoorden / 0 Vragen

Och, met een beetje hulp van opa's, oma's, de buurvrouw.... Als u gelijkertijd met mij boodschappen gaat doen en achter bij mij bij de kassa aansluit, kunt u mijn zegels krijgen. Mijn kleinkinderen zijn er veel te groot voor.

AWYeah28
door AWYeah28 Jan 7, 2018 om 23:09
355 Antwoorden / Vragen

Doen wij ook altijd bij een interessante spaaractie, even de voorganger bij de kassa in de gaten houden en als de zegels worden geweigerd, vragen of we ze mogen. Heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan.

Gr
door Grunn1 Jan 7, 2018 om 23:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik zulke klanten achter mij heb staan die vragen aan de kassa of ze mijn zegeltjes ook mogen dan zeg ik altijd “geef ze me toch maar” en plak ze op Mn kerstkaartjes. Koop je eigen boodschappen om te sparen. (Sarcastische mode uit)

AWYeah28
door AWYeah28 Jan 7, 2018 om 23:35
355 Antwoorden / Vragen

@Epcot: Veel sterkte met uw persoonlijkheid.

AWYeah28
door AWYeah28 - Jan 7, 2018 om 23:07
355 Antwoorden / Vragen

Beste PvdE,

De actie heeft een looptijd van acht weken. Ik stel me zo voor dat een gezin met een stuk of twee à drie kinderen wel aan €150,- boodschappen per week komt. Moeten ze natuurlijk wel uitsluitend naar Lidl gaan.

Er worden nu al VitaMini's en spaarzegels op Marktplaats aangeboden, dus als u ze graag allemaal wilt hebben kunt u dat ook in de gaten houden.

Spaar ze!

ne
door neodutchio Jan 8, 2018 om 00:14
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Voor ons gezin met 2 kinderen (4 personen in totaal dus) kom ik niet boven de € 75 per week uit. En dan hebben we elke dag gewoon brood en een goede warme maaltijd, groente, fruit en vlees.

AWYeah28
door AWYeah28 Jan 8, 2018 om 08:07
355 Antwoorden / Vragen

Dat doet u heel netjes, wij zitten daar met één kind al ruim boven. Al is het niet ons streven om zo laag uit te komen.

costnix
door costnix - Jan 7, 2018 om 23:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat nou de reden waarom ik NOOIT aan spaaracties meedoe.

AWYeah28
door AWYeah28 Jan 7, 2018 om 23:09
355 Antwoorden / Vragen

Mag ik dan uw zegeltjes? ;-))

tenormin
door tenormin - Jan 7, 2018 om 23:11
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Voor €1.200,00 aan boodschappen 8 vitamines bij elkaar te sparen? OMG: dat worden heel dure vitamientjes. Maar om uw vraag te beantwoorden: wie kan voor: ik kan dat zeker niet en, onbelangrijk waarschijnlijk, zou dit ook niet willen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 7, 2018 om 23:31
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ga naar de kermis, dan heb je voor een paar tientjes veel grotere knuffels en ook nog eens een gezellige tijd.
Anders hou marktplaats in de gaten daar kunt u ze straks kopen 8 voor €50, scheelt mooi €1150

Dan nog een antwoord op uw eigenlijke vraag.
Wie kan voor 1200 euro aan boodschappen kopen om alle 8 de vitamini's bij elkaar te sparen?
Antwoord :ik, maar ik ga nooit naar de Lidl.

aurora1
door aurora1 - Jan 7, 2018 om 23:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wie laat zich steeds weer verleiden tot het meer kopen dan gebruikelijk en nodig voor zegels voor fratsen?
Wie trapt in dergelijke stunts om (o.a.) supermarkten meer te laten verkopen?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 7, 2018 om 23:54
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Edit

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 7, 2018 om 23:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vrouwen op heterdaad betrapt tijdens stelen VitaMini's

Twee vrouwen van 27 en 30 jaar zijn vanmiddag op heterdaad betrapt tijdens het stelen van VitaMini's in supermarkt Lidl in Helmond.Bron

ne
door neodutchio Jan 8, 2018 om 00:16
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Heeft dat niet iets met elkaar te maken? Wel heel toevallig, een klager die het te duur vind en tegelijkertijd een diefstal hier van...
Geintje hoor, moet kunnen.

diumenge
door diumenge Jan 8, 2018 om 12:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Tsja, Helmond...

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2018 om 23:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou heb ik vrijdag toch helemaal geen zegeltjes gekregen voor die dingen. Waar kan ik klagen?:-))

AWYeah28
door AWYeah28 Jan 8, 2018 om 08:10
355 Antwoorden / Vragen

U zou eens een topic kunnen openen op Vraag & Beantwoord van Kassa. :-))

Mevr. pellikaan
door Mevr. pellikaan Jan 8, 2018 om 14:36
19 Antwoorden / Vragen

Gewoon bij de Lidl waar je altijd komt, dan krijg je ze alsnog, anders klantenservice van Lidl mailen, maar dan moet je nog wel je bon hebben!

diumenge
door diumenge - Jan 8, 2018 om 08:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Moet dat niet zijn: "Wie wil voor 1200 euro aan boodschappen kopen om alle 8 de vitamini's bij elkaar te sparen?"

Want door het gebruik van 'kan' lijkt het er een beetje op dat het hier om een eerste levensbehoefte gaat....

me
door mein33 - Jan 8, 2018 om 11:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Gulzigheid troef, althans zo komt deze vraag bij mij over.
U "hoeft" toch niet voor elk van de 8  vitamientjes te sparen, als u dat sowieso al zou willen.
U kunt toch ook dat ene, door u zo geliefde, vitamientje uitzoeken en daarvoor sparen.

diumenge
door diumenge Jan 8, 2018 om 11:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

In je mond stoppen is dan ook niet de bedoeling...

me
door mein33 Jan 8, 2018 om 12:13
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@diumenge,

Foutje !!  bedankt  ;-))

ma
door marleenvanh - Jan 8, 2018 om 12:51
452 Antwoorden / 1 Vragen

Kunnen wel, maar willen niet! En toen ik ze zag in de winkel helemaal niet (!)..... wat een domme dingen. Veel kleiner dan ze in de TV reclame lijken en van slechte kwaliteit, daarnaast wie heeft dit nodig? Gewoon naar de Action wanneer je een 'fluffy toy' nodig hebt. Vaak minder dan € 1,50.  Sorry Lidl maar dit is -op alle manieren- 'helemaal niks'!

lo
door louisda - Jan 8, 2018 om 13:09
14 Antwoorden / 2 Vragen

Natuurlijk kunnen buren, vrienden en bekenden óók meespraken, maar waarom zou je ze in hemelsnaam persé allemáál moeten hebben? Gewoon een uitkiezen dus en tevreden zijn.

ol
door old fellow - Jan 8, 2018 om 13:18
90 Antwoorden / Vragen

En komende koningsdag of andere vrijmarkt liggen ze voor 0,50 te koop op elk kinderkleedje ....................... En de komende weken voor veel meer op MP.

Saartje39
door Saartje39 - Jan 8, 2018 om 13:28
1 Antwoorden / Vragen

Je kan ze ook gewoon kopen.
KLIK HIER

tijger1
door tijger1 Jan 8, 2018 om 14:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan zijn ze bij Lidl wel voordeliger.:-))

Mevr. pellikaan
door Mevr. pellikaan - Jan 8, 2018 om 14:41
19 Antwoorden / Vragen

Het is toch maar een actie die niets kost, doe je boodschappen, zoals je gewend ben, de zegels en het vitamientje zijn gratis, als je er extra voor gaat inslaan, dan doe je dat zelf, natuurlijk hoopt de Lidl daar op, maar dat heb je zelf in de hand, maar de mensen zijn niet snel tevreden, ze willen alles en het liefst gratis, en zo werkt het niet!

gerbera
door gerbera - Jan 8, 2018 om 14:49
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Ik krijg mijn vitamini's bijna voor niets, gewoon gezond eten. Nog beter uit eigen tuin.

Wie kan voor 1200 euro aan boodschappen kopen om alle 8 de vitamini's bij elkaar te sparen?
Ik wel maar daar moet ik dan wel de tijd voor krijgen, 8 weken is véél te weinig.
En dat is dan weer het nadeel dat de LIDL zo goedkoop is, doe je er lekker lang over.

audb
door audb - Jan 8, 2018 om 14:57
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Vraag gewoon bij de kassa of ze zegels die niet worden aangenomen of ze die voor u appart willen houden.

Soms doen ze dat wel of u krijgt gewoon een paar extra.

Ook een briefje ophangen bij de ingang (mag niet) wil wel eens lukken.

er
door ernie eduard - Jan 8, 2018 om 18:36
21 Antwoorden / 0 Vragen

Wat moet je nu met die vitamini knuffels je kijk er een keer na, en daarna verdwijnt die knuffel bij al die andere knuffels in de kinderhoek, waar al die andere knuffels ook liggen. Waar ik wel achter ben is dat de Lidl echt niet meer zo goedkoop is als ze voor doen. Deze supermarkt is opgeschoven naar het midden sigment.

mo
door mof - Jan 8, 2018 om 19:56
3619 Antwoorden / 3 Vragen
Mo
door Modje - Jan 9, 2018 om 11:46
1 Antwoorden / Vragen

He.. wat jammer nou dat er mensen reageren zonder achterliggende gedachte van hoe een kind erover denkt.
Kinderen willen ze nu eenmaal allemaal, zo werkt dat gewoon.

Leuke vrolijke, vriendelijke, vel gekleurde poppetjes en ja.. dat valt een kind natuurlijk meteen op.

Leuke actie van de keten maar lang niet voor iedereen wegelegd en daardoor worden zo bepaalde groepen uitgesloten.
Voor mensen met een kleine beurs of mensen die moeten rondkomen van leefgeld is deze (te) korte actie al zinloos te noemen.

De leus...., spaar ze allemaal zit er dus voor hun niet in. En leg dat een kind maar weer eens uit.

tijger1
door tijger1 Jan 9, 2018 om 14:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Altijd onverstandig om kinderen mee te nemen als u boodschappen gaat doen.

Mo
door Modje Jan 9, 2018 om 17:56
1 Antwoorden / Vragen

En dan de kinderen ook maar bij de TV weghouden en alle folders verstoppen. ?
Duidelijk is dat de reclame van de Lidl het doel bereikt en dus ook kinderen...

Opzich is er met deze actie niet zo heel veel mis maar het had wel wat langer mogen doorlopen.

me
door mein33 - Jan 9, 2018 om 12:43
5658 Antwoorden / 28 Vragen

OOR MODJE - 9 JAN. 2018 OM 11:46
1 ANTWOORDEN / VRAGEN

He.. wat jammer nou dat er mensen reageren zonder achterliggende gedachte van hoe een kind erover denkt.
Kinderen willen ze nu eenmaal allemaal, zo werkt dat gewoon.

@modje,

Nooit van "nee dat kan niet" zeggen gehoord.
Je kunt een kind ook best iets weigeren, daar worden ze geen steek slechter van en leren alleen maar dat het niet altijd 'willen, hebben en krijgen' is.

En als ze ze toch "willen" hebben, dan gaan ze zelf maar bij de uitgang van de supermarkt staan om zegeltjes te vragen. en zijn ze daar te jong voor kan Ma-lief er altijd nog gaan staan. ;-))
En vergeet niet :  bezit van de zaak is het eind van het vermaak.

Mo
door Modje Jan 9, 2018 om 12:51
1 Antwoorden / Vragen

.

Mo
door Modje Jan 9, 2018 om 13:02
1 Antwoorden / Vragen

Kinderen uit bepaalde gezinnen die moeten rondkomen van bijv. leefgeld die krijgen alleen maar NEE te horen.
Om je kinderen dan toch iets te kunnen geven zijn dit soort actie's in welke vorm dan ook altijd welkom.

Organiseer het dan wel zo dat het voor iedereen haalbaar is...

me
door mein33 Jan 9, 2018 om 13:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het is van Lidl geen liefdadigheidsactie, maar pure commercie om de verkoopcijfers te stimuleren en daarbij wordt er geen rekening gehouden met onbemiddelde gezinnen.

hansje klein
door hansje klein - Jan 9, 2018 om 13:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het lijkt wel een zich steeds weer herhalende marketing-strategie ...

om consumenten méér te laten kopen dan ze 'vrijwillig" zouden hebben gedaan. Deze actie als voorbeeld met een te korte looptijd voor o.a. opa's en oma's, maar óok acties als twee plus twee gratis enz.

De kasten moeten inmiddels bij sommige klanten uitpuilen!