mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend bespeuren?

4404 14 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 25, 2024 om 17:04
2055 Antwoorden / Vragen

Ja, het wisselt waar ze op mikken maar aan tien procent ben ik nog nooit gekomen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 25, 2024 om 17:35
16849 Antwoorden / 202 Vragen

Ja. En dat kan en mag. Uitsluitend AH medwerkers ontvangen altijd 10% volgenbs de huisregels. De bonuskorting voor klanren met een bonuskaart kan soms ook meer zijnn dan 10%.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 25, 2024 om 21:38
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Mijnnaamwashaas,

Ik raad u aan om alleen die artikelen te kopen bij Albert Heijn, die in de bonus zijn.

Voor de A-merken bent u voordeliger uit bij Dirk.

Voor de basisartikelen zoals brood bent u voordeliger uit bij Lidl.

JMA2
door JMA2 Mar 26, 2024 om 00:07
116 Antwoorden / 2 Vragen

Bij ons zit de dichtstbijzijnde Dirk op 45km dus geen optie. Brood van de Lidl vinden wij niet te kauwen. Brood hier komt bij de bakker vandaan. Ooit de zo vaak als best geteste W5 vaatwas capsules gekocht. Na 5x gebruik weggegeven aan bijstandsmoeder in de buurt.
Glazen tonen vreemd en voelden stroef. Prima die lage prijzen maar ik geef liever iets meer uit en heb profijt van de werking danwel smaak. Nu begrijp ik heel goed dat ik in de luxe positie zit dat wij de merken en producten kunnen kopen die we willen. Ik zou dat aan eenieder gunnen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 26, 2024 om 10:56
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte JMA2,

U heeft 100 % gelijk.

Hier in Amsterdam zijn er steeds minder Hollandse warme bakkers waar je brood kunt kopen.

Toen 1 van de weinige warme bakkers
€ 5,--ging vragen voor een brood, haakte ik af....

Er zijn hier wel veel alternatieven gelukkig: soms haal ik voor 1 euro een heerlijke Marokkaanse stokbrood of zo'n platte Turkse brood.

Re
door Reinier182 - Mar 26, 2024 om 10:11
160 Antwoorden / Vragen

Voor betere aanbiedingen in de bonus hebben ze de betaalde versie. Kan een optie zijn als je veel bij de AH komt en weinig andere supermarkten er zijn? Bekijken of het wat voor je is of niet.

Topantwoord

dr
door druijsenberg - Mar 26, 2024 om 13:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ja. Dat is mij ook opgevallen.

Topantwoord

rj
door rjw - Mar 26, 2024 om 18:12
3262 Antwoorden / 5 Vragen

De gemiddelde consument heeft een redelijk vast pakket aan producten. Als AH de focus heeft verlegd naar andere producten waar ze de bonuskorting op willen geven dan zullen er altijd mensen zijn die daar minder van profiteren en anderen weer meer. Het kan ook zijn dat de leveranciers van de producten die je vaak koopt gewoon geen zin meer hebben om de korting die AH wil geven te absorberen en dat AH daarom maar andere producten (die jij niet vaak koopt) in de bonus gooit.

ze
door zeemannetje - Mar 29, 2024 om 12:11
120 Antwoorden / 0 Vragen

AH is op een gegeven moment begonnen met het promoten van een betaalde bonus variant, de naam weet ik nu niet, maar om die promotie succesvol te laten verlopen moeten ze de reguliere variant minder maken, dus u zou gelijk kunnen hebben. Probeer een van de vele andere supermarkten die standaard goedkoper zijn dan de AH.

mooimeisje_25395
door mooimeisje_25395 - Mar 29, 2024 om 12:27
30 Antwoorden / Vragen

Heb de bonusbox ook de gewonen bonus is niets aan veranderd
bonusbox kan ik 10 producten aan klikken
buiten de gewonen bonus

ka
door kaartendraak - Mar 29, 2024 om 12:49
180 Antwoorden / 2 Vragen

Geen idee, ze hebben vrijwel nooit hetgeen in de aanbieding wat ik vaak koop en als het al in de aanbieding is let ik er niet vaak op, ik heb het toch nodig

Topantwoord

Er
door ErikMH - Mar 29, 2024 om 15:29
2 Antwoorden / Vragen

Sinds ik de betaalde versie van de bonus heb, krijg ik wekelijks 10 aanbiedingen in mijn bonusbox, maar driekwart daarvan voor artikelen die ik nooit koop! Valt vies tegen, kennelijk een dooie mus.

Franske1958
door Franske1958 - Mar 29, 2024 om 16:43
426 Antwoorden / 2 Vragen

Zorgen dat U 's morgens vroeg om 08.00 uur voor de deur staat en loop direct als de deuren open gaan naar het rek met
brood of zakken broodjes op datum voor E 0,50 per stuk.  Maak vervolgens een rondje door de winkel naar artikelen die
flink afgeprijst zijn vanwege de laatst mogelijke verkoop datum. Meld U aan voor de persoonlijke aanbiedingen per mail.
Heel vaak krijgt U als U als voorbeeld 3 blikken soep hebt gekocht, twee dagen later ontvangt U vervolgens een mail
dat U de komende 2 dagen persoonlijke korting krijgt op diezelfde blikken. Zeker bij lang houdbare producten is dit een
leuke manier om vrijwel altijd boodschappen te doen met flinke korting.

rj
door rjw Mar 29, 2024 om 19:11
3262 Antwoorden / 5 Vragen

Goeie tip. Wie vertelt mijn werkgever dat afspraken voortaan later moeten worden gepland omdat ik om 8 uur in de supermarkt moet zijn? Niet iedereen is al gepensioneerd.

lo
door lovewinnie - Apr 2, 2024 om 19:31
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Ervaar dat niet
Vorige week maandag 45 euro oordeel en moest 174 afrekenen van de 220.37

Zondag 68.48 en moest afrekenen 47.34

Vandaag was eigenlijk minste bonus en van de 129,44 betaalde ik 108.86

Misschien moet je ene beetje beter op de bonus letten? 10% is wel erg weinig bonus namelijk