Nog steeds klachten over 1dagdeal?
Zijn er nog steeds klachten over 1dagdeal? En dan m.n. over de schoenen retourneren?
Ik heb op 25-10-18 schoenen besteld, maat 41. Toen die geleverd werden (heel vreemd, direct de dag nadat ik een klacht had ingestuurd over het alsmaar niet ontvangen van de schoenen, werden de schoenen geleverd. Helaas... ondank mijn maat 39 en de schoenmaat 41, zaten de schoenen toch niet goed. Dus ik heb ze retour gestuurd. Omdat ik op Facebook al had gelezen dat mensen de schoen weer retour kregen e.d. ben ik goed gaan zoeken, en vond ik een adres in Houten. 25-11-18 heb ik de schoenen retour gestuurd. Ik heb het bewijs van verzenden bewaard. En toen kwam de uitzending van Kassa, op 22-12. Toen kreeg ik het toch wel even benauwd.
Ik ben direct na de feestdagen gaan bellen, en het vreemde is nu: eerst waren er 2 telefoonnummers. Nu 1 telefoonnummer. Toen ik 2 januari belde, moest ik het een ander nummer bellen dan nu. Nu heb ik het tweede nummer gebeld en na lang volhouden iemand aan de telefoon gekregen, trouwens, net als 4 januari.
Op 2 januari werd verteld dat men de retourbonnen aan het uitzoeken was, en dat ik binnen ongeveer 1 tot anderhalve week mijn geld terug zou krijgen. Als ik dan nog niets terug had, moest ik maar weer bellen.
Vandaag heb ik dus weer gebeld en ik krijg exact hetzelfde antwoord: we zijn de retourbonnen aan het uitzoeken en dan ontvangt u z.s.m. uw geld. Na wat aandringen van mijn kant werd gezegd dat het niet binnen een paar dagen zou zijn, maar dat het ook geen maand zou duren.
Ik vraag me af: krijgt Kassa hier ook nog steeds klachten over?
Hallo Stefine12 ,
Stuur 1dagdeal een brief / of mail , zie hier klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug
Ik vraag me af: krijgt Kassa hier ook nog steeds klachten over?
Zou ik niet weten , kunt u beter aan kassa vragen .
Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.
Oud nieuws , dit is inmiddels bekend , https://www.google.nl/search?client=opera&q=klachten+over+1dagdeal&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Zit met hetzelfde probleem. Schownen retour gestuurd naar postbus in Haarlem. Pakketje is daar aangekomen, heb contact gehad met PostNL. Alleen weigert 1Dagdeal het op te halen bij de postbus. Het verzendadres is inmiddels ook al 2x veranderd. Zij geven aan dat ze geen retourleiding van mij hebben ontvangen terwijl ik bewijs gestuurd heb dat het pakket afgeleverd is. Ze blijven me met smoesjes afschepen.
Hallo Dirkje#67 , dien hier een klacht in , klik op de rode regels . https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL Hoofdvestiging is J -Retail het adres is een woonhuis https://www.google.nl/maps/place/Transvaalstraat+52,+1521+GE+Wormerveer/@52.4928556,4.7872145,3a,75y,41.33h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFDXeoBmUByddqPZ9mJ0r5g!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5fc768962de53:0xb82ce1e21936b50!8m2!3d52.4929255!4d4.7872922?hl=nl Lees ook deze klacht https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/1dagdeal.nl/klachten/he-s-going-down/details?complaintId=f415fbf8-87d0-4b5e-8aee-92fb55f2d239
Ik heb na 5 x loze beloftes dat het geld nu echt heel snel wordt betaald, en dat ik op de urgentielijst ben gezet etc. een mail ontvangen, waarin ze ineens "het licht" hebben gezien. Mijn schoenen zijn namelijk wel opgestuurd (in mijn geval naar een echt adres, maar een PostNL-punt, in Nieuwegein), maar daar nooit ontvangen. Ja, het is wel een punt waar dingen naartoe gestuurd kunnen worden, maar volgens Track&Trace is er nooit getekend voor ontvangst. Gaat u dus maar klagen bij PostNL, mevrouw....
Nou daar zijn we dus nu mee bezig... Ik houd niet op voor ik m'n geld terug heb!
Had al bericht dat het binnen 14 dagen op mijn rekening zou staan nou dat was 14 februari en raad eens wat. Het staat er nog niet op. Via Messenger kan ik niet meer reageren want ze hebben geen Facebook meer. Wat een rot volk toch!
Blijven mailen!
Ik heb ook nog steeds geen geld, maar ik blijf mailen: antwoorden op de mails die ze mij sturen. Nu ga ik binnenkort maar eens contact opnemen met Kassa, Radar of Opgelicht ofzo.. Maar ik heb een enorm dossier inmiddels! En ik blijf doorgaan. Het is nu een principekwestie geworden.
@stefine12 en andere ,
Lees ook hier ,
Onze pagina voor dringende zaken is 1dagdeal.nl/kassa .
Note : Deze speciale pagina is vanaf 08-12-2018 bereikbaar , klanten kunnen hier een terugbel verzoek plaatsen of een bericht sturen via ons nieuw ticketing systeem .
https://1dagdeal.nl/kassa/
https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/1dagdeal-komt-beloften-niet-na
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer