stefine12
door stefine12 Jan 15, 2019 om 12:33
Winkels & webshops

Nog steeds klachten over 1dagdeal?

Zijn er nog steeds klachten over 1dagdeal? En dan m.n. over de schoenen retourneren?

Ik heb op 25-10-18 schoenen besteld, maat 41. Toen die geleverd werden (heel vreemd, direct de dag nadat ik een klacht had ingestuurd over het alsmaar niet ontvangen van de schoenen, werden de schoenen geleverd. Helaas... ondank mijn maat 39 en de schoenmaat 41, zaten de schoenen toch niet goed. Dus ik heb ze retour gestuurd. Omdat ik op Facebook al had gelezen dat mensen de schoen weer retour kregen e.d. ben ik goed gaan zoeken, en vond ik een adres in Houten. 25-11-18 heb ik de schoenen retour gestuurd. Ik heb het bewijs van verzenden bewaard. En toen kwam de uitzending van Kassa, op 22-12. Toen kreeg ik het toch wel even benauwd.

Ik ben direct na de feestdagen gaan bellen, en het vreemde is nu: eerst waren er 2 telefoonnummers. Nu 1 telefoonnummer. Toen ik 2 januari belde, moest ik het een ander nummer bellen dan nu. Nu heb ik het tweede nummer gebeld en na lang volhouden iemand aan de telefoon gekregen, trouwens, net als 4 januari.
Op 2 januari werd verteld dat men de retourbonnen aan het uitzoeken was, en dat ik binnen ongeveer 1 tot anderhalve week mijn geld terug zou krijgen. Als ik dan nog niets terug had, moest ik maar weer bellen.
Vandaag heb ik dus weer gebeld en ik krijg exact hetzelfde antwoord: we zijn de retourbonnen aan het uitzoeken en dan ontvangt u z.s.m. uw geld. Na wat aandringen van mijn kant werd gezegd dat het niet binnen een paar dagen zou zijn, maar dat het ook geen maand zou duren.

Ik vraag me af: krijgt Kassa hier ook nog steeds klachten over?

1731 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jan 15, 2019 om 12:46
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Stefine12 , 

Stuur 1dagdeal een brief / of mail , zie hier klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Ik vraag me af: krijgt Kassa hier ook nog steeds klachten over?

Zou ik niet weten , kunt u beter aan kassa vragen . 

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

panter22
door panter22 - Jan 15, 2019 om 12:56
6599 Antwoorden / Vragen
0

Je hebt het verzendbewijs bewaard. Maar heb je ook een bewijs dat de schoenen ontvangen zijn?

Di
door Dirkie#67 - Mar 13, 2019 om 16:28
1 Antwoorden / Vragen
0

Zit met hetzelfde probleem. Schownen retour gestuurd naar postbus in Haarlem. Pakketje is daar aangekomen, heb contact gehad met PostNL. Alleen weigert 1Dagdeal het op te halen bij de postbus. Het verzendadres is inmiddels ook al 2x veranderd. Zij geven aan dat ze geen retourleiding van mij hebben ontvangen terwijl ik bewijs gestuurd heb dat het pakket afgeleverd is. Ze blijven me met smoesjes afschepen.

stefine12
door stefine12 - Mar 13, 2019 om 18:49
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik heb na 5 x loze beloftes dat het geld nu echt heel snel wordt betaald, en dat ik op de urgentielijst ben gezet etc. een mail ontvangen, waarin ze ineens "het licht" hebben gezien. Mijn schoenen zijn namelijk wel opgestuurd (in mijn geval naar een echt adres, maar een PostNL-punt, in Nieuwegein), maar daar nooit ontvangen. Ja, het is wel een punt waar dingen naartoe gestuurd kunnen worden, maar volgens Track&Trace is er nooit getekend voor ontvangst. Gaat u dus maar klagen bij PostNL, mevrouw....
Nou daar zijn we dus nu mee bezig... Ik houd niet op voor ik m'n geld terug heb!

Agnes
door Agnes - Apr 10, 2019 om 16:27
1 Antwoorden / Vragen
0

Had al bericht dat het binnen 14 dagen op mijn rekening zou staan nou dat was 14 februari en raad eens wat. Het staat er nog niet op. Via Messenger kan ik niet meer reageren want ze hebben geen Facebook meer. Wat een rot volk toch!

stefine12
door stefine12 Apr 10, 2019 om 19:09
6 Antwoorden / 6 Vragen

Blijven mailen!

Ik heb ook nog steeds geen geld, maar ik blijf mailen: antwoorden op de mails die ze mij sturen. Nu ga ik binnenkort maar eens contact opnemen met Kassa, Radar of Opgelicht ofzo.. Maar ik heb een enorm dossier inmiddels! En ik blijf doorgaan. Het is nu een principekwestie geworden.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 10, 2019 om 19:28
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt hier wat recente reviews lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/1dagdeal.nl

marita5
door marita5 - Apr 10, 2019 om 19:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen
0

@stefine12 en andere , 

Lees ook hier ,  

Onze pagina voor dringende zaken is 1dagdeal.nl/kassa .

Note : Deze speciale pagina is vanaf 08-12-2018 bereikbaar , klanten kunnen hier een terugbel verzoek plaatsen of een bericht sturen via ons nieuw ticketing systeem  .

https://1dagdeal.nl/kassa/ 

https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/1dagdeal-komt-beloften-niet-na

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer