Ja
door Janitavfh Mar 4, 2021 om 08:08
Winkels & webshops

Prijzenmepper is magazijnstunts.nl

Gisteren kwam ik bij een spelletje een aanbieding van prijzenmepper tegen. Eerst gegoogled hoe reviews waren en dat leek goed. Dus 2 dingen besteld. Aan het einde van de ideal betaling verscheen in een keer de naam magazijnstunts.nl. Wel daar stikt het van de negatieve reacties. Kon het echter niet terugdraaien. ING nog gebeld maar ook zij niet helpen. Vind echt dat Ideal veiliger zou moeten zijn en dat je de betaling zeker als er ineens een andere naam verschijnt ongedaan kunt maken of dat er al gelijk aan het begin de werkelijke naam staat zodat je de betaling kunt afbreken.

6213 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 4, 2021 om 08:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik kan geen webwinkel vinden die prijzenmepper heet, althans prijzenmepper.nl werkt niet.

Ja
door Janitavfh Mar 4, 2021 om 08:28
37 Antwoorden / 21 Vragen

Google op prijzenmepper en dan kom je uit bij prijsmepper.nl dat is gewoon een "goede" winkel ala action/Kruidvat.

diumenge
door diumenge Mar 4, 2021 om 12:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat was mij duidelijk, maar jij hebt het over prijzenmepper.

ro
door robertvisser Mar 24, 2021 om 14:24
Antwoorden / Vragen

prijzenmepper.shop is de website

marita5
door marita5 - Mar 4, 2021 om 08:54
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JanitaVfh ,

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0318 798 009. Je bereikt ons op maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 17.30 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. De klantenservice kan jou geen actuele voorraadinformatie geven. Ga hiervoor naar één van onze winkels.

https://www.prijsmepper.nl/over-prijsmepper.html

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 4, 2021 om 09:45
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Als 'mosterd na de maaltijd' omdat u kennelijk wel 'magazijnstunts.nl' bent nagegaan op betrouwebaarheid. Waarom 'prijzenmepper'dan niet? Zie bijv. deze https://webshopchecker.nl/shop/prijzenmepper-shop/ en dan ontbreekt er nog al wet zzoals bijv. kjeurmerk etc.

marita5
door marita5 Mar 4, 2021 om 09:55
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , 1) prijzenmepper.shop is een andere site . 2) De weshopchecker is ook geen betrouwbare site , staan vaak fouten in .

chris74
door chris74 Mar 4, 2021 om 10:09
564 Antwoorden / 44 Vragen

Denk dat @heremietkreeft wel gelijk heeft dit is dezelfde die ik ook op facebook als reclame tegen kom. Alleen staat daar geen website bij, maar wel dezelfde plaatjes als op de voorpagina van de site.

facebook prijzenmepper

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 4, 2021 om 10:20
16865 Antwoorden / 202 Vragen

@MARITA5: de aanhef van de vraag:

Prijzenmepper is magazijnstunts.nl

Ja
door Janitavfh Mar 4, 2021 om 11:46
37 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb dus wel gezocht op google naar reviews en dan kom je uit bij prijsmepper.nl die dus niets met prijzenmepper van magazijnstunts.nl te maken heeft. Dat is me nu ook wel duidelijk. Ik zou alleen graag zien dat als je het betalingsproces in gaat je bij Ideal gelijk de juiste gegevens ziet, dan kan je de betaling nog afbreken.

Donuts
door Donuts Mar 4, 2021 om 11:58
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Tja, als mensen nou zelf al niet weten waar ze bestellen... Is er nou besteld bij prijsmepper.nl of prijsmepper.shop???

marita5
door marita5 Mar 4, 2021 om 12:46
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Prijzenmepper.shop is niet hetzelfde , deze site is geregistreerd op 26 - 2 - 2021 , amper 6 dagen oud . Contact alleen via e-mail . Deze website wordt beheerd door Levubu Limited, gevestigd te Suite 2A, Wansley House, 9 Purveys Way, ROCHFORD, Essex, SS4 1ND. (Dit adres wordt niet gebruikt als retouradres. Als u het pakket moet retourneren, neem dan contact op met de klantenservice) Domein magazijnstunts.nl staat te koop .

diumenge
door diumenge Mar 4, 2021 om 12:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als janita nu gewoon even simpel de url doorgeeft, dat is een stuk nuttiger dan verwijzingen naar de website die het niet betreft....

ne
door neodutchio - Mar 4, 2021 om 12:56
5156 Antwoorden / 12 Vragen

Als de site prijzenmepper.shop is, dan kan je al meteen horen dat het stinkt. Geen KVK, geen adres, enkel een website beheerder, contact via een formulier en geen mailadres, hoge kortingen en geen leveringsduur. Waarom dan toch gaan bestellen?

Ja
door Janitavfh - Mar 4, 2021 om 16:47
37 Antwoorden / 21 Vragen

Ter verduidelijking reclame tijdens spel van prijzenmepper. Voordat ik wat kocht op google gezocht op reviews prijzenmepper. Alle resultaten op de eerste pagina verwijzen dan naar prijzenmepper.nl die gewoon goede reviews heeft (enkele uitzondering). Dus uiteindelijk bij webshop besteld, wat dus prijzenmepper.shop is. Waar het mij vooral om gaat dat er bij Ideal al bekend is dat dit een andere naam heeft, maar dit niet gelijk meld. Ideal wordt zo/is zo onbetrouwbaar.

panter22
door panter22 Mar 4, 2021 om 17:33
6599 Antwoorden / Vragen

De website kan wel goede reviews hebben, maar je kunt beter eerst even onderaan de pagina kijken.
bv. Over ons:
Wie zijn wij?

Wij zijn allemaal erg jong, gepassioneerd en visionair.
Daar wordt je toch al misselijk van

Geen adres van de verkoper, geen retouradres. En nu vind je Ideal je moet beschermen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 4, 2021 om 18:08
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Beste @JANITAVFH, is het u dan niet bekend dat er meerdere webwinkels zijn die onder z.g. eigen naam werken maar één eigenaar hebben? En dan helaas die eigenaar minder betrouwbaar lijkt te zijn? Een enander is o.a. nog recent ook in consumentenprogramma's aan de orde geweest.

hutch
door hutch - Mar 4, 2021 om 18:52
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"..... kwam ik bij een spelletje een aanbieding van prijzenmepper tegen"
Schudden Nee GIF - Schudden Nee Teleurgesteld - Discover & Share GIFs
U bent erin getrapt. Hopelijk ziet u dit als leergeld. NOOIT op advertenties ingaan, die op allerlei social media e.d. verschijnen.
Die zijn in principe ALTIJD fout. Die 'bedrijven' zijn meestal niet te vertrouwen, zoals u helaas gemerkt heeft.

En ja, dat was dus leergeld.