An
door Annabel3699 Jun 5, 2020 om 22:17
Winkels & webshops

Retourzending

Ik heb twee bikin's aangetekend retour gezonden omdat ze niet pasten. Nu beweerd BH support het pakketje niet te hebben ontvangen en willen ze het geld niet teruggeven. Heb bewijs dat er is getekend bij ontvangst maar BH support beweerd dat het niet hun handtekening is. Waar heb ik recht op?

1524 4 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 5, 2020 om 22:41
11545 Antwoorden / 15 Vragen
Tr
door Trostomaat Jun 6, 2020 om 03:01
239 Antwoorden / Vragen

De ACM gaat echt geen individuele klachten over een webshop behandelen. Je kunt hoogstens een melding doen. Maar in dit geval heeft dat geen zin: dit gaat over het welles/nietes bij ontvangst van een pakketje. Daar gaat de ACM niet over.

An
door Annabel3699 - Jun 7, 2020 om 12:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt Maritas voor je antwoord ik ga ermee aan de slag!

marita5
door marita5 Jun 7, 2020 om 14:20
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , Alle klachten gaan over het niet terug betalen . Sterker nog , deze dame beweert geen geld meer te hebben om terug te betalen i.v.m het coronavirus . Dit is gewoon bullshit . Terugbetaling gebeurde ook al niet , toen er nog geen sprake was van het coronavirus . Suc6 .

rj
door rjw Jun 7, 2020 om 14:21
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Je hebt alleen niet veel aan dat antwoord. Als verzender ben je verantwoordelijk totdat de ontvanger het pakket heeft ontvangen. Jij moet dus bij de bezorger laten uitzoeken waar het pakket is gebleven. Dit komt vaak meerdere malen per dag langs op dit forum, alleen zijn het dan de consumenten die niets hebben ontvangen. Het antwoord is dan altijd dat de verzender verantwoordelijk is. Dat is niet anders omdat nu een keer een consument iets verstuurt. Dus: klacht indienen bij de bezorger.

marita5
door marita5 - Jun 7, 2020 om 14:53
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@annabel3699 ,

Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket ,

https://www.juridischloket.nl/contact/#

mi
door miennaamishaaz - Jun 7, 2020 om 23:59
725 Antwoorden / 1 Vragen

U bent niet de enigste:

https://nl.trustpilot.com/review/www.bhsupport.nl

https://radar.avrotros.nl/forum/webwinkels-f69/bh-support-voorheen-kies-de-juiste-sport-bh-t184101.html

Ze  zijn tevens al bekend bij de BELBUS. mischien hun maar eens een berichtje sturen. Die zullen vast all te graag weer op bezoek gaan bij BHsupport
https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/517980