Slechte service C&A
Ik wil iedereen waarschuwen om eerst goed na te denken voor je een aankoop doet bij C&A online. Een bestelling plaatsen gaat prima, betalen met Paypal ook. Vervolgens heb ik 1 dag later al bericht dat het pakket verzonden is en dan begint de ellende. Ik wilde de bestelling in de dichtsbijzijnde vestiging af laten leveren. Dan krijg je al met een langere levertijd te maken dan dat je het bij je thuis laat bezorgen nl. 4 tot 7 werkdagen, 7 werkdagen gewacht, maar helaas voor mij, geen pakket. Vervolgens gaan bellen en dan blijkt dat het pakket niet te traceren is. Ik wilde de order annuleren en mijn geld terug hebben, dat kan je dus voorlopig wel vergeten, 14 werkdagen (3 weken dus) heeft C&A nodig om een onderzoek in te stellen waarom het niet in de winkel is aangekomen. Ik mocht de order annuleren maar geld terug ho maar, dan moet je eerst wachten wat het interne onderzoek oplevert, Ik vind dat ik daar niets mee te maken heb, al was het pakket in Timboektoe afgeleverd dat is toch niet mijn probleem? Maar je kan kletsen als Brugman, geld terug krijgen doe je niet. Maar inmiddels is het onderzoek afgesloten en wat schets mijn verbazing.... ik mag nu weer 5 werkdagen wachten voor de terugbetaling geschiedt. Over service gesproken!!!! Mijn vraag is eigenlijk mag dit zomaar? Ik kan mij voorstellen dat je het onderzoek af moet wachten als je het op je huisadres had laten bezorgen, dan kan er fraude in het spel zijn maar toch niet als je het in een filiaal laat bezorgen? Dan is het toch een probleem van C&A en niet van de klant? Waarom moet ik zolang wachten op mijn geld alvorens ze tot restitutie overgaan.
Mijn vraag is eigenlijk mag dit zomaar?
Ja, dat mag 'zomaar'.
Allemaal heel vervelend voor je. Maar je krijgt je geld toch terug?! Kun je opnieuw bestellen. ;-) Of toch maar naar een filiaal gaan!
U hebt gelijk, dit staat er: Bevestiging van de verzending
U krijgt een e-mail van ons, als wij uw pakket aan de door u gekozen bezorgservice overgedragen hebben. Vanaf dit tijdstip duurt het normaal slechts 1 tot 2 dagen totdat de zending bij u aankomt. Voor verzendingen naar een van onze C&A-filialen bedraagt de totale levertijd normaal gesproken 4 tot 7 werkdagen.
Er zal dus iets misgegaan zijn met de bezorging.
Als we elke waarschuwing ter harte gaan nemen hier kunnen we nergens meer wat kopen.
Ja, u moest gewoon even geduld hebben tot het onderzoek is afgerond. En ja, dit kost tijd. Bij thuisbezorging gaat het met een extren transportbedrijf, bij afhalen in een winkel gaat het pakket mee met deneigen vervoerder. Dit gaat met de normale levering mee, vandaar dat het iets lamger kan duren. Schijnbaar is uw pakket op een verkeerde plek terecht gekomen, dat willen ze eerst even exact weten voordat ze kunnen gaan annuleren.
Op het moment dat het geannuleerd wordt, moet er binnen 14 dagen terug betaald worden. Dat is per wet geregeld. Dat c&a er maar liefst 5 dagen over doet is heel netjes te noemen.
Ik lop gewoon de plaatselijk C&A filiaal binnen en zoek uit wat ik wil hebben, pas het en na betalen verlaat ik de zaak. Dit duurt nooit langer dan 15 minuten.
Voortaan dus maar gewoon in de winkel van C&A kopen, aangezien u in staat bent daar ook bestellingen af te halen.
Verder is dit klaagverhaal absoluut geen reden om dit genre "waarschuwingen" overal maar neer te plempen. Het gaat haast lijken op smaad en laster.
Tja, u moet zeker bloot rondlopen als u 5-7 dagen wachten een ramp vindt.
Verder geldt: waar gewerkt wordt vallen spaanders.
U maakt natuurlijk nooit fouten.
Niet iedereen woont in een grote stad met de complete C&A collectie. Soms is je maat niet meer in de winkel te krijgen. Bestellen is dan een mogelijkheid.
Winkel laten bestellen, niet vooraf betalen en gaat net zo snel als online bestellen en in de winkel afhalen.
Uit onwetendheid en interesse: Waarom koopt men iets online om het vervolgens in een stenen winkel op te halen? Prijs, assortiment of de voorwaarden voor retour?
Verzendkosten zijn €4,95. Ophalen bij de winkel is gratis,
Dan snap ik er nog minder van.
Je hebt geen C&A in de buurt, dus bestel je online. Je gaat een eind rijden aan € 1,60 per liter, gaat betaald parkeren, haalt je pakket op en rijdt weer naar huis. En dan bespaar je toch maar weer € 4,95 plus een hoop tijdwinst omdat je niet helemaal hoeft te passen in de winkel. Na thuiskomst ga je passen, blijkt iets niet goed en mag je weer naar een verzendpunt toe. Alles om maar geen verzendkosten te betalen.
Hahaha! Maar serieus: Waarom doen mensen dit?
Oké, even serieus dan: 1x wat online bij C&A besteld en inderdaad ook laten leveren in het filiaal (voor mij op loopafstand). En waarom ik online bestelde: omdat de spijkerbroek die ik wilde hebben er iedere x niet (meer) in mijn maat was. Afleveren (en terug brengen) in een filiaal is praktischer, kun je tenminste zelf bepalen wanneer je gaat afhalen. Datzelfde doe ik met mijn Bol.com bestellingen, laat ik in een AH filiaal afleveren.
Omdat ze in de winkel niet altijd de juiste maat hebben. Daarom bestel je in de webshop. Alleen die van C&A is vreselijk wat service betreft. Nooit meer.
Dan moet je het niet in de webshop bestellen maar in de winkel laten bestellen. Hoef je niet vooraf te betalen en je krijgt een belletje als het binnen is. Past het dan dan reken je af, past het niet dan laat je het daar en geen gezeik over geld terug betalen.
Je hebt gewoon geen geduld. En omdat het jou niet te snel genoeg gaat, leveren ze slechte service? Wat een overdreven gedoe. C&A heeft dit prima afgehandeld!
Wat er met dat pakket is gebeurd weet je niet. Misschien niet ingepakt, mogelijk aan de verkeerde persoon meegegeven. Sommige mensen komen misschien twee keer het pakket ophalen.
Dat zal toch uitgezocht moeten worden. Je krijgt je geld terug. De administratie moet dat verwerken en dat kost weer opnieuw tijd,
Je kunt een service feedback sturen.https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/service/feedback
Lees dit nu pas. Ik heb ook online iets besteld. Het paste niet goed, heb het meteen geretourneerd. En nu 10 dagen later, 2 onbeantwoorde emails. Geen email dat de retourzending ontvangen is, wacht ik nog steeds. U heeft helemaal gelijk. De klantenservice van C&A is onder de maat.
Heb je het herroepingsformulier ingevuld of het pakket gewoon teruggestuurd.
Heb je de track en trace bon bewaard?
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/service/terugsturen
Ja dat mag zomaar.
Het is heel normaal dat als je iets besteld en het laat afleveren bij een winkel waar je het dan ophaalt. Als je het thuis laat bezorgen gaat het met de post mee maar als je het bij de winkel laat bezorgen gaat het met de bevoorrading mee. Als de bevoorrading 1 keer per week is dan moet je maximaal 7 dagen wachten.
Maar als je toch al in de winkel komt was het handiger geweest om het in de winkel te laten bestellen, je krijgt dan een telefoontje als ze het binnen hebben, je kan dan passen en als alles goed is afrekenen. Gaat allemaal net zo snel als thuis bestellen en daarna afhalen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt
In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.
Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook n
...
Lees meer
Instelling WTW unit
De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer