be
door berend-jan_1 Nov 16, 2014 om 20:41
Winkels & webshops

Vaste lage prijs ALDI SUPERMARKT

Ik zou graag een discussie willen beginnen over de ALDI SUPERMARKT.

Al een paar weken zijn de koffiepads van de aldi niet meer te drinken.Wij namen eigenlijk al een tijd de extra dark mee omdat die smaak eigenlijk wel goed was.
De extra dark is kwa gewicht een gram minder geworden wat de smaak niet ten goede komt.Had zelf gedacht aan een productiefout.Wat schertste afgelopen zaterdag mijn verbazing?De pats zijn nog niet van smaak en de vaste prijs van 1,69 is opgehoogd naar 2,29

Zijn er mensen die het opgevallen is bij meer artikelen met een vaste lage prijs?

545 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2014 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niets heeft een vaste prijs.

Niet gelezen dat de koffieoogst gedeeltelijk mislukt is, en dat daardoor de koffieprijs wel met 60% kan stijgen?

door 1953 - Nov 16, 2014 om 22:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Prijspakkertje!

valerius-2
door valerius-2 - Nov 16, 2014 om 23:36
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als de marktprijs bij inkoop hoger wordt dan moet de maker een hogere prijs vragen aan de supermarkt , die gaat dat weer door rekenen om zijn winstmarge te houden ook weer duurder worde. De BTW komt er ook weer bij.

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 17, 2014 om 11:08
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Bij de Dark pakken van 500 gram en pruttel potje kan ik zelf bepalen hoeveel prut ik erin doe en voor mij is half vol al extreem genoeg.
Goedkoper dan Cupjes en zelf bepalen wat je erin doet.
Minder afval, alles in groene bak en dat kun je met die cupjes niet zeggen....

ma
door marianluc - Nov 17, 2014 om 14:48
4 Antwoorden / 0 Vragen

ja idd het viel mij ook al op

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2014 om 14:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ook die pakken zijn uiteraard duurder geworden.

costnix
door costnix - Nov 17, 2014 om 15:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De TS heeft het over koffiePADs. Deze zijn van filterpapier en die zijn biologisch afbrekbaar!