ja
door janne1234 Oct 7, 2024 om 11:27
Auto & vervoer

Fiets ebike lidl

Betaald maar geen fiets ontvangen??
Grt Ferry

236 8 Rapporteer
ju
door juliomariner - Oct 7, 2024 om 11:31
1378 Antwoorden / 2 Vragen

dank voor de mededeling. Wat is uw vraag. U geeft (bijna) geen info. Afgesproken levertijd etc ?

sira
door sira - Oct 7, 2024 om 11:32
2540 Antwoorden / 24 Vragen

Zeer summiere info.

Was het wel de website van Lidl?

Ik heb nog wel een aanvulling voor u. U gaat een fiets bij een supermarkt kopen, stel de fiets wordt toch geleverd, dan neem ik aan dat u er ook voor in de toekomst goed over heeft nagedacht waar u de fiets laat onderhouden c.q. repareren? Een plaatselijke rijwielhandelaar zal waarschijnlijk "nee" zeggen.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/defecte-e-bike

Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2024 om 11:46
606 Antwoorden / 1 Vragen

Onderaan deze link https://customercare.lidl.nl/SelfServiceNL/s/article/Wanneer-ontvang-ik-mijn-bestelling vind je alle manieren om contact op te nemen met de Lidl. Houd wel alle gegevens (klantnr. en bestelnr.) bij de hand.

Janzegt
door Janzegt - Oct 7, 2024 om 11:55
151 Antwoorden / Vragen

Was het echt bij de Lidl, of was het via een advertentie op Facebook, die de naam Lidl misbruikt? Voorbeeld hiervan is Dealhunter Lidl.

Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2024 om 12:00
606 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie het antwoord van @Janzegt en ik vermoed dat hij gelijk heeft. Een e-bike bij Dearhunter Lidl voor 99 euro. Als je daar hebt besteld, ben je opgelicht en je geld kwijt.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/dealhunter-lidl-aanklagen

mahadma
door mahadma - Oct 7, 2024 om 12:44
11723 Antwoorden / 52 Vragen

Was dit een fiets, elektrisch, van 99,95 via een nep ldil advertentie? Dan bent u uw geld kwijt en zult nooit een fiets ontvangen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 7, 2024 om 13:13
7366 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan ook zijn dat u een afspraak voor de levering moet maken.

      Uit de link:

Levering van extra grote artikelen
Afhankelijk van de omvang van de zending en de vervoerder kunt u een afspraak maken. Als het bij de vervoerder mogelijk is om een afspraak te maken, ontvangt u een e-mail om een bezorgafspraak in te plannen. Als je je mobiele nummer invult, dan ontvang je op de leverdag een vooraankondiging per SMS. De bezorgdienst levert echter alleen op adressen die via het Nederlandse wegennet bereikbaar zijn, niet op adressen op de Waddeneilanden of op DHL-pakstations.

https://www.lidl.nl/p/crivit-urban-e-bike-27-5-creme/p100364585