kamphuysen
door kamphuysen Jan 26, 2015 om 15:52
Winkels & webshops

Vroom & Dreesman is dat nog een ""Leuke Winkel"" Personeel en Huurbazen uitknijpen?

Vroom & Dreesmann is Leuke Winkel ? Personeel en Huurbazen uitknijpen ?

Het bedrijf Vroom en Dreesmann Nederland knijpt het personeel uit, wat toch al schamele lonen ontvangt, en nu de bespottelijke acties om de Verhuurders van de panden waar V&D haar spullen aan de man/vrouw brengt, ook nog is te gaan knijpen. Wat zullen de leveranciers wel denken nu? Nou daar leveren we maar niet meer aan aan V&D want straks krijgen we onze leveringen niet betaald, wat denkt U nu durft U daar nog wat te bestellen en te kopen? En zo ja gaat U dan ook bij de kassa stampei maken voor een veel lagere prijs? Want dat is wat deze firma aan het doen is? Dus wat vinden jullie ervan?

En Verder nog dit:

Stel u heeft wat uitgezocht bij deze firma uit die mooi volgestouwde schappen met veel waren, u stapt naar de kassa en dan zegt u plotseling tegen de kasaa medewerkster ik wil dit artikel maar dan voor bijna de helft want u werkt toch ook voor minder en uw baas huurt toch ook plotseling voor minder, het lijkt griekenland wel ze lenen zich te barsten, net als V&D en als het op betalen aan komt zijn ze niet thuis, En zo is het ook met deze V&D club ze willen van alles, maar als het op betalen aan komt zijn ze niet meer thuis, dus de vraag is aan U consument gaan jullie ook allemaal maar flink tekeer bij de V&D Kassa en eis een lager te betalen bedrag.. Daar hebben we dus recht op.

678 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 26, 2015 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Staat ook bij vraag en antwoord.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2015 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou niet durven om met een bak vol spullen bij de Kassa te gaan staan en dan om korting te vragen onder het mom van: "u krijgt toch ook minder salaris en de huur van het pand is lager geworden". Maar ik kan niet echt voor mezelf spreken: vind V&D geen prettige winkel dus kom er weinig. Dus aan mij heeft u niets: ik maak geen stampei.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2015 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kamphuysen
Vind uw oproep echt van de gekke,en slaat helemaal nergens op.
Het is een aloud bedrijf wat in de moeilijkheden zit,en alles probeerd om de boel te laten bestaan,en het maakt niks uit of men er nou wel of niet vaak komt of dat men het nou wel of niet een prettige winkel vind ik kom er ook maar zelden maar daar gaat het niet om het gaat erom dat ze het bedrijf willen behouden en die gasten die winkel panden verhuren kunnen ook wel een beetje water bij de wijn doen want als de V&D naar de ...... gaat zitten ze met leegstaande panden die niet zomaar weer even verhuurd kunnen worden,en dat het personeel minder gaat verdienen dan ze al doen is natuurlijk niet leuk,maar het is leuk om in de ww of de bijstand te komen!!
Er bestaat ook zoiets als hart voor de zaak hebben

ve
door verwijderd - Jan 26, 2015 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alsof die mensen achter de kassa ook maar iets in de melk te brokkelen hebben t.a.v. de genomen en/of te nemen maatregelen!

ve
door verwijderd - Jan 26, 2015 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

komsja schreef op maandag 26 jan 2015, 17:59: @kamphuysen
Vind uw oproep echt van de gekke,en slaat helemaal nergens op.
Het is een aloud bedrijf wat in de moeilijkheden zit,en alles probeerd om de boel te laten bestaan,en het maakt niks uit of men er nou wel of niet vaak komt of dat men het nou wel of niet een prettige winkel vind ik kom er ook maar zelden maar daar gaat het niet om het gaat erom dat ze het bedrijf willen behouden en die gasten die winkel panden verhuren kunnen ook wel een beetje water bij de wijn doen want als de V&D naar de ...... gaat zitten ze met leegstaande panden die niet zomaar weer even verhuurd kunnen worden,en dat het personeel minder gaat verdienen dan ze al doen is natuurlijk niet leuk,maar het is leuk om in de ww of de bijstand te komen!!
Er bestaat ook zoiets als hart voor de zaak hebben

Als men met plezier werk, dan heeft men ook wat over om de zaak mee te helpen om in slechte tijden mee te helpen in wat voor een manier ook om de boel te proberen tehelpen om weer op gang te komen. Wel niet leuk maar geen werk is helemaal nog minder leuk.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2015 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat stopt de familie Dreesmann toch wat privé vermogen in de zaken i.p.v. het personeel te vragen salaris in te leveren. Ze hadden in 2010 al 1,5 miljard, dus m.i. kan men er best zelf wat geld in pompen, als ze de zaken zo graag willen behouden.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2015 om 03:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aandeelhouders (Vendex) verwachten wel aan het eind van het kalenderjaar minimaal 5% dividenduitkering op hun aandeel.

Dankzij het webwinkelen wordt deze economie als het ware om zeep geholpen, V&D doet zelf ook aan webwinkel. Minder personeel nodig in de winkelvestiging: de grote kostenpost.

ve
door verwijderd - Jan 31, 2015 om 08:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

komsja schreef op maandag 26 jan 2015, 17:59: @kamphuysen
Vind uw oproep echt van de gekke,en slaat helemaal nergens op.
Het is een aloud bedrijf wat in de moeilijkheden zit,en alles probeerd om de boel te laten bestaan,en het maakt niks uit of men er nou wel of niet vaak komt of dat men het nou wel of niet een prettige winkel vind ik kom er ook maar zelden maar daar gaat het niet om het gaat erom dat ze het bedrijf willen behouden en die gasten die winkel panden verhuren kunnen ook wel een beetje water bij de wijn doen want als de V&D naar de ...... gaat zitten ze met leegstaande panden die niet zomaar weer even verhuurd kunnen worden,en dat het personeel minder gaat verdienen dan ze al doen is natuurlijk niet leuk,maar het is leuk om in de ww of de bijstand te komen!!
Er bestaat ook zoiets als hart voor de zaak hebben

Vind je het niet wat te makkelijk om over een ander zijn geld te beslissen en dan gaat het natuurlijk ook om de manier waarop, want V&D geeft werknemers bericht dat ze meen ik per februari rond de 6% minder verdienen, maar zo simpel werk het niet, het is 2015.
Een regeling zal vast op een of andere manier mogelijk zijn, maar in overleg en op papier, dan kun je als werknemer ergens op terugvallen mocht het toch misgaan.
En de verhuurder, tja, die heeft net zo goed kosten als ieder ander, ik ga niet over een ander zijn geld, want mensen hebben al teveel bemoeienis met een ander zijn zaken, zonder het fijne er van te weten, dit zal niet zomaar even door V&D worden "geregeld"......

ve
door verwijderd - Feb 1, 2015 om 01:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probleem is dat investeerders in hun hedge-fonds dit warenhuis uit willen stoten opdat ze er geen toekomst in zien. En wat er verder gebeurt is niet interessant. Het grote geld heeft geen enkel geweten. En de de overheden hebben op elk niveau helemaal niets te vertellen.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2015 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is investeringsfonds Kohlberg Kravis Roberts dat Vendex KBB heeft gesloopt, investeringsfonds Sun Capital zit nu met V&D in hun maag.

V&D: Vakkundig gesloopt door durfkapitalisten

ve
door verwijderd - Feb 1, 2015 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ts heeft blijkbaar besloten hier te reageren.