anglo
door anglo Apr 13, 2013 om 11:57
Winkels & webshops

Waar kun je nog diepvries nassi-schijven kopen?

ben vanmorgen bij de Aldi-Lidl-Albert heijn-C1000
geweest, niet te koop.
en diepvries bami-schijven alleen van MORA
geen van beiden meer van eigen merk of van Beckers

9996 16 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 13, 2013 om 12:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als producten nauwelijks verkocht worden, gaan ze uit het assortiment. Probeer de Jumbo of de Hoogvliet eens.

diumenge
door diumenge - Apr 13, 2013 om 12:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Neem contact op met Beckers, zij kunnen u vast vertellen waar ze nog wel verkocht worden.

.

Cookies
door Cookies - Apr 13, 2013 om 12:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bij de Coop verkopen ze nog wel Beckers bami schijven.

anglo
door anglo - Apr 13, 2013 om 12:41
95 Antwoorden / 22 Vragen

bedankt mensen,
ik ben zojuist nog even op de scooter naar de Poiesz geweest
en daar hebben ze nasi en bami schijven van Mora
dus toch nog te krijgen voor deze lekkerbek.....

zoekster
door zoekster - Apr 13, 2013 om 12:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=anglo schreef op zaterdag 13 apr 2013, 12:41]bedankt mensen,
ik ben zojuist nog even op de scooter naar de Poiesz geweest
en daar hebben ze nasi en bami schijven van Mora
dus toch nog te krijgen voor deze lekkerbek.....

Ik dacht dat u juist geen bami en nasischijven van Mora wilde hebben?

anglo
door anglo - Apr 13, 2013 om 12:58
95 Antwoorden / 22 Vragen

ik zou graag wat meer keuze hebben en proeven van verschillende merken
maar als er niets anders is dan Mora, dan maar Mora
'kheb nu 5 winkels gehad
de enigste nog in de buurt (even wat verder)
is de Jumbo
daar ga ik de volgende keer even kijken

tonjakassa
door tonjakassa - Apr 13, 2013 om 13:22
165 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou zeggen...maak ze zelf...of vraag de "buurtchinees" een voorraadje te maken...anders kunt u altijd nog via GOOGLE zoeken...en/of de web sites van de diverse grootgrutters afstruinen...en dan is er ook nog de FEBO. Ik maak mij sterk dat daar best een hoeveelheid diepgevroren in te kopen is.

anglo
door anglo - Apr 13, 2013 om 13:32
95 Antwoorden / 22 Vragen

beste tonjakassa,
ik heb helemaal geen behoefte aan een voorraad......
kreeg er opeens zin in en samen met mijn echtgenote
zouden er dan 4 nasi en 2 bami schijven aan moeten geloven
en omdat het mij bij de snackbar te duur wordt
zou ik diepvries gaan frieturen maar waren ze veelal niet te krijgen
vandaar mijn vraag

(wij eten zaterdags altijd gemakkelijk en ik had al een rundvleessalade gehaald)
en dacht opeens na jaren weer aan nasi en bami schijven

tonjakassa
door tonjakassa - Apr 13, 2013 om 13:34
165 Antwoorden / 0 Vragen

anglo schreef...de enigste?(enige) nog in de buurt (even wat verder)

haalt de accu dat wel...?? of heeft u inmiddels een benzine scooter....LOL

herrdroetker
door herrdroetker - Apr 13, 2013 om 13:56
275 Antwoorden / 10 Vragen

Lieber Anglo,

U zou eigenlijk geen bami of nasi schijven moeten eten. Deze zijn namelijk zeer slecht voor uw

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

diumenge
door diumenge - Apr 13, 2013 om 14:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gewoon lekker eten wat je lekker vindt hoor. Eet smakelijk.

de eelco
door de eelco - Apr 14, 2013 om 08:47
607 Antwoorden / 92 Vragen

anglo schreef...de enigste?(enige) nog in de buurt (even wat verder)

haalt de accu dat wel...?? of heeft u inmiddels een benzine scooter....LOL

misschien een andere accu gekocht???..:)

tontoos
door tontoos - Apr 14, 2013 om 10:50
32 Antwoorden / 14 Vragen

Voor mensen die een bamischijf graag lusten, ik heb een kennis die lust die ook graag.
Hij haalt ze bij de Makro groothandel o.a. in Groningen ook in kleine verpakking die bamischijven zijn ook groter dan in de winkel.
Je moet alleen een pasje versieren.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Apr 26, 2013 om 06:19
132 Antwoorden / 1 Vragen

Wat dacht je van de cafetaria. Dat een nasischijf iemands leven zo kan verstoren.Jammer....

anglo
door anglo - Apr 26, 2013 om 08:19
95 Antwoorden / 22 Vragen

ixjeer1300
als je alle antwoorden had gelezen was jou opmerking overbodig geweest
dit heb ik al eerder geantwoord;

kreeg er opeens zin in en samen met mijn echtgenote
zouden er dan 4 nasi en 2 bami schijven aan moeten geloven
en omdat het mij bij de snackbar te duur wordt
zou ik diepvries gaan frieturen maar waren ze veelal niet te krijgen
vandaar mijn vraag

(wij eten zaterdags altijd gemakkelijk en ik had al een rundvleessalade gehaald)
en dacht opeens na jaren weer aan nasi en bami schijven

beveiliger
door beveiliger - Jul 19, 2013 om 19:39
8 Antwoorden / 2 Vragen

Aangezien je vraag nog steeds hier te vinden is:
Ik was vandaag bij een Plus supermarkt, en daar verkochten ze produkten van van Rijsingen, waaronder nasiballen (4stuks voor 2,49) en bamischijven (4 stuks voor 2,39).
Nou weet ik, dat van Rijsingen op een aantal plaatsen in Noord-Brabant met een zaak gevestigd is, maar ze bezorgen ook aan huis, en leveren dus ook aan de landelijke supermarkt.
En, het allerbelangrijkste: Ze leveren lekkere produkten!

Succes.
Frans.