Wat is er aan de hand mer drogisterij.net
Op 12 juli 2018 bestelling geplaatst deze is bevestigd en aangemeld bij DHL, daar niet aangekomen, mail gestuurd en geprobeerd te bellen.
Hallo Liesbeth1951 ,
De ondernemer heeft 30 dagen de tijd om het product te leveren , zie de voorwaarden :
- De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
- Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
- Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
- Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
- Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet
Drogisterij.net is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar na 30 dagen een klacht indienen .
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Ps : In de link van @panter22 lees ik het volgende :
Wegens overmacht (wat van 26-06-2018 tot 23-07-2018 werd vermeld in de winkelmand) en daarbij een storing in ons systeem,
Omdat wij van 26-6-2018 tot 23-7-2018 overmacht hebben gehad in ons magazijn (hiervoor hadden wij een melding geplaatst in de winkelmand), hebben wij als gevolg hiervan overmacht op onze klantenservice.
Lees ook deze klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Als je kijkt naar de klachten op kieskeurig.nl, dan kon er wel iets mis zijn met die drogisterij.
https://www.kieskeurig.nl/winkels/drogisterij.net/reviews
Je kunt een klacht indienen bij thuiswinkel waarborg
https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat
Zou het niet weten.
Heb er geen klachten over.
'geprobeerd te bellen'? (bereikbaar van 9 tot 21 uur)
Geen idee wat er met ze aan de hand is en of er wel iets met ze aan de hand is.
Zie de reactie van @edrick3.
Ik weet niet wat ze bedoelen met 'overmacht gehad' (creatief Nederlands...) maar ik heb twee weken terug nog een bestelling gedaan én gekregen. Bestel al jaren bij ze en het gaat altijd goed.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer