Pi
door Pietlaan Dec 24, 2018 om 11:34
Winkels & webshops

WEBSHOP KOOPJEDEAL

WEBSHOP KOOPJEDEAL LAAT JE ZONDER LEVERING VAN GOEDEREN ACHTER. JE VRAGEN HOE EN WAT,GEEN ENKELE REACTIE MEER. VRAAG OM HET BETAALDE BEDRAG TERUG TE STORTEN,HELEMAAL GEEN REACTIE.

OP DE INTERNET SITE VAN KOOPJEDEAL,LEES IK DAT DIT GEDRAG MET HEEL VEEL CONSUMENTEN PLAATSVINDT. HET LIJKT STRUCTUREEL TE WORDEN.

DAAROM MIJN VERZOEK AAN KASSA,OM DEZE WEBSHOP TER VERANTWOORDING TE ROEPEN.

HET NEIGT NAAR OPLICHTING!!!!.

GRAAG UW REACTIE.

2095 17 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 24, 2018 om 11:40
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PietLaan ,

Koopjedeal is aangesloten bij Webwinkelkeur , dien daar een klacht in , klik op de rode regel . ( klik dan op problemen met deze webwinkel ).

https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html

Bied dit geen oplossing , dien dan een klacht in bij consuwijzer .

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer

DAAROM MIJN VERZOEK AAN KASSA,OM DEZE WEBSHOP TER VERANTWOORDING TE ROEPEN.

Radar heeft hier al aandacht aan besteed , lees ook de reactie van koopjedeal .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/radar-checkt-klachten-over-koopjedealnl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 24, 2018 om 11:48
16858 Antwoorden / 202 Vragen

Uw vraag is kennelijk bedoeld voor de redactie van het TV programma.
Wij zijn eer groepo vrijwilligers die op basis van eigen kennis, ervaring en enthaosiasme proberen zo goed als mogelijk vragen te beantweoorden. Met uw opmerking kunnen wij niets anders dan u verwijzen naar o.a Radar als al hiervoor gedaan en andere publicaties.

M.b.t. uw opmerking is de nog steeds terugkerende radioreclame wel opvallend.

gerbera
door gerbera - Dec 24, 2018 om 11:48
7365 Antwoorden / 14 Vragen

U bent wel erg luidruchtig met al die hoofdletters, en zoals @marita5 al schreef, Radar heeft hier aandacht aan geschonken.

marita5
door marita5 Dec 24, 2018 om 11:54
11516 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , 12-11-2018 vorige week maandag ?

gerbera
door gerbera Dec 24, 2018 om 11:54
7365 Antwoorden / 14 Vragen

kept het aangepast.

newmikey
door newmikey - Dec 24, 2018 om 11:59
830 Antwoorden / 0 Vragen

Beetje minder schreeuwerig a.u.b. en verzoeken aan Kassa horen niet op het forum maar in de mailbox van de redactie...

me
door mein33 - Dec 24, 2018 om 12:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@pietlaan,

Ik begrijp uw frustratie, maar uw (luide) oproep om dit bedrijf ter verantwoording te roepen komt als mosterd na de maaltijd en heeft dus al plaatsgevonden.
U bent klaarblijkelijk geen kijker van VARA-KASSA, maar vraagt nu wel alle aandacht voor uw probleem. ;-))
Geduld is echter een zeer schone zaak bij de genoemde webshop, maar er wordt wel degelijk geleverd, u moet er allleen even iets langer op wachten, maar dan heb je ook wat !

ne
door neodutchio - Dec 24, 2018 om 12:04
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Dus u besteld iets zonder te checken waar, het barst immers van de klachten. U verzoekt een tv programma dat u niet kijkt om er een item over te maken wat ze al gedaan hebben.
Het is de bedoeling dat u vooraf kijkt wat u gaat doen, niet achteraf controleren wat u gedaan hebt.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 24, 2018 om 12:51
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Contact met Kassa is zo gek nog niet:
https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

Pi
door Pietlaan - Dec 24, 2018 om 13:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mogelijk dat ik met vakantie was, zo kunnen!!!!.

Topantwoord

Redacteur
door Redacteur - Dec 26, 2018 om 09:47
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Graag alleen inhoudelijk en op vriendelijke toon reageren. Dank alvast!

De redactie

ms
door ms1 - Feb 25, 2019 om 11:11
1 Antwoorden / Vragen

Beste Piet,
Ook ik ben benadeeld. Ik vond de advertentie misleidend omdat ik niet het product heb gekregen wat ik dacht te hebben gekocht. Dit kan misleiding zijn of een verkeerd product in de doos gestopt. Kan gebeuren maar.....ik wil retourneren, inmiddels 2 maanden verder.... heb ik 4 goedkeuring gekregen om te retourneren (Ja ja).  Helaas krijg ik geen email hoe te retourneren, dat vinden ze heel erg moeilijk. Het zit zeker niet in mijn spam want dat heb ik gecontroleerd. Ik kan dus niet retourneren en ik maak me zorgen of ik mijn geld wel terug krijg. Sterker nog ...mocht ooit de retouremail binnenkomen dan vraag ik me af of ze mijn pakket wel zullen 'herkennen' en bevestigen. Nu het dilemma...houd ik het niet gewilde, verkeerde product toch of neem ik het risico en de ellende op de koop toe om, na twee maanden eindeloze emails en inlogactiviteiten, om toch het product te proberen te retourneren!

Slechte zaak, ik adviseer niemand om daar wat te kopen.

Mvg

M

diumenge
door diumenge Feb 25, 2019 om 11:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je ze al eens gebeld?

Thijs12
door Thijs12 - Feb 25, 2019 om 11:16
540 Antwoorden / Vragen

Toetsenbord kapot, je shift toets blijft hangen. Zie toetsenborddeal.nl

me
door mein33 Feb 25, 2019 om 11:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@Theo,

Het topic bestaat al even en uw op/aanmerking is ook al eerder gemaakt.   ;-))