Ti
door Tiny in het Veld Feb 2, 2024 om 14:58
Winkels & webshops

Welke relaxstoel voor mijn rug?

Helaas is mijn vorige vraag verwijderd. Dus stel ik hem hier opnieuw zodat ik alle antwoorden kan lezen.

Ik zoek een relaxstoel om mijn rugklachten te verminderen en ik ontspannen kan zitten.
Nu zag ik op de website van [edit redactie: link verwijderd] een hele collectie relaxstoelen. Hebben jullie tips voor het uitzoeken van een goede relaxstoel?

Alvast dank!

1342 7 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Feb 2, 2024 om 15:00
856 Antwoorden / 3 Vragen

ga naar en fysieke winkel van wie dan ook en laat je daar goed voorlichten. Wij kunnen je niet raden omdat een dergelijke stoel zeer persoonlijk is. Maatwerk dus.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2024 om 15:05
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Als ook al gezegd de vorige keer: ga naar een fysieke winkel https://www.velderhof.nl/winkels en probeer ze uit. U bent echt zelf degene die kan bepalen welke goed zit resp. goed voor u is.

ju
door juliomariner - Feb 2, 2024 om 15:20
1328 Antwoorden / 2 Vragen

De reden dat uw vraag de vorige keer is verwijderd is dat u een commerciele link heeft geplaatst. Nu weer dus de vraag zal ook wel weer verwijderd worden.
Dus als u wilt dat dce vraag blijft staan, verwijder de link, dit wordt gerzien als spammen

ro
door ronny530 - Feb 2, 2024 om 15:22
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Een relaxstoel is een zeer breed begrip en helpen in het algemeen niet om specifieke rugklachten te verminderen sterker nog een verkeerde zit/lig houding kunnen de rugklachten juist verergeren.
In eerste instantie de huisarts bezoeken want rugklachten ontstaan niet zomaar en als de huisarts van mening is dat een relaxstoel zou kunnen helpen dan pas naar een fysieke winkel gaan die in dit soort stoelen gespecialiseerd is.
Een relaxstoel is wel fijn om in te zitten als u van een drukke werkdag thuiskomt om in te ontspannen maar meer is zo'n stoel ook niet.

sira
door sira - Feb 2, 2024 om 18:43
2346 Antwoorden / 24 Vragen

Waarom persé naar Velderhof? Iedere meubelzaak heeft relaxstoelen.

Die relaxstoel helpt u echt niet van de rugpijn af, misschien krijgt u juist nog meer last. Ga gewoon eerst naar de huisarts.

wi
door wilhelmina59 Feb 2, 2024 om 19:19
516 Antwoorden / 0 Vragen

Is gemeld en off topic ik mag alleen maar weer met Chrome inloggen, zeker strafpunten opgelopen??

sira
door sira Feb 2, 2024 om 20:15
2346 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, ik heb nog steeds het idee dat het reclame is.

Het probleem (met Firefox?) dat je met de pc/laptop hebt, ligt niet aan jou. Ik heb het ook en heb al sinds woensdag over en weer contact met Frank. Ze proberen het op te lossen. Het is ontstaan nadat ze onderhoud aan de inlogomgeving hebben gepleegd.

wi
door wilhelmina59 Feb 2, 2024 om 21:08
516 Antwoorden / 0 Vragen

Thanks, inderdaad FF.
Het is weer een herhaling van zetten van de afgelopen jaren, dat gerommel met browsers en niet kunnen inloggen.
Het lijkt de regering wel(sorry)

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 2, 2024 om 19:28
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Tiny,

Kijk ook eens bij zorgoutletwinkels,klik op de volgende link:

https://thuis-zorgoutletamsterdam.nl/

Redacteur
door Redacteur - Feb 3, 2024 om 13:04
1055 Antwoorden / 62 Vragen

De vorige vraag is verwijderd omdat het één en ander een wat reclameachtige indruk maakte. Om die reden is de link uit de openingspost verwijderd. Daarnaast kan niemand op afstand adviseren welke stoel in uw situatie het beste is, dit topic gaat dan ook dicht.