an
door antoinette bennaars Jan 25, 2017 om 16:15
Winkels & webshops

Weten jullie iets over twinkeldeals.nl

ik weet niet de betrouwbaarheid van hun

1966 9 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Jan 25, 2017 om 16:28
830 Antwoorden / 0 Vragen

De site die u aangeeft bestaat niet eens dus betrouwbaarheid nul. Twinkledeals punt com bestaat wel en daar kunt u hier van alles over lezen: https://nl.trustpilot.com/review/twinkledeals.com

In het kort: als u Chinese namaakrommel wilt alsmede problemen met de Douane, vooral doen!

In het vervolg een beetje zelf zoeken in plaats van het maar aartslui op een internetforum kwakken is misschien ook een goed idee!

ne
door neodutchio Jan 25, 2017 om 16:37
5158 Antwoorden / 12 Vragen

Maar je weet toch dat het aanmaken van een account hier en de vraag om te stellen veel sneller gaat en makkelijker is dan google in te typen.

edrick3
door edrick3 Jan 25, 2017 om 16:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gemak dient de mens. ;-)

edrick3
door edrick3 - Jan 25, 2017 om 16:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee. Die site is er niet.
Zou trouwens nooit 'zomaar' op een site afgaan, maar je eerst eens oriënteren. Dat kun je ook zelf; beetje googelen. ;-)
Twinkledeals.com is Chinees.

gerbera
door gerbera - Jan 25, 2017 om 17:02
7368 Antwoorden / 14 Vragen

ik weet niet de betrouwbaarheid van hun
Zo houden, bij twijfel niet inhalen.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jan 25, 2017 om 17:46
330 Antwoorden / 15 Vragen

www.twinkledeals.com is niets mis mee. Alle waar naar zijn geld uiteraard, dat geldt ook hier.
Ik heb er ook besteld, geen problemen gehad. Doen wat ze beloven. Komt uit China vandaan.
Houd dus rekening met BTW/inklaringskosten als zending boven 22 euro is.
Ik zou er zo weer bestellen.

marita5
door marita5 Jan 25, 2017 om 18:23
11523 Antwoorden / 15 Vragen

@gerdamarijke ,  Alle waar naar zijn geld uiteraard , ja 100% namaak troep .

Cookies
door Cookies Jan 25, 2017 om 18:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zolang een shop je niet in de waan laat dat je echte merkartikelen koopt, is er niets mis mee. De winkels hier staan/hangen vol met spul uit China, Hong Kong enz.

tenormin
door tenormin - Jan 25, 2017 om 17:51
16840 Antwoorden / 108 Vragen

@gerdamarijke, als ik die site zie, ik weet niet hoe snel er weer weg te komen. Zou ik nooit, never iets durven kopen.

gerdamarijke
door gerdamarijke Jan 25, 2017 om 18:07
330 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin, ik kom door mijn werk bij een transportbedrijf dagelijks heel veel zendingen tegen van Twinkledeals.
Gaat over het algemeen goed, alleen lezen mensen de voorwaarden over betalen btw/kosten niet. Daar zijn dan de klachten over. Niet over het niet/te laat leveren of het krijgen van andere producten of iets dergelijks. Wat ik al zei: alle waar naar zijn geld. Maar wat ik besteld heb was z'n prijs(je) helemaal waard! Bedrijf is te vergelijken met Light in the box.

edrick3
door edrick3 Jan 25, 2017 om 18:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En over light in the box zijn er hélemaal geen klachten, nietwaar. ;-)

gerdamarijke
door gerdamarijke Jan 25, 2017 om 18:53
330 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3,  Ook hier zijn het alleen de mensen die niet lezen over de btw, die klagen bij de transporteur, zoals gewoonlijk :-)

marita5
door marita5 - Jan 25, 2017 om 18:14
11523 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Antoinette Bennaars .

Twinkledeals.nl bestaat niet , wel Twinkledeals.com

Deze site is niet betrouwbaar , gebaseerd Verenigde Staten , spullen komen uit China .
Eigenaar : YinSi BaoHu Yi KaiQi , Address: 3/F.,HiChina Mansion,No.27 Gulouwai Avenue,Dongcheng , Stad Beijing 100120,China,
Copyright 2017 , geen tel.nr contact alleen via mail , geen Kvk nr , niks .
Daar niks bestellen , als u al iets krijgt is het 100% namaak troep , als de douane het in beslag neemt moet u invoerrechten betalen , klik op de rode regels .

http://www.scamadviser.com/check-website/twinkledeals.com

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

edrick3
door edrick3 Jan 25, 2017 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

twinkeldeal.com bestaat ook niet. Je bedoelt twinkledeals.com naar ik aanneem. ;-)

marita5
door marita5 Jan 25, 2017 om 18:21
11523 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u , dat bedoelde ik ook , zal het aanpassen niet opgelet , ik had alleen gekeken naar de titel van het topic die staat ook verkeerd , maar desondanks is deze site niet betrouwbaar .

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 25, 2017 om 19:44
7200 Antwoorden / 3 Vragen

Edit

costnix
door costnix - Jan 26, 2017 om 00:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u van uw geld af wil, vooral doen!

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 26, 2017 om 23:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Twinkle Twinkle little star, There goes my money way too far.

tenormin
door tenormin Aug 9, 2017 om 17:53
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Bijna 7 maanden geleden: wat gaf je een leuk antwoord @diewilik. Zit ff te "vroegere vragen" te kijken.