Ge
door Gerdaenrob Feb 5, 2017 om 14:09
Winkels & webshops

Wie heb ervaring met het product BRILLENKLAAR

Het product doet niet wat het moet doen.
Een heel klein druppeltje op een glas en in poetsen en goed uit poesten en je moet er goed 10 dagen mee kunnen zien.
Naar 1 dag wordt het al wazig ondanks dat ik napoets.
Wie heeft er ervaring mee????

14447 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 5, 2017 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem een beetje Dreft of een aanverwant product en u bent voor een koopje klaar.

jo
door jorisw Mar 29, 2017 om 09:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Afwasmiddel kan de coating van de brillenglazen aantasten. Gewoon heet water is voldoende en veilig voor de glazen.

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2017 om 14:15
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Geen ervaring mee, maar wat schrijft Brillenklaar over uw klacht via de email? Ze schrijven inderdaad 8-10 dagen. Dus: vragen staat vrij.

Koop zelf bij de Wibra voor 50 cent 100 brillenglazen schoonmaakdoekjes, geen garantie voor 8-10 dagen "schoon", maar wel iets goedkoper. Die gebruik ik alleen voor onderweg, indien nodig, thuis gaan ze onder de kraan met sopje.

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2017 om 14:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En daar betaal je dan € 29,95 voor?!
Je gebruikt het wel op de voorgeschreven manier?:

Breng een klein beetje Brillenklaar aan op beide zijden op de (glas of kunststof) glazen, vervolgens opwrijven met een droge doek.

http://www.brillenklaar.nl/contact

costnix
door costnix - Feb 5, 2017 om 16:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik er een ultrasoon reiniging psmachientje voor, dat ik voor 10 Euro van een te gaan sluiten winkel heb gekocht.

Cookies
door Cookies - Feb 5, 2017 om 16:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Reinig mijn bril onder lauw stromend water. Zo goed als gratis. Hopelijk tast die Klaar rommel niet de coating van je glazen aan.

Edit: deze waarschuwing staat er op 100% zeker niet voor niets: Let op: Brillenklaar dient u minimaal te gebruiken (gebruik zeer weinig).

aurora1
door aurora1 - Feb 5, 2017 om 22:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen ervaring mee. Ik maak mijn glazen schoon met verdund afwasmiddel onder stromend water en droog de glazen met een zacht vrijwel versleten handdoekje.

co
door coleta - Feb 6, 2017 om 15:05
4 Antwoorden / 4 Vragen

Op de meeste brillen glazen zit een coating en kan worden aangetast. Mij werd geadviseerd om een druppeltje afwasmiddel (dreft of zo)  te gebruiken met lauw water na te spoelen en te drogen met schone doek. Zeker geen brillendoekjes met alcohol te gebruiken.

Pi
door Pieterpad - Mar 29, 2017 om 09:48
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ervaring met brillenklaar, gebruik het voor de auto ruit , deze blijft veel langer schoon en dampt niet aan. Op de bril moet je wel heel weinig gebruiken, maar de bril blijft veel langer schoon en dampt niet meer aan . Mijn vrouw wast er de ramen mee , doet een beetje in het water en blijven heel lang schoon , ook met regen

De
door Decimalen - Apr 1, 2017 om 17:54
1 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik het product al jaren en wil het niet meer missen.niet goedkoop maar ik doe met een fles 5 tot 6 jaar  brillen blijven veel langer schoon en beschermt de bril tegen krassen , ik werk zelf In de bouw en daar blijft mijn bril zelfs schoon . ook de auto ramen dampen niet meer aan . eindelijk een product wat echt help .