Antwoorden gegeven door: Scala NL
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 28, 2021 om 23:21Ben ik mijn aanbetaling kwijt
Het is lastig om een sluitend antwoord te geven op basis van de summiere informatie.
Het is belangrijk om te weten of het bedrijf in dezelfde hoedanigheid bestaat.
Met wie u de koop heeft gesloten hoeft niet per se uit te maken, maar dit kan wel.
Indien het bedrijf hetzelfde is, u een bewijs van betaling heeft en een overeenkomst (factuur, bestelbevestiging per mail of anderzins) kunt overleggen, dan zal de order gewoon moeten worden uitgevoerd.
Wat wel belangrijk is, is controleren of het bedrag daadwerkelijk naar een (de juiste) bedrijfsrekening is overgemaakt en niet naar een creatieve medewerker, en of de overeenkomst -in welke vorm dan ook- voorzien is van de bedrijfsinformatie van het betreffende bedrijf.
Indien dit niet het geval is dan heeft de beste man gelijk en is er geen overeenkomst tot stand gekomen tussen u en het bedrijf.
Hoogstens, voor zover het in dat geval iets uitmaakt, tussen u en de eerdere medewerker.
In de meeste andere gevallen dient de overeenkomst te worden uitgevoerd zoals oorspronkelijk bedoeld.
-
Sep 23, 2021 om 14:55Pcr test
Er staat op de website niet dat bellen en mailen de bedoeling is, maar annuleren via de link in de bevestigingsmail , implicerend dat de restitutie dan in gang zal worden gezet (mits conform voorwaarden).
Op spoedtest.nl staat dit:
Hoe kan ik een afspraak annuleren? Je annuleert je afspraak via de link die wij hebben meegestuurd in de bevestigingsmail.
Annuleer je tot 1 uur vóór je afspraak, dan vindt er een restitutie plaats van 100%. Annuleer je buiten deze termijn, dan vindt er geen restitutie plaats
link -
Sep 22, 2021 om 15:48Herroepingsrecht
Als er meerdere malen dezelfde vraag met andere formulering wordt gesteld, dan zal dat (als het goed is) niet betekenen dat de antwoorden zullen mee veranderen.
Er wordt op desbetreffende website aangegeven dat ze bemiddelen en dat u het ook met uw DigiD via toeslagen.nl kunt/kon doen.
Na acceptatie van een overeenkomst ontstaat een betalingsverplichting.
Het betreft hier ook geen levering product maar de uitvoering van een dienst, welke feitelijk al kosten met zich meebrengt nadat enige medewerker is begonnen met lezen.
(Dit resulteert bij herroeping in vergoeding van kosten, welke onredelijk hoog kunnen (en mogen) lijken).
-
Sep 22, 2021 om 13:10Zorgportaal
De enige aanbieder die ik tot nu toe vond welke 45 euro rekent is toeslagenportal.nl.
Op hun website staat dit:
ToeslagenPortal.nl is een intermediair/tussenpersoon voor het aanvragen van zorgtoeslag.
Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om uw zorgtoeslag rechtstreeks bij de Belastingdienst aan te vragen op www.toeslagen.nl. Hiervoor heeft u DigiD nodig en vervallen de voordelen die u hebt bij ons. -
Jul 29, 2021 om 11:11Verhuurder wilt huurbedrag via rentofficeinsurance.com en de transacties doen
Goedendag, ik weet niet of u het domein hebt geprobeerd te bereiken maar dit is onmogelijk.
Het domein lijkt niet te bestaan. Dus het systeem waarover u het heeft kan op die manier niet inhoudelijk beoordeeld worden.
-
Jul 27, 2021 om 14:37Wettelijke bedenktijdGoedendag, het antwoord is heel kort. U heeft een offerte getekend, waarmee een rechtsgeldige overeenkomst tot stand is gekomen. Het is dus niet zomaar eenzijdig op te zeggen. Mogelijk staan in de overeenkomst voorwaarden betreffende ontbinding.
-
Jul 26, 2021 om 16:16Reactie's hier gegeven op de siteLijkt me een goed uitgangspunt. Alleen sommigen komen herhaaldelijk met hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld bestelling niet geleverd of annuleren lukt niet. In die gevallen lijkt het me toch nuttig om misschien wat minder subtiel uitleg te geven.
-
Jul 22, 2021 om 16:43Miskoop retourneren bij trenday reageer niet op mails
De enige contactmogelijkheid die ze bieden is per mail via info@trenday.eu.
Dus afwachten of loslaten is het enige wat u nog echt kunt doen.
Bij de kvk is trenday ook niet bekend als een webshop.
-
Jul 19, 2021 om 14:50Kan iemand bij helpen contact te krijgen met https://kledenonline.nl/contact/ ??
Er is natuurlijk altijd hoop, alleen het ziet er (in alle eerlijkheid) vrij hopeloos uit.
U bent zeker niet de eerste en dus ook niet de enige met een (soortgelijk) probleem met deze winkel.
En een telefoonnummer wat niet werkt wegens covid (maar eigenlijk niet bestaat) en een live chat die niet is geïnstalleerd, aangevuld met een veelvoud aan "dode links" op de website, doet niet veel hoopvols vermoeden.
Blijven proberen is de enige remedie. Succes niet gegarandeerd.
-
Jul 8, 2021 om 11:53Deurwaarder past beslagvrije niet aan
In uw geval zou ik aanraden om toch een "verzoek verlaging bvv" in te dienen.
Alleen daarin geeft u dan aan dat u vermoedt dat uw beslagvrije voet (bvv), in de afgelopen maanden foutief is toegepast.
Aangevuld met het verzoek om de herberekening met terugwerkende kracht door te voeren en "eventueel in onwetendheid teveel betaalde gelden per ommegaande retour te storten".
(Hiervoor is het natuurlijk wel belangrijk dat ze uw rekeningnummer hebben, voor zover dat nog niet het geval is)