m
door m de jong Jul 22, 2021 om 16:39
Winkels & webshops

Miskoop retourneren bij trenday reageer niet op mails

ik heb een artikel besteld bij Trenday ,ik wil deze retourneren volgens website kan dat ,ik heb twee de tijd daar voor ,wordt niet op mijn mails gereageert en er is geen retour adres bekend ?

10421 9 Rapporteer

Scala NL
door Scala NL - Jul 22, 2021 om 16:43
23 Antwoorden / Vragen

De enige contactmogelijkheid die ze bieden is per mail via info@trenday.eu.

Dus afwachten of loslaten is het enige wat u nog echt kunt doen.

Bij de kvk is trenday ook niet bekend als een webshop.

chris74
door chris74 Jul 23, 2021 om 11:32
564 Antwoorden / 44 Vragen

Kvk is er wel Logan Products & ServicesHoofdvestiging KvK 72077913Vestigingsnr. 000040210731Wagnerlaan 381411JENaarden 72077913 0000 000040210731 Logan Products & Services Handel in advertentieruimte en -tijd Eenmanszaak Online promotie platform. Is een woonhuis en er staat bemiddelingsvoorwaarden dat houdt in dropshipper.

Scala NL
door Scala NL Jul 23, 2021 om 12:33
23 Antwoorden / Vragen

Ja, precies wat ik zeg.. Trenday is bij de Kvk niet bekend als webshop. Het is een bemiddelingsplatform. Geen online winkel in verkoop consumentengoederen of what so ever.

tijger1
door tijger1 - Jul 22, 2021 om 16:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als je de voorwaarden lees van die club, verkopen zij helemaal niets maar zijn zogenaamd een platform voor verkopers.

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen bij een bedrijf kopen waarvan de gegevens niet eens bekend zijn. Men kan zijn geld net zo goed direct uit het raam gooien.

panter22
door panter22 - Jul 22, 2021 om 17:07
6599 Antwoorden / Vragen
tenormin
door tenormin Jul 22, 2021 om 17:19
16847 Antwoorden / 108 Vragen

OMG, wat een prijsverschil @panter22.

ne
door neodutchio Jul 22, 2021 om 17:33
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Denkend als een gemiddelde consument: Bij Trenday een geweldige aanbieding, het is in de actie. Bij alie: Kan niks wezen voor dat geld. Ik heb dus liever een hoop korting dan een prul.

tenormin
door tenormin Jul 23, 2021 om 00:32
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@neo, kon niet eerder reageren: sorry, logging in has problems: doe mij dan maar een prul. Kan men zich geen buil aan vallen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 22, 2021 om 17:19
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Helaas dan toch ook maar weer dit:

Ik kan hier niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland etc. Ik kan hier niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/)  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshopOnline winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond en  https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 22, 2021 om 17:20
7210 Antwoorden / 3 Vragen

[edit - op verzoek Sjoppy verwijderd]

sira
door sira Jul 22, 2021 om 21:22
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Trendybed is iets anders. TS heeft gekocht bij Trenday, een dropshipper, met een partner in China.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 23, 2021 om 02:43
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Heb mijn vergissing te laat gezien en redactie ingelicht.

Donuts
door Donuts Jul 23, 2021 om 12:56
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@redactie: het antwoord van @sjoppy is NIET inhoudelijk. Moet dus verwijderd worden. Mvg, de hulpmod.;-)))

marita5
door marita5 - Jul 22, 2021 om 17:30
11534 Antwoorden / 15 Vragen
Scala NL
door Scala NL Jul 23, 2021 om 12:35
23 Antwoorden / Vragen

trenday.nl@gmail.com is een aanvullend e-mailadres.

marita5
door marita5 Jul 23, 2021 om 14:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Oh , maar of dit zoden aan de dijk zet bij een dropshipper is ook maar de vraag . Is het proberen waard .

Donuts
door Donuts - Jul 22, 2021 om 17:35
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ach, retourneren naar China is vast duurder dan het artikel dat je gekocht hebt. Gooi of geef dat prul weg en voortaan opletten waar je iets besteld.

sira
door sira - Jul 22, 2021 om 21:42
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Vast weer een advertentie die op Facebook langs kwam.

Het wordt inmiddels een beetje eentonig. Al 2 jaar wordt hier her en der voor gewaarschuwd, maar blijkbaar missen al die Facebookies die waarschuwingen en bovendien zijn ze verblind door de prijzen (van/voor). Al die spullen komen bij een AliExpress-verkoper vandaan voor een fractie van de prijs (zie de link van Panter22). Men is naar mijn mening veel te druk met Facebook, en tja, dan gaan er veel belangrijke zaken aan je voorbij.

Er is tenminste gelukkig weer een dropshipper die financiële hulp heeft gehad. Hij heeft waarschijnlijk z'n vakantie al geboekt.

Ik ben blij dat ik geen Facebook heb.

tijger1
door tijger1 Jul 22, 2021 om 22:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De verkoper is in ieder geval van de straat en uit de bijstand. :-))

sira
door sira Jul 22, 2021 om 22:26
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Dat ie van de straat is, is zeker, maar het zou mij niets verbazen als de verkoper er ook een WW-uitkering naast heeft :-((

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jul 23, 2021 om 16:42
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Sorry Sira,  meer een  WWW uitkering van mensen die pas   later als ze niet tevreden zijn goed gingen lezen...

Tr
door Trenday - Aug 28, 2021 om 11:48
1 Antwoorden / Vragen

Beste M De Jong,

Wij hebben gekeken en kunnen je mails niet terug vinden. Heb je het juiste email adres gebruikt? (info@trenday.eu)

Wij hopen dat we dit nog voor je kunnen oplossen.

Op deze pagina kun je ons via 3 manieren bereiken:

https://trenday.nl/pages/contact

Vriendelijke Groeten,

Team Trenday