Tr
door Treegj Sep 23, 2021 om 14:48
Geldzaken & recht

Pcr test

juni jl bestelden mijn vrouw en ik bij spoedtest.nl  een pcr test. Een dag later bleek dat deze niet meer nodig was en we annuleerden.
We hebben gebeld voor teruggave van ons geld . Bellen ging niet, continu bezet. We moesten mailen. Nou dat deden we verschillende malen, maar kregen geen antwoord. Ten einde raad mailen we U met de vraag hoe kan dit en mag dit? Zijn wij de enigen?

2526 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Scala NL
door Scala NL - Sep 23, 2021 om 14:55
23 Antwoorden / Vragen
4

Er staat op de website niet dat bellen en mailen de bedoeling is, maar annuleren via de link in de bevestigingsmail , implicerend dat de restitutie dan in gang zal worden gezet (mits conform voorwaarden).
Op spoedtest.nl staat dit: 

Hoe kan ik een afspraak annuleren? Je annuleert je afspraak via de link die wij hebben meegestuurd in de bevestigingsmail. 
Annuleer je tot 1 uur vóór je afspraak, dan vindt er een restitutie plaats van 100%. Annuleer je buiten deze termijn, dan vindt er geen restitutie plaats

link

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2021 om 15:05
16885 Antwoorden / 202 Vragen
1

Helaas denk ik dat u indien opzeggen niet lukt u meer moeite moet doen zoals bijv. schriftelijk uw geld terug vorderen. Indien er echter in de voorwaarden van deze commerciële tester staat  wat @SCALA NL al aangaf bent u akkoord gegaan met deze voorwaarde (als die er inderdaad is) en heeft u geen recht.

Dit is een fenomeen dat zich ook op andere terreinen voordoet waarbij ik bedoel dat er na even verder zoeken ook testmogelijkheden gratis waren. (zoeken met zoeknaam 'gratis PCR test')  en dan ziet u o.a. deze https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/06/18/gratis-test-voor-reizigers-in-juli-en-augustus maar helaas is dat dan 'mosterd na de maalijd'.

panter22
door panter22 - Sep 23, 2021 om 15:41
6599 Antwoorden / Vragen
2

Je kunt een klacht indien via een klachtenformulier of chatten met een medewerker.
https://spoedtest.nl/klachten/

ne
door neodutchio - Sep 23, 2021 om 16:22
5165 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoe hebt u geannuleerd?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer