Kan iemand bij helpen contact te krijgen met <a href="//kledenonline.nl/contact/" target="_blank">https://kledenonline.nl/contact/</a> ??
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst en nog steeds geen verzednbevestiging ontvangen. De levertijd staat op 1/3 werkdagen. Telefonisch onbereikbaar en op d email geen antwoord....
Ben een beetje bang dat u nummero zoveel bent, kan nergens een echt bedrijf vinden, dus een dropshitter.
Er is natuurlijk altijd hoop, alleen het ziet er (in alle eerlijkheid) vrij hopeloos uit.
U bent zeker niet de eerste en dus ook niet de enige met een (soortgelijk) probleem met deze winkel.
En een telefoonnummer wat niet werkt wegens covid (maar eigenlijk niet bestaat) en een live chat die niet is geïnstalleerd, aangevuld met een veelvoud aan "dode links" op de website, doet niet veel hoopvols vermoeden.
Blijven proberen is de enige remedie. Succes niet gegarandeerd.
Dit schrijven ze over zichzelf maar ja..............
Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur.
Dus hoop doet leven☺
Kijk even bij de veelgestelde vragen:
De levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 1-3 werkdagen. Bij sommige producten kan het langer duren, omdat wij samenwerkingen hebben met verschillende leveranciers. dit staat dan netjes vermeld bij het product, op de productpagina. Wij hebben een groot magazijn waar wij voorraad houden, het kan zijn dat u langere levertijden ziet van 1-3 weken: dan zijn de producten niet voorradig en in nabestelling bij onze leverancier. Als u niet voorradige producten besteld, dan worden deze gewoon binnen 1-3 weken bezorgd!
https://kledenonline.nl/faq/
Aansluitend op al gegeven antwoorden is het mogelijk toch een kwestie is van even afwachten. Maar dan ook eerst: waar heeft u dan besteld want indien ook ik zoek met zoeknaam 'kledenonline.nl'zie ik wel dit. (en een onderdeel daarvan): (Ik zie geen keurmerk)
Contact
Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie producten. Heb je dus een vraag over je bestelling? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag! Op dit moment zijn wij door Covid-19 telefonisch niet bereikbaar. Vanwege de huidige situatie werken wij uit voorzorg vanuit huis. Wij adviseren u een mail te sturen.
U ziet een adres en u kunt indien de levering uitblijft een ingebreke stelling doen. Zie dan o.a. dit voorbeeld: voorbeeldbrief-ingebrekestelling
Maar toch ook maar weer dit: Ik kan hier verder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/) Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond en ( https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
Er zijn meerdere bedrijven op dit adres gevestigd.
Het adres staat hier:
https://drimble.nl/bedrijf/zeewolde/45443416/kleden-online.html
Op hetzelfde adres is Barntools gevestigd, met wel een telefoonnnummer.
https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t4867447/zeewolde/barntools/
Het telefoonnnummer van kledenonline.nl is afgeschermd dop telefoonboek.
Ali E. (niet te verwarren met Ali B.) heeft inderdaad een groot magazijn. Even geduld hebben nog, zal nog wel komen maar niet vreemd op kijken als u een kleed ter grootte van een zakdoek ontvangt.
Gegevens gevonden via Het SIDN.
https://www.sidn.nl/whois?q=kledenonline.nl&lang=nl
Houder Omedia
Administratieve contactpersoon info@omediamarketing.nl
Registrar Totaaldomein B.V. Reaalhof 64 8232VS Lelystad Netherlands
Technische contactpersoon
info@omediamarketing.nl
--------------------------------------
het bedrijf van de administratieve contactpersoon is gevestigd op:
https://www.oozo.nl/bedrijven/zeewolde/wijk-00/derde-woonwijk/1686247/omedia
Omedia:
Opgericht in januari 2019
Tuinfluiterlaan 32,
3893JG
Zeewolde
Dit adres is tevens een woonhuis.
Het gaat dus om een Influencer-bureau/Dropshitter
--------------------------
Drimble geeft weer andere informatie als je zoekt op het KVK nummer:
https://drimble.nl/bedrijf/zeewolde/19656734/nijkamp-expo-bv.html
https://drimble.nl/bedrijf/zeewolde/15542106/q-nonwovens-bv.html
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer