iv
door ivan1983 Sep 29, 2008 om 17:34
Auto & vervoer

Baotian scooter

ik heb een baotian scooter gekocht bij karibu bv in woudsend deze scooter heeft 5 kilometer gereden en doet het nu al niet meer omdat de boogie telkens nat word nu heb ik hier over gebeld maar ze staan je niet normaal te woord omdat ik via internetbankieren heb betaald heb ik geen aankoopsbon ik wil nu mijn geld terug er zit 1jaar garantie op maar je moet voor eigen monteur spelen

wat kan ik nu doen ?????

3715 5 Rapporteer

opa60
door opa60 - Sep 29, 2008 om 17:47
4 Antwoorden / 2 Vragen

Gewoon een goede scooterzaak bij je in de buurt zoeken,meestal bougi cdi en bougikap als je dat gehad hebt ,en hij is goed afgesteld wel goed.Kijk maar eens op de radar site

stacey
door stacey - Sep 29, 2008 om 17:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--omdat ik via internetbankieren heb betaald heb ik geen aankoopsbon --    Betaling staat op je bankafschrift, dat is goed genoeg.

Niet voor eigen monteur gaan spelen dan verspeel je je garantie(recht)  bankafschrift mee en teruggaan.

Succes,

stacey
door stacey - Sep 29, 2008 om 19:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hier kun je meer lezen over garantie;

  Ik heb de bon niet meer. Wat nu?

Hebt u de Aankoopbewijsbon niet meer? Dan kunt u misschien op een andere manier bewijzen dat u iets gekocht hebt bij deze winkel. Misschien hebt u gepind, of via internet betaald. Dan kunt u uw bankafschrift als bewijs gebruiken. -------

pi
door pieter1234 - Oct 11, 2008 om 12:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

bij ons in DR88 rijden nu al meer dan 5 baotian scooter allemaal afkomstig van de firma karibu en rijden prima

je krijgt inderdaad de scooter afgeleverd in een doos, volgens hun een transport verpakking wel even 1 uurtje werk maar ja bespaar zo wel makkelijk 500 euries

even een tip eerste scooter starte niet direct komt volgens karibu doodat de carberateur leeg is en zich eerst vol moet zuigen met benzine een goeie tip is om de scooter de eerste keer te starten met een hobbybrander spuit direct gas (dus geen flam) in de luchtinlaat en hij start direkt

karibu is inderdaad een dosenschuiver maar heeft wel alle onderdelen op vooraad voor garantie gevallen

ben je onhandig koop dan gewoon een scooter bij een winkel en betaal 500 euro meer voor 1 uur werk voor de winkelier

pi
door pieter1234 - Nov 2, 2008 om 07:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

heb ook een baotian tanco met nieuw type blok met 4 kleppentechniek heb van karibu een brief gehad en een niewe bougie het blijkt nl dat af FABRIEK er een verkeerde bougie gemonteerd is

met de oude bougie rijd de scooter vaak tussen de 5 en 100 km en start slecht met een warme motor heb de nieuwe bougie erin gedraaid en hij rijd nu super

je kan wel klachten hebben over karibu maar ik vint dat ze mij keurig behandeld hebben