pr
door profijt Jan 3, 2013 om 10:37
Auto & vervoer

Camper tweedehands kopen

Wij hebben bij een camperzaak een mooie tweedehands camper gezien. Na controle van kenteken blijkt hij geimporteerd te zijn. Hoe kan je er nu achter komen wat de werkelijke km stand is.

1928 8 Rapporteer

sw
door swat1500 - Jan 3, 2013 om 12:03
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er boekjes bij de camper waarin de beurten genoteerd staan?

Bij importauto's is het lastig om de juiste km stand te achterhalen. De auto dus altijd onafhankelijk laten keuren en daarbij vragen of de geconstateerde slijtage in overeenstemming is met de km stand.

grindweg
door grindweg - Jan 4, 2013 om 22:25
2308 Antwoorden / 28 Vragen

koop alleen de camper als het onderhoud bekend is.
80% van de campers zijn import uit duitsland veelal ex verhuur.
laat hem door en door keuren bv door de dekra.
vraag vantevoren ook even of hun de km stand kunnen kontroleren in duitsland
de dekra is duits dus.
let op in bepaalde delen van nederland zijn het niet de betrouwbaarste verkopers.
is het een bovag bedrijf.?
zit er bovag garantie op?
laat een goede vocht meting verrichten
hopelijk kunt u hier iets mee

pr
door profijt - Jan 4, 2013 om 23:28
19 Antwoorden / 33 Vragen

Dank u wel voor de antwoorden.
Kunt u misschien ook vertellen in welke delen van Nederland niet betrouwbare verkopers zitten.

grindweg
door grindweg - Jan 5, 2013 om 17:23
2308 Antwoorden / 28 Vragen

kijjk op google en denk aan dezelfde streken als bij luxe auto's.
er staat veel op dit medium op dat gebied

pr
door profijt - Jan 5, 2013 om 18:57
19 Antwoorden / 33 Vragen

Kunt u een hint geven.

grindweg
door grindweg - Jan 5, 2013 om 19:40
2308 Antwoorden / 28 Vragen

denk aan de buurt van bv a doorn.
ga eens naar caravana in leeuwarden.
laat u daar eens door div leveranciers voor lichten.
trek daar lering uit.
in wolvega fr zit een garage die bemiddeld voor u bij aan en verkoop.
daar hoor ik wel goede berichten over.
ik geloof garage of servicepost oid.

pr
door profijt - Jan 5, 2013 om 20:10
19 Antwoorden / 33 Vragen

Hartelijk dank voor alle moeite.
Wij willen wel naar de Caravana gaan.

grindweg
door grindweg - Jan 5, 2013 om 20:29
2308 Antwoorden / 28 Vragen

het is over een 12 dagen dacht ik