ec
door eckhardt_1 Jan 14, 2006 om 10:40
Auto & vervoer

E-ticket

Heeft er iemand ervaring met het reizen met een E-ticket ? Wij hebben via cheaptickets.nl een reis geboekt naar Minnesota. Deze week kregen we bericht dat we de tickets niet op hoefde te halen, maar dat het E-tickets waren en dat vergemakkelijkt ons inchecken. Wij hebben nog nooit per vliegtuig gereisd en vragen ons af of dit betrouwbaar is.

839 4 Rapporteer

mariska_1
door mariska_1 - Jan 14, 2006 om 16:55
8 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,

Ik heb zelf al vele malen met e-tickets gereisd, en moet zeggen dat het erg prettig is. Voordeel is ook dat het nooit mogelijk is om je ticket kwijt te raken (het ticketnummer noemen is voldoende), en zoals al aangegeven is in het andere antwoord: je kan vaak al thuis inchecken (scheelt tijd, wachtrijen, je kan je stoel alvast kiezen, etc.). Dit overigens wel afhankelijk van de maatschappij waar je mee vliegt.

E tickets komen meer en meer in de vliegwereld.

ho
door hoekvd - Jan 16, 2006 om 18:53
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan me aansluiten bij vorige antwoorden. Ik heb zelf ook 2x mbv een E-ticket een vliegreis gemaakt (1x German Wings rechtstreeks en 1x via reisbureau). Hartstikke makkelijk. Gewoon printen en meenemen.

am
door amri1955 - Jan 17, 2006 om 10:28
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Het reizen met een E-ticket is volledig veilig. Je gaat naar het vliegveld en met je reserverings nummer en/of je paspoort wordt je ingechecked. In veel gevallen kun je thuis al via de computer zelf al inchecken, reuze makkelijk. Dan is het melden aan een speciale balie op het vliegveld en dan geef je de bagage af en krijg je de instapkaart.

Geen probleem en volledig betrouwbaar.

Doegies

Amri.

ec
door eckhardt_1 - Jan 17, 2006 om 10:30
1 Antwoorden / 2 Vragen

Hartelijk dank voor de snelle reacties. We hebben nu nog meer voorpret en we denken dat het zeker gaat lukken