Eastpak garantie
Eastpak geeft 30 jaar garantie: nee dus!, 2 jaar op binnenvoering, Een hele moeilijke garantie. Ik kreeg een bla, bla verhaal garantie, toegestuurd van Eastpak.
Tasje weinig gebruikt, binnenvoering na twee jaar stuk, tasje ziet er van buiten als nieuw uit. V&D verschuilt zich achter dit standpunt van Eastpak.
WAT VALT ONDER DE GARANTIE? WAT NIET?
Eastpak waarborgt zijn producten tegen mogelijke materiaal- en productiefouten door middel van een standaardgarantie van 30 jaar op alle gewone producten (rugzakken, tassen en bagage). De garantie van 30 jaar geldt niet voor bepaalde ‘speciale’ producten, zoals producten gemaakt van een modieuze stof of constructie in beperkte oplage, waarvoor een garantie van 2 jaar geldt. Indien u niet zeker bent welke garantie voor een bepaald product geldig is, controleer dan het garantiedocument- of kaartje dat bij de aankoop met de tas wordt meegeleverd of het witte etiket in de tas. Daarop wordt duidelijk de garantietermijn vermeld.
Je kan bovenaan deze pagina (klik op Bron) een pdf-bestand met foto’s terugvinden waarop duidelijk te zien is welke defecten onder onze garantie vallen en welke niet.
Je kan onze garantievoorwaarden raadplegen in bijgevoegd pdf-document (zie bovenaan de pagina). (Klik op Bron)
HOE WERKT HET IN DE PRAKTIJK?
Gelieve uw tas terug te sturen via de winkel waar u uw EASTPAK gekocht heeft. Indien dit niet mogelijk is kunt u uitzonderlijk het EASTPAK herstellingsformulier downloaden. Gelieve dit formulier in te vullen en op te sturen naar het adres dat onderaan het formulier vermeld staat. Wij aanvaarden alleen schone tassen. Vuile tassen worden ongerepareerd en op uw kosten teruggestuurd. Het kan tot 3 weken duren vooraleer u uw tas terug heeft.
WIJ HERSTELLEN HET NOG
Ook indien de schade niet (of niet meer) onder de garantie valt, kan je er nog steeds voor kiezen om je product aan een billijke prijs door onze hersteldienst te laten herstellen. Dit natuurlijk op voorwaarde dat wij de voor de herstelling benodigde reserveonderdelen nog in voorraad hebben.
Indien u nog vragen hebt, kunt u ons via e-mail contacteren op : eastpakwarranty_netherland@vfc.com
(Bron)
Dag Edrick3, bedankt: U bent hier ervaren op deze site begrijp ik, maar ik kon alleen een rubriek overig vinden: (inderdaad staat dit nu onder een verkeerde rubriek) dus weer wat geleerd, maar moet dit onderwerp nu onder huis en tuin? overig??
En die bla, bla garantie, daar gaat het nu over, de stof is van zwarte oerdegelijke stof, niets modieus!
@jadetje,
Ach, die rubriek is niet zo belangrijk. Foutje wordt vaker gemaakt.
V.w.b. die garantie:
.... Indien u niet zeker bent welke garantie voor een bepaald product geldig is, controleer dan het garantiedocument- of kaartje dat bij de aankoop met de tas wordt meegeleverd of het witte etiket in de tas. Daarop wordt duidelijk de garantietermijn vermeld.....
Wat staat er dus op dat kaartje cq etiket in de tas?
Je verwacht toch niet echt dat een binnenvoering 30 jaar meegaat, toch?
Met vr.gr.
De binnenvoering is geen essentieel onderdeel van de tas. De 30-jarige garantie zorgt ervoor dat je de tas minimaal 30 jaar kunt gebruiken (dus bijvoorbeeld gebroken sluitingen e.d. vallen er wel onder, of buitenstiksels of hoe die ook mogen heten).
Bedankt voor de reacties, maar onder welk rubriek zou het moeten? zo leer ik niets, ha, ha,
En ik denk niet dat het 30 jaar mee gaat, [doe ik ook niet meer], maar wel na ruim twee jaar, en bij heel weinig gebruik, en net gebruik! dat het binnenwerk goed blijft; het is een soort coating, de buitenkant is immers perfect.
bij de meeste mensen hindert z'n "gore" binnenkant niet, maar in vind de binnenkant van een tas, [of mens, ha, ha] moet mooi zijn.
Onder welke rubriek het moet is niet zo belangrijk (voor sommigen misschien). En een 30 jarige garantie: best wel apart. En nee, bij weinig gebruik moet de (mooie binnenkant) ook intact blijven. Misschien er toch (nog eens?) een mail of brief aan Eastpak spenderen (ja , ik weet dat u bij V&D moet zijn); misschien heeft men een coulance systeem. Ben het overigens wel met u eens dat de 'binnenkant, net als de mens' mooier zou moeten blijven, maar ja, zo werkt het met 'artikelen' niet. Trouwens ook niet met de buitenkant van de mens: daar verdient de crème industrie dan weer giga aan, zonder dat het iets helpt. ? ?
bedankt tenormin:
Reeds bij V&D geweest, waren zeer onder de indruk, van de staat van de tas.
Zo nieuw het er uitziet, en dan dat de binnenkant die coating/voering al stuk gaat.
En Eastpak ook diverse keren gemaild, blijven bij hun standpunt.
[Niet handig, dit gaat hun meer kosten als z'n tasje die ze in China laten maken]
En ook V&D zal het niet redden!
[quote=jadetje schreef op vrijdag 4 sep 2015, 19:30]Bedankt voor de reacties, maar onder welk rubriek zou het moeten? zo leer ik niets, ha, ha,
Je zou bv kunnen kiezen voor:
Geldzaken & Recht - Overig
@jadetje,
Je hebt nog geen antwoord gegeven op:
Wat staat er dus op dat kaartje cq etiket in de tas?
Neem aan dat daar 2 jaar vermeld staat.
En daar houdt V&D zich aan.
Het is natuurlijk voor jou 'vervelend' dat de binnenkant van de tas kapot is (gegaan), maar toon maar eens aan dat dat een productiefout o.i.d. is, dat kun je niet.
Ben dus bang dat hier weinig aan te doen valt.
Repareren?
(Eastpak is overigens een merk met prima producten, maar daar heb je nu niets aan.)
Met vr.gr.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer