pluisjebaby
door pluisjebaby Oct 10, 2008 om 14:38
Auto & vervoer

Goedkope autoverzekering????

Mijn man ziet door het bomen het bos niet meer en vraag zich af waar hij het beste een goedkope All-risk autoverzekering kan nemen.

We hebben al offertes bij Centraal beheer, Unive, Anwb aangevraagt maar daar word je niet echt vrolijk van van die bedragen.

Hij heeft al 11 jaar schadevrij gereden en heeft een noclaim van 75%.

Alvast bedankt.

1337 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 10, 2008 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

0900 1514 - Lokaal tarief.
Bel gewoon eens.

Cat

ve
door verwijderd - Oct 10, 2008 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

heb je FBTO al uitvoerig bekeken?

succes

ve
door verwijderd - Oct 10, 2008 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Bij UnitedConsumers.nl heb ik een offerte laten maken van een goede goedkope verzekering, en geprint, en deze opgestuurd naar Polis Direct, waar ik verzekert ben, en die gingen daar weer 10% onder zitten, ben nu 300 euro goedkoper uit, voor de zelfde verzekering.Dit doen ze ook als je nog geen klant bent.

succes er mee.

ve
door verwijderd - Oct 10, 2008 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar de site van Polis direct dan kan je lezen wat zij doen zoek via vergelijing een goedkope veezekering print hem uit en als je dus weet dat polis direct 10% altijd onder de offerte zit welke jij heb gevonden.

Als je dus daar mee eens bent stuur je de offerte van de gevonden goedkope verzekering naar hun op.

Ik heb dus Polis direct en op deze manier ging ik per jaar 140 euro naar beneden.

Succes ermee Valerius

ve
door verwijderd - Oct 10, 2008 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

fbto nooit doen te veel gestuur in de schade stroom. neem bv unive anwb, via uw bank. of ook centr beheer en let op dat er een artikel 16 in kan zitten lees dat door .de gevolgen kunnen voor u jammer zijn. de regio waar u woont kan ook nog korting opleveren. als wa volledig casco te duur is kunt u wa en mini casco dan is alles verzekerd behalve als u hem zelf plat rijd en daar door een veel lagere premie

ve
door verwijderd - Oct 10, 2008 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je in Noord-Brabant of Zeeland woont, kun je je bij ZLM verzekeren, die is heel goedkoop en handelt zaken snel en accuraat af.

carrie

ve
door verwijderd - Oct 11, 2008 om 02:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Valerius:

Quote:...dat polis direct 10% altijd onder de offerte zit welke jij heb gevonden.

Dan heb je een goedkope verzekering. Maar hoe gaat het met uitbetalen of afhandelen bij schade?

Want als je nooit schade hebt, is een verzekering ook niet nodig. Da's pas goedkoop.

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2008 om 08:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo pluisjebaby: Zelf heb ik dit jaar een andere verzekering genomen, ben naar 'klaverblad' verzekeringen overgestapt, omdat bleek dat dit de maar liefst de HELFT scheelde, eerst betaalde ik per kwartaal 157 euro (met bonusbescherming, all risk) nu betaaal ik per kwartaal 77 euro, onder dezelfde voorwaarden, compleet met alles er op en er aan (all risk) met no claim korting blijken veel verzekeringen niet meer te werken, wel met een of ander systeem, waarin ze kunnen zien hoelang je schadevrij rijdt. shoppen loont echt!! Ik ben er in ieder geval blij mee, zeker gezien het erge grote verschil, wat je uiteindelijk aan premie betaald. Raadpleeg je verzekeringsadviseur eens, succes! Henri

ve
door verwijderd - Oct 11, 2008 om 09:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen die heeft meegedacht onwijs bedankt, we gaan er ff mee aan de slag.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2008 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

indien begin verzekering onder de 70 jaar.auto nw niet hoger dan 65000 euro en u gegevens kloppen(schade vrije jaren)
is er maar 1 de goedkoopste! dat is INEAS autoverzekeringen!
heb ze allemaal uitgeprobeerd volgens de internet site's ook independer,counsumers verzekeruzelf etc.

ik ben niet over 1 nacht ijs gegaan,het ijs was dik genoeg!
kijk zelf maar www.ineas.nl

ve
door verwijderd - Oct 11, 2008 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb  polis direct ook geprobeerd.maar gaan in mijn geval niet 10% er onder zitten! beroepen zich op bijz voorwaarden
ik zit bij ineas!

by the way .naar 1 jaar ben je toch de pineut!

ps: goed kleine lettertjes lezen!

ve
door verwijderd - Jan 30, 2009 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

De website www.premie.nl heeft mij goed geholpen met het vinden van een autoverzekering. Zij vergelijken voor jou de beste en voordeligste autoverzekering en je kan hem ook nog eens direct afsluiten. Het voordeel van deze vergelijkingssite is dat ze niet alleen tussen de maatschappijen vergelijken maar ook nog eens tussenpersoon, hierdoor dus meer dan 12.000 aanbiedingen.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2009 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo pluisjebaby, onlangs overgestapt naar andere verzekeraar, scheelde erg veel: Van 156 euro per kwartaal naar 77 euro per kwartaal, all risk verzekering, rechtsbijstand, echt alles er op en er aan: waar? hieronder de link: Succes! Gr. Henri

http://www.klaverblad.nl/

ve
door verwijderd - Jan 30, 2009 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb onlangs een hele goede vergelijkingssite www.premie.nl gevonden voor mijn autoverzekering. Op www.premie.nl worden niet alleen de verzekeringsmaatschappijen vergeleken maar ook de tussenpersonen. En je kan het ook nog eens direct afsluiten via de site. Dus gewoon je autoverzekering via internet afsluiten is geen probleem, het scheelt tijd en door Premie.nl bespaar je ook nog eens vele euro's.