da
door daan2014 Jul 1, 2014 om 20:56
Auto & vervoer

I tunes bij hema

Ik heb op hema.nl een i Tunes kaart gekocht van 25 euro en ik heb betaald maar volgends hema heb ik niet betaald maar heb bewijs dat het wel degelijk af geschreven is van mijn rekening echt heel slecht van hema

6214 24 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2014 om 21:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En zou die kaart dat thuis gestuurd worden? Of hoort u een code te krijgen? Is dat met Ideal betaald?

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2014 om 21:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u wel twee mails gehad van de Hema?

aurora1
door aurora1 - Jul 1, 2014 om 22:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is wel naar het juiste rekeningnummer overgemaakt?

da
door daan2014 - Jul 1, 2014 om 22:59
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het via i deal over gemaakt en heb me goeie email gegeven ik heb gewoon helemaal nix gehad en het is afgeschreven van mijn rekening en ik belde hema op en die zegt helemaal nix gehad te hebben ze kunne nix vinden

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2014 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Met Ideal kan er geen sprake zijn van een verkeerd bankrekeningnummer.

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2014 om 23:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet meer bellen. Stuur een mail via het contactformulier.

Klik hier

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2014 om 23:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als u er met HEMA niet uitkomt, dan kunt u om klachtenbemiddeling vragen bij thuiswinkel.org.

klik HIER

da
door daan2014 - Jul 1, 2014 om 23:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Waarna toe ik het overgemaakt heb staat Hema bv. dus dat rekeningnummer klopt gewoon

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2014 om 00:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=daan2014 schreef op dinsdag 1 jul 2014, 23:56]Waarna toe ik het overgemaakt heb staat Hema bv. dus dat rekeningnummer klopt gewoon
Ja, het klopt. De fout ligt waarschijnlijk bij Hema. Op de een of andere manier is uw betaling niet gekoppeld aan uw bestelling en dan gaat zo'n bedrag 'zweven' op de rekening van Hema.

U kunt echt het beste Hema even mailen.

klik HIER

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2014 om 00:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wanneer heb je de kaart besteld?

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2014 om 00:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heb je dit wat hier staat KLIK allemaal gecontroleerd?

ph
door philip36 - Jul 2, 2014 om 08:53
2275 Antwoorden / 4 Vragen

De code wordt per E mail gestuurd.
Kijk eens in de spamfolder van uw E mail programma of daar de E mail van de Hema staat.

gj
door gjs - Jul 2, 2014 om 12:41
35 Antwoorden / 23 Vragen

mailen naar de hema heeft totaal geen zin , ik heb al 2 maal naar de hema gemaild voor een garantie geval .Daar krijg je ook geen bericht of antwoord op wel dat de mail ontvangen is maar dan stopt het. m.a.w. is de HEMA een waardeloze zaak met financiële problemen.

costnix
door costnix - Jul 2, 2014 om 13:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het kan veertien dagen duren, voordat HEMA reageert op de e-mail.

OT: uw spellingscontrole vertoont kuren.

th
door theakemna - Jul 2, 2014 om 14:34
29 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij heeft deze mijnheer een kaart van I-Tunes gekocht van 25 euro en geen code!!!!

tijger1
door tijger1 - Jul 2, 2014 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=theakemna schreef op woensdag 2 jul 2014, 14:34]volgens mij heeft deze mijnheer een kaart van I-Tunes gekocht van 25 euro en geen code!!!!

En dan krijg je dus per mail een code.

th
door theakemna - Jul 2, 2014 om 15:42
29 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry maar nooit van gehoord!!

1paul
door 1paul - Jul 2, 2014 om 15:43
3156 Antwoorden / 0 Vragen

als Hema vol blijft houden loop dan even een fysieke winkel binnen met uw betalingsbewijs, kijk of zij het even voor u in orde willen maken...

u weet zeker dat niemand in uw huishouden toevallig de code heeft "geleend"???

discovery
door discovery - Jul 2, 2014 om 15:52
91 Antwoorden / 23 Vragen

Heb je na het betalen met Ideal ook op "bestelling afronden" geklikt. Dat is een kennis van mij namelijk eens gebeurd. Die was dat vergeten en dan is het betaalproces wel verwerkt maar nog niet doorgestuurd naar de winkel. Die heeft dan inderdaad geen gegevens binnen gekregen. Jouw verhaal lijkt mij er op dat dit misschien het geval is.

costnix
door costnix - Jul 2, 2014 om 16:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@theakemna
Nee, de TS heeft een code gekocht op hema.nl. Zie deze link.

th
door theakemna - Jul 2, 2014 om 17:37
29 Antwoorden / 0 Vragen

@costnix

Bedankt voor de uitleg!! Weer iets geleerd!!

pe
door peterbee - Jul 2, 2014 om 18:16
58 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=costnix schreef op woensdag 2 jul 2014, 13:21]Het kan veertien dagen duren, voordat HEMA reageert op de e-mail.

OT: uw spellingscontrole vertoont kuren.

Beste Costnix,

jouw humor maakt het consumentenleed dragelijk ! (en of de geadresseerde de hint oppakt ? .....)

Groeten,

Weetnix

wimmi20
door wimmi20 - Jul 3, 2014 om 01:42
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Als u nou eens begint met te klagen bij IDEAL ?

ma
door manwijf - Jul 3, 2014 om 10:46
574 Antwoorden / 1 Vragen

De HEMA is in ieder geval een prima zaak, met heel goede service, die er helemaal geen belang bij heeft u te misleiden! Hun financiële gesteldheid doet er al helemaal niet toe. Als blijkt dat zij fout zitten, wat ik mij niet kan voorstellen, dan zullen zij dat zeker rechtzetten.