li
door lizy Feb 20, 2014 om 15:12
Auto & vervoer

Ik voel me bestolen

Ik ben 70 jaar .slecht terbeen en hebt slecht zicht Mijn laptop werd slecht en ik kon alles moeilijk lezen Dus ben ik op zoek gegaan naar een groter scherm Die dacht ik gevonden tehebben op Marktplaats In de advertentie stond schermgrote15 tot 17 inch Ik hebt geboden want die meneer scheef 1 jaar oud Bijnij nooit gebruikt En staat eigenlijk in de weg Gekocht voor 296.75 euro De laptop werd opgestuurd Wat mij ideaal leek Toen kwam de postbode Ik schrok me rot een klein doosje En dacht dit klopt niet Want in de doos zat een klein laptopje 12.1 inch Ik had dus echt een grotere maat gelezen in de advertentie Ik voel me bedonderd Hebt die mijnheer zekeR rmeer als 10 x gemaild Want ik wil die laptop niet En wil m.n geld terug Daar begint die mijn heer niet aan Hij schreef dat ik de laptop maar moet verkopen op Marktplaats En flink moet pingelen Dan lukt het wel Maar ik weet zeker als ik eerlijk de maat 12 .1 inch in de advertentie zet Dat ik nooit 296.75 euro krijg voor de laptop Bovendien ben ik naar mijn mening bezodemieterd door die mijn heer Mijn vraag Wat kan ik nu nog doen ? Ik slaap er niet van sta er mee op en ga er mee naar bed Oja zeg niet dat ik stom ben geweest En eigen schuld Want dat weet ik nu wel Ben er kapot van Misschien weten jullie een oplossing ?

1193 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 20, 2014 om 15:23
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Misschien een tip u kan namelijk op de meeste laptops een 2e scherm aansluiten maak niet uit hoe groot die is, bij mij is hij 48 cm . Misschien iemand in u kennissen kring die u daar mee kan helpen.

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2014 om 15:27
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Wat kan ik nu nog doen ?

Verkoop tussen particulieren en particulieren, en dat is het feit (vaak) bij marktplaats, is niets aan te doen verder.

Wat je kunt doen is via een kabeltje aan je bestaande pc een grote(re) monitor/tv er aan zetten, zoals Valerius schrijft, is niet echt moeilijk.

aurora1
door aurora1 - Feb 20, 2014 om 15:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dergelijke vragen zijn hier al vaker voorbij gekomen, klik hier om de vragen en reacties te lezen.
Wat betreft de problemen die u met uw laptop heeft (u schrijft dat die slecht werkt/werd) kunt u eventueel een nieuwe vraag stellen waarin u de problemen met die laptop uiteenzet, mogelijk kan dan daarmee geholpen worden.
Ik zie dat @valerius-2 ook al een tip geeft over een 2e scherm. Lees klik hier zijn tip erover.

edrick3
door edrick3 - Feb 20, 2014 om 15:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lizy,

We kunnen je hier natuurlijk geen oplossing bieden voor het feit dat je beduveld bent.
Helaas zijn er dat soort mensen.

Bovenstaande oplossing van een grotere monitor heb je natuurlijk ook niet veel aan; dat zou je waarschijnlijk ook op je 'oude' laptop kunnen toepassen.
Als dat het geval is zou ik toch maar proberen de 'aanwinst' weer te verkopen. Kun je je verlies misschien nog enigszins beperken.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Feb 20, 2014 om 16:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 20 feb 2014, 15:33]

Bovenstaande oplossing van een grotere monitor heb je natuurlijk ook niet veel aan; dat zou je waarschijnlijk ook op je 'oude' laptop kunnen toepassen.

Met vr.gr.

Die oude laptop was ook slecht! Mede daarom wilde TS een nieuwe. Dus zo gek is die tip van valerius nog niet.

li
door lizy - Feb 21, 2014 om 14:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jullie antwoorden vr gr Lizy

th
door tho333 - Mar 7, 2014 om 20:35
4 Antwoorden / 0 Vragen

ik ga altijd langs fotos zeggen niks bv bijna alle superknappe actrices in de US zijn piep klein maar in de films komen geweldig over...........kwestie van slim fotograferen en camerawerk............... zien is weten!

th
door tho333 - Mar 7, 2014 om 20:37
4 Antwoorden / 0 Vragen

nu kunt u inderdaad een 2de scherm aansluiten ze zijn wel onder de 50 piek wel langsgaan!