Kaarten op TomTom
Op mijn Tom Tom staan 2 kaarten. 1 van de Benelux en 1 van west/midden Europa. Als ik een adres in Italië intik kan ik niet meteen de gehele route zien. Ik moet bij de grens van Duitsland van kaart wisselen en zo de verdere route bekijken. Als ik meteen de kaart van west/midden Europa selecteer zie ik de route tot de Duitse grens niet. Dit vind ik erg vreemd. De kaarten zijn dus niet samen te voegen terwijl ze wel op 1 systeem staan. Weet iemand hier een oplossing voor ?
Volgens mijn kunt u schakelen tussen benelux of west/midden europa.
Ik progameer dus alle landen apart dus zo gauw ik de grens over ben pak de volgenderoute de terug weg anders om.
Foutje italie is zuid europa van daar dat u dat niet ziet
.U zal dan een nieuwe kaart moeten kopen !!
valerius-2 schreef op vrijdag 14 jan 2011, 18:59: Ik progameer dus alle landen apart dus zo gauw ik de grens over ben pak de volgenderoute de terug weg anders om.
Dat vind ik erg lastig. Er staan 2 kaarten op 1 systeem, dan moeten die toch samen te voegen zijn
Nou, dat is nog maar de vraag!
Als ik in Nederland een Belgische bestemming in toet dan doet mijn Tom-Tom ook moeilijk.
Zoek ik eerst het land (die vlag) en dan de bestemming dan leidt hij mij vlekkeloos de weg.
(dat moest ik eerst ook ontdekken !)
De Vrije Vogel
die overigens wil opmerken dat tom-tom géén vogeltrekroutes weergeeft!
welke type tomtom heeft u? U kunt op de site van tomtom de komplete en zeer uitgebreide handleiding downloaden/printen. Tevens kunt u kaartcorrecties van andere tomtom-gebruikers gratis downloaden. Voor recente en/of nieuwe komplete
kaarten moet u betalen. Bekijk even de site van tomtom.
m.vr.gr.
Hallo
Weet niet van welke jaar u Tom tom is, en hoe oud de kaarten zijn, maar bij mijn tom tom 3 jaar oud , staan de Benelux landen ook gewoon op de kaart van west Europa.
Dus misschien is de beste oplossing, om de Tom tom even aan te sluiten via u pc en dan gaat u naar site van Tom tom en registreert u zich daar bij, mijn Tom tom,en dan kan het goed zijn als u de kaart van benelux verwijderd, u probleem is opgelost, lukt dit niet, neen dan eerst contact op met Tom tom op werkdagen tussen 09.00 tm 18.30 tel;020-8501007 te Amsterdam.
Succes er mee.
wolfenjong schreef op zaterdag 15 jan 2011, 11:43: HalloMijn Tom Tom is 1 jaar oud en zit ingebouwd in de auto. Ik heb 1/2 jaar geleden dus de kaart gekocht waar ook Italië op staat. Benelux zat er standaard bij toen ik de auto kocht. Heb ook contact gehad met tom tom, maar zij beweren dus dat de 2 kaarten afzonderlijk werken. op 1 systeem komt mij dat dus erg vreemd over. Zijn die 2 kaarten niet te combineren?
Weet niet van welke jaar u Tom tom is, en hoe oud de kaarten zijn, maar bij mijn tom tom 3 jaar oud , staan de Benelux landen ook gewoon op de kaart van west Europa.
Dus misschien is de beste oplossing, om de Tom tom even aan te sluiten via u pc en dan gaat u naar site van Tom tom en registreert u zich daar bij, mijn Tom tom,en dan kan het goed zijn als u de kaart van benelux verwijderd, u probleem is opgelost, lukt dit niet, neen dan eerst contact op met Tom tom op werkdagen tussen 09.00 tm 18.30 tel;020-8501007 te Amsterdam.
Succes er mee.
Hallo,
de laatste keer dat ik het controleerde lag Nederland nog steeds in west europa, dus in principe heb je 2x Nederland, 1x de benelux-kaarten en 1x west europa. selecteer je toevallig niet de eerste keer in de benelux nederland en voor het vervolg in west europa?
Laaglander
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer