va
door vanderminne Oct 4, 2009 om 18:54
Auto & vervoer

Krasverwijderaar

Hallo;

Ik zag laatst op de tv dat men een krasverwijderaar voor autolak aanbood, die alle krassen in een mum van tijd definitief verwijderd. Dit produkt heet fix it pro. Heeft iemand hier al ervaring mee of dit produkt ook doet wat men belooft? Ik heb namelijk zo mijn twijfels.

19108 9 Rapporteer

go
door goededag - Oct 4, 2009 om 19:12
25 Antwoorden / 11 Vragen

http://www.youtube.com/watch?v=dVBgDk4Opig

mhofman
door mhofman - Oct 4, 2009 om 19:21
530 Antwoorden / 93 Vragen

Hoi ik ken het produkt niet maar alle krassen weg dat kan haast niet.Misschien krassen die oppervlakkig zijn en niet tediep.Maar na een tijdje heb je al de krassen weer terug.Je kan bij de dealer stiften krijgen die je kan gebruiken met de zelfde kleur als de auto.Daar zou ik voor gaan.Groeten mhofman.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Oct 5, 2009 om 01:50
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag vander Minne,

Alleen krasjes waar de lakkleur nog niet weggeschraapt is kan daarmee iets hersteld worden. Het maakt geen kleur.

Je moet reclame niet letterlijk geloven. Dat is naïef. Een rechter heeft een paar jaar geleden vast gesteld: reclame MAG LIEGEN! Want niemand is toch nog zo naïef dat alles geloofd wordt wat reclame beloofd? Kennelijk tóch nog!

Hardware ERror MAN.

lo
door loesje48 - Oct 5, 2009 om 09:41
116 Antwoorden / 17 Vragen

Beste,

Hier een link met tests van TellSell reclames. Halverwege staat ook de fix it pro ertussen, http://www.popularmechanics.com/asseenontv/

ky
door kytoma - Oct 5, 2009 om 10:15
15 Antwoorden / 12 Vragen

Je maak heel voorzichtig een kras met een pen.

Je draai het achterstevoren af .En wat blijkt weg kras

lo
door loesje48 - Oct 5, 2009 om 11:45
116 Antwoorden / 17 Vragen

Het leuke is, dat in het reclamefilmpje zelf te zien is dat het niet werkt, op een bepaald moment zie je de kras gewoon weer als de pen erover heen gegaan is. Slecht camerawerk (of voor de consument dus goed camerawerk :) ).

Ohja, conclusie: het werkt niet, zeker niet op de heel diepe krassen waarbij alle lagen zijn verwijderd.

wu
door wunderbar19 - Oct 18, 2009 om 09:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, Vooral het filpje maakt alles duidelijk

http://www.youtube.com/watch?v=dVBgDk4Opig

Niet kopen dus..!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Oct 18, 2009 om 09:42
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ wunder:

Lees je de voorgaande reacties wel eens voor je reageert? Lijkt er niet op, want: zie de eerste reactie. Eerst lezen scheelt je een bult klopwerk.

H.

kenwel2
door kenwel2 - Oct 18, 2009 om 10:00
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Heb betreffende reclame heel erg goed gevolgd op tv: Als je erg goed kijkt, dan zie je dat er met de fimbeelden zelfs 'gesjoemeld' wordt, als je krassen in  je lak hebt, en die reiken tot aan de grondlak, dan kun je dze karsverwijderaar net zo goed in de kliko gooien, het helpt je geen moer! Zoals gezegd: Zeer oppervlakkige krasjes zal nog wel gaan, maar dat kun je ook heel goed met een (veel goedkopere) goede polisch doen (Ik gebruik dan commandant) Ik vindt het (sorry) allemaal lariekoek en geldklopperij, kijk maar eens wat die'krasverwijderaar' kost...laat je niet van de wijs brengen door die 'opgepoetste' reclames!

Mvgr. Henri