ve
door veulentje Jan 27, 2014 om 20:26
Auto & vervoer

Luidspreker laptop

naar aanleiding van publicaties heb ik voor de veiligheid mijn luidspreker op mijn laptop uitgeschakeld.Kan iemand mij vertellen hoe ik die weer in kan schakelen. Ik heb nu helemaal geen geluid meer. Dank.

1462 14 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 27, 2014 om 20:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Voor de veiligheid de luidspreker uitgeschakeld? Moet niet gekker worden, waar heb je dat vandaan dan?

Als je aangeeft hoe je 'm hebt uitgeschakeld, welk besturingssysteem je draait en merk en type computer dan kan je misschien geholpen worden.

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2014 om 21:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor de "veiligheid" had u dan beter de microfoon kunnen uitschakelen, als u bang bent afgeluisterd te worden.

aurora1
door aurora1 - Jan 27, 2014 om 23:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Betreft (o.a.) dit verhaal.

pi
door pieterwolters - Jan 28, 2014 om 09:24
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Eigenlijk wel grappig: een verkeerd geinterpreteerd nieuwsbericht zorgt ervoor dat mensen bang worden en tegelijkertijd installeert en gebruikt men van alles zonder er bij na te denken. Vooral als het gratis is. We maken ons druk als data in handen komt van de VS middels de Patriot Act, maar gebruiken vervolgens wel massaal Whatsapp omdat dat zo goed als gratis is...

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2014 om 10:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo veulentje,

Je weet niet meer hoe je het geluid hebt uitgeschakeld? Tja, ....

Ga eens naar Start - Configuratiescherm - 'Geluid'
Kijk eens of je daar wat kunt aanvinken.

Of kun je rechtsonder op een icoontje van je geluid rechtsklikken en aan zetten?

Suc6

costnix
door costnix - Jan 28, 2014 om 11:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het uitschakelen van de microfoon of camera als beveiliging is nutteloos. De hacker krijgt gewoon voor elkaar om deze maatregelen terug te draaien en vervolgens u af te luisteren en af te loeren.

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2014 om 18:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het advies was dan ook om de camera af te plakken, hoe iemand er dan toe komt om z'n speakers uit te schakelen is mij een raadsel.

ve
door veulentje - Jan 28, 2014 om 18:52
2 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 27 jan 2014, 20:28]Voor de veiligheid de luidspreker uitgeschakeld? Moet niet gekker worden, waar heb je dat vandaan dan?

Als je aangeeft hoe je 'm hebt uitgeschakeld, welk besturingssysteem je draait en merk en type computer dan kan je misschien geholpen worden.

ve
door veulentje - Jan 28, 2014 om 18:55
2 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=veulentje schreef op maandag 27 jan 2014, 20:26]naar aanleiding van publicaties heb ik voor de veiligheid mijn luidspreker op mijn laptop uitgeschakeld.Kan iemand mij vertellen hoe ik die weer in kan schakelen. Ik heb nu helemaal geen geluid meer. Dank.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2014 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@veulentje,

Je kunt gewoon reageren in het REAGEERveld hieronder (grijze veld)

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2014 om 19:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

TS schreef elders:

Ja het is dom de luidsprekers uit te schakelen. Hoe kan ik de luidsprekers via de geluidskaart weer inschakelen. Waar vindt ik de geluidkaart? Ik heb windows vista.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2014 om 19:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@veulentje,

Antwoord van 10.32 uur gelezen???
Geen icoontje rechtsonder?

frenja
door frenja - Jan 28, 2014 om 19:10
44 Antwoorden / 13 Vragen

Ik heb een laptop en daar is een knop met Fn . Bij mij is de luidspreker F8, als je op allebei drukt heb je weer geluid. Je moet alleen even kijken bij de F knoppen waar het luidsprekertje staat. Bij mijn dochter was het F10

haagee
door haagee - Jan 29, 2014 om 12:54
80 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon even in je instructieboekje lezen hoe het moet. Heb je dat niet dan even op internet dit opzoeken. Van alle bekende merken isdat beschikbaar
Tegenwoordig is vragen makkelijker dan zelf denken!