ro
door robertwim Jan 26, 2014 om 19:35
Auto & vervoer

Medianav in Renault clio

Ik heb sinds 27 november (2013) een nieuwe renault clio.
Op 24 december gaf het MediaNav systeem de geest.
Dus geen radio, bluetooth, navigatie en muziek via USB.
Op 2 januari kreeg ik bij de dealer te horen dat er een nieuw apparaat besteld moet worden.Men weet niet hoe lang de levertijd is, maar het gaat misschien wel tot medio februari duren, of langer.Ik vind dit buiten proporties en heb een klacht neergelegd bij Renault Nederland. Zij kunnen niets voor me doen. wel krijg ik een Europa kaart aangeboden voor het navigatiesysteem,wat dus niet werkt.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring ?

3995 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2014 om 19:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Zij kunnen waarschijnlijk ook geen ijzer met handen breken. Dus wat geduld.

tenormin
door tenormin - Jan 26, 2014 om 19:56
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Nee, geen ervaring, maar is het echt zo verschrikkelijk om nog (vanaf nu dan) 3 weken te wachten? Ze hebben toch toegegeven dat het fout is, nieuw systeem besteld. Zo vreselijk buiten proportie vind ik dit alles niet; plus: ze zijn ook afhankelijk van de leverancier van het systeem. Zou het persoonlijk erger vinden als mijn splinternieuwe auto motorische problemen had, heel eerlijk gezegd.

haagee
door haagee - Jan 27, 2014 om 16:44
80 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volledig eens met de voorgaande reageerders, de meeste navagatie kaarten worden tussen nov en dec. geupdate dus je krijgt dan als compensatie wel de nieuwste kaart die je anders niet had. Dit kost afhankelijk van leverancier tussen de € 150,00 -180,00 Dus even zingen en dan genieten of gewoon niets aangeluid in de auto. Wat een rust!

grindweg
door grindweg - Jan 27, 2014 om 19:08
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

ik heb het voor u nagevraagd en de onderdelen/apparaat staan back order..
de dealer cq importeur kunnen daar niets aan doen.
in de auto wereld komt dat helaas wel eens voor.
zoals algeschreven nog even geduld.
mischien hebben ze wel even een tomtom voor u teleen.

ro
door robertwim - Feb 19, 2014 om 12:34
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Inmiddels zijn we bijna 7 weken verder en is er nog niets gebeurd.
Maar er is wel nieuws :
Renault weet nu zelfs niet te melden wanneer het apparaat WEL geleverd gaat worden.

tenormin
door tenormin - Feb 19, 2014 om 12:57
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Zal wel een domme opmerking van me zijn maar kunnen ze u niet het hele systeem terugbetalen zodat u het elders kunt kopen? Of was het "gratis" bij de aankoop van de nieuwe Clio? Gaat nu inderdaad wel erg lang duren, da's wel sneu dan voor u.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer