Medianav in Renault clio
Ik heb sinds 27 november (2013) een nieuwe renault clio.
Op 24 december gaf het MediaNav systeem de geest.
Dus geen radio, bluetooth, navigatie en muziek via USB.
Op 2 januari kreeg ik bij de dealer te horen dat er een nieuw apparaat besteld moet worden.Men weet niet hoe lang de levertijd is, maar het gaat misschien wel tot medio februari duren, of langer.Ik vind dit buiten proporties en heb een klacht neergelegd bij Renault Nederland. Zij kunnen niets voor me doen. wel krijg ik een Europa kaart aangeboden voor het navigatiesysteem,wat dus niet werkt.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring ?
Nee, geen ervaring, maar is het echt zo verschrikkelijk om nog (vanaf nu dan) 3 weken te wachten? Ze hebben toch toegegeven dat het fout is, nieuw systeem besteld. Zo vreselijk buiten proportie vind ik dit alles niet; plus: ze zijn ook afhankelijk van de leverancier van het systeem. Zou het persoonlijk erger vinden als mijn splinternieuwe auto motorische problemen had, heel eerlijk gezegd.
Volledig eens met de voorgaande reageerders, de meeste navagatie kaarten worden tussen nov en dec. geupdate dus je krijgt dan als compensatie wel de nieuwste kaart die je anders niet had. Dit kost afhankelijk van leverancier tussen de € 150,00 -180,00 Dus even zingen en dan genieten of gewoon niets aangeluid in de auto. Wat een rust!
ik heb het voor u nagevraagd en de onderdelen/apparaat staan back order..
de dealer cq importeur kunnen daar niets aan doen.
in de auto wereld komt dat helaas wel eens voor.
zoals algeschreven nog even geduld.
mischien hebben ze wel even een tomtom voor u teleen.
Inmiddels zijn we bijna 7 weken verder en is er nog niets gebeurd.
Maar er is wel nieuws :
Renault weet nu zelfs niet te melden wanneer het apparaat WEL geleverd gaat worden.
Zal wel een domme opmerking van me zijn maar kunnen ze u niet het hele systeem terugbetalen zodat u het elders kunt kopen? Of was het "gratis" bij de aankoop van de nieuwe Clio? Gaat nu inderdaad wel erg lang duren, da's wel sneu dan voor u.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer