sa
door sashja Aug 15, 2009 om 16:28
Auto & vervoer

Mio C320 update ?

Vorig jaar de Mio C320 gekocht, nu blijkt dat er geen updata`s zijn voor dit type. Dit staat op de website van Mio..

Wie heeft ook dit type, en heeft ervaring mee?

1320 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 15, 2009 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zou nog 1 keer een nieuwe kaartupdate komen voor de C-serie en wel eind juli.
Om de 2 dagen heb ik op de site gekeken en verleden week waren ze inderdaad beschikbaar.
Ineens stond er te lezen: In stock.
Omdat ik toen geen tijd had om een kaart te bestellen, zou ik het 2 dagen later doen, je raadt het waarschijnlijk al, Item is out of stock. GVD

De enigste mogelijkheid is nu nog om illegaal aan een kaart te komen, via nieuwsgroepen of Torrents.
Het is helaas niet anders, MIO, jullie worden hartelijk bedankt.

1 voordeel, het kost nu tenminste geen 80 euro

ve
door verwijderd - Aug 17, 2009 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb de zelfde bevindingen onder vonden…. Ineens stond er te lezen: In stock.
Omdat ik toen ook geen tijd had om een kaart te bestellen, heb ik elke dag geleken, je raadt het waarschijnlijk ook al, Item is out of stock. Volgens mij heeft het er maar een paar uren op de website gestaan.

Moest ook nog met credit card betalen en dat heb ik niet dus erg boos nu!

ve
door verwijderd - Aug 24, 2009 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zijn weer te krijgen: In Stock

C Series

Moet je wel snel wezen, anders zijn ze weer op.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2009 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ok, bedankt voor de tip

M.V.G. Sashja