vl
door vleugel_1 Nov 21, 2004 om 19:11
Auto & vervoer

Navigati-navman

wie heeft er ook problemen met het navigati systeem van het  merk

navman,icn 620, er wordt een update bijgeleverd van 2002.

wij hebben er best veel voor betaald en dan verwacht je wel een goed

product.

557 4 Rapporteer

zijle027
door zijle027 - Nov 21, 2004 om 20:28
148 Antwoorden / 0 Vragen

Ik overweeg zoiets aan te schaffen en wil wel meeliften op deze vraag.

Vr. gr.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 21, 2004 om 20:56
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo vleugel,

geen ervaring met dit systeem,schijnt inderdaad nog wat problemen te geven door de verouderde software, op de site van kieskeurig wordt bij de gebruikers ervaring een aantal problemen vermeld inclusief wat oplossingen misschien dat u hier een tip tussen vindt,
het adres:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/F8FED45B
497CCE3BC1256DE70048C381.htm

neem anders eens contact op met navman u mag inderdaad verwachten dat een navigator goed funtioneerd

succes en groeten tuinfreak

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 21, 2004 om 20:58
763 Antwoorden / 1 Vragen

sorry helaas gaat er iets fout met de link naar kieskeurig neem deze maar,
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/F8FED45B497CCE3BC1256DE70048C381.htm

ro
door roger35 - May 23, 2005 om 11:50
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb deze navman ook aangeschaft, nl. vorig jaar!

Ik heb hetzelfde probleem: een update van 2002.

Ik heb het via PDA-huis gekocht te Groningen, maar die verwijzen mij naar NAvman zelf die dus niet reageren!

Ik zou dus nooit meer een Navman kopen!!

Ik hoop dat iemand een update hiervan ergens kan regelen! Op Kieskeurig.nl staan meerdere mensen met hetzelfde probleem!!

Groeten,

Roger