mi
door misha1977 May 15, 2007 om 11:25
Auto & vervoer

Navigatiesysteem voor op de motor

Beste Experts,

Ik wil graag een navigatie systeem voor op de motor kopen, alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. de bedoeling is om leuke plekjes en routes te ontdekken en zelf ritten in te voeren.

Heel lang had ik mijn zinnen gezet op de TomTom Rider, maar ik lees in diverse recenties dat de bevestiging ernstig te wensen over laat (loslate en uitvallen van de TTR). En dat het ook niet voldoende mogelijk is om zelf te rijden routes in te voeren (beperkt aatal waypoints). Ook heb ik gezien dat er eind mei een 2nd Edidion op de markt komt welke flink verbeterd moet zijn ten opzichte van het eerste model, ik kom er alleen niet achter wat er dan zo verbeterd is (behalve de bevestiging).

Kunnen jullie je ervaringen met je navi's met me delen en zo helpen bij het maken van een weloverwogen keuze. Aangezein het hier niet om een paar tientjes gaat.

Alvast dank!

458 2 Rapporteer

he
door henkvanbox - Jun 1, 2007 om 14:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

mijn antwoord op deze vraag is de volgende: geef wat meer geld uit en koop een Garmin 2720 en hoger ik rij er nu al meer als een jaar mee op de motor gebruik hem ook in de auto heel makkelijk geen poespas gewoon overzetten. Enige bijzonderheden kaarten kan je per jaar kopen kosten rond de €80 uitzetten van je route kan thuis op de pc. alle voor jouw belangrijke punten kan je vastzetten, wanneer een verkeerde weg gekozen wordt wordt je zeer vlug geholpen op een andere weg te kiezen. gebruiksgemak op de motor kan met het toetsen op het scherm, een afstandbediening en ook nog een apparaat wat naast de navigator zit(optioneel) voor mij een wonder op de motor duidelijk in beeld en in spraak. Dus ik zou zeggen koop deze en heb er veel plezier mee. Kijk op internet www.garmin.com en je vind de dealers en kan de kosten van het systeem ook bekijken.

mi
door misha1977 - Jan 2, 2008 om 18:33
6 Antwoorden / 4 Vragen

In middels hebben we een Garmin 550 EU aangeschaft en zijn er volledig tevreden mee!

Voldoende mogelijkheden om zelf (mooie) routes te plannen, nu zelfs met Goolge earth. En ook in de auto heeft 'karin' al diverse malen de investering waargemaakt.

Kortom jammer voor TTR, maar Garmin is toch de betere keuze gebleken