vi
door vic19460 Jun 24, 2009 om 14:15
Auto & vervoer

Niet meer inhalen op 80 kilometerwegen

Voor dat men hier werk van maakt moet men eerst de snelheidsrijders welke op deze weg 60/65 kilometer rijden ( als binnen de bebouwde kom ) aanspreken over hun rijgedrag. Dan hoef je deze weggebruikers ook niet te passeren op deze wegen. Er zijn veel mensen onderweg voor hun werk en indien ze zich aan de snelheid houden geen problemen hebben met 80 kilometer als dit staat aangegeven. Alleen zij die zich er niet aan houden die moeten maar is worden aangesproken en dan gebeuren er ook niet zoveel ongelukken.

707 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 24, 2009 om 14:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Gister weer zo`n inhaal-eikel die frontaal op tegenligger knalt en die zijn helaas altijd de dupe, de inhaaldebielen komen er altijd goed vanaf.

Van mij mogen ze inhaalverboden plaatsen,en overtreders keihard aanpakken. Dat ongeduldige gedoe tegenwoordig, je schiet er  veelal ook geen meter mee opschiet, de sukkels staan verderop weer voor hetzelfde stoplicht als ik.

Gewoon op tijd van huis gaan dan hoef je niet als een gek te jakkeren.

ro
door ronny530 - Jun 24, 2009 om 15:04
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Niet om het één of het ander, maar hoort dit topic niet op het forum thuis?

Ronny.

juupke
door juupke - Jun 24, 2009 om 22:29
108 Antwoorden / 17 Vragen

Wordt wel gezellig met zijn alle achten een brommobiel of een trekker hangen die niet harder dan 30 gaat...

Of een bejaard stel dat niet harder dan 40 gaat.

stacey
door stacey - Jun 24, 2009 om 23:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Kun je nog even relaxed van de omgeving genieten ;-)

juupke
door juupke - Jun 24, 2009 om 23:49
108 Antwoorden / 17 Vragen

Ik ga kijken voor een auto met crouse control, kan ik m instellen op 30 p/u

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 24, 2009 om 23:58
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Ronny:

Je hebt gelijk. Forum. Over vier jaar kunnen we over deze luchtfietserij van Karla Peijs nòg discussiëren. De waan van de dag!

Hardware ERror MAN.