la
door lapto Dec 21, 2009 om 08:42
Auto & vervoer

Openbaar vervoer

Wat een geweldig openbaar vervoer hebben we toch hier in Nederland en met name spreek ik dan over de treinen.
Het is ook altijd wat met deze dienst.
Als er maar een klein beetje bladeren val is het een gaos op het spoor.
Of als vorige week een klein beetje sneeuw dan is het ook al weer raak.
Valt er dan een keer meer dan een paar centimeter dan is de gaos al helemaal compleet op het spoor.
Dan is het ook nog dat ze willen dat de burger meer hun eigen auto laat staan en met het openbaar vervoer moet gaan reizen.
Als ik met het openbaar vervoer naar mijn werk zou gaan dan kon ik al lang een andere baas gaan zoeken omdat het altijd weer iets is met deze dienst.
En dan praat ik nog niet eens over deze belachelijk hoge prijs van een kaartje.
Je zou toch denken dat je voor die prijzen een betrouwbaar openbaar vervoer zou hebben.

Greetings Lapto

568 2 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Dec 21, 2009 om 13:47
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het is lijden als u van de trein afhankelijk bent.

Als ik met de bus reis van A naar B ben ik 1 1/2 uur onderweg. Autoreis duurt een kwartier onder normale omstandigheden.

soepkiep
door soepkiep - Dec 21, 2009 om 14:03
529 Antwoorden / 75 Vragen

het is ook nooits goed he
denk wel die mensen die bussen rijden of treinen, die vragen er ook niet om dat het zo'n slecht weer is
2e soms zijn ze wat te laat
ze moeten op tijd rijden dat snap ik ook
maar vliegen kunnen ze niet
als het druk op de straat is of weg omlegging dan zijn ze wel wat laat
er zijn mensen die dit niet begrijpen
en als je denkt te laat op je werk te komen
pak dan een bus of trein eerder
ik pak de bus ook eerder vooral nu met dit weer
denk wel de chauffeur is wel verantwoording voor alle mensen die in de bus of trein zitten
ze proberen ons veilig van a na b te brengen