nu
door nuvervara May 6, 2013 om 14:12
Auto & vervoer

Persoonsverwisseling bij Ned.Spoorwegen.

Onterecht in rekening gebracht abonnement door NS wegens persoonsverwisseling

12 maanden geleden heb ik een NS-account aangemaakt.Bij het openen van dit account zag ik bij "Mijn Gegevens" de naam CJ de XxxxH te Z staan ,terwijl mijn naam J de Xxxx ( zonder H) te Y is. Wij hebben dezelfde geboortedatum.
Meneer ui Z heeft een 1e klas abonnement terwijl ik een ov-chipkaart heb met 2e klas abonnement.
Na vele telefoontjes en emails met de helpdesk klantenservice ( die overigens totaal verschillende en tegenstrijdige adviezen geven en geen incidentnummers meer verstrekken) heeft de NS mijn account verwijderd en moest ik een nieuw account aanmaken. Tot mijn verbazing staan er nu een 1e klas van die andere meneer en een 2e klas abonnement van mij op mijn account. Ik betaal het 1e klas abonnement van meneer CJ xx xxxxH uiteraard niet. Inmiddels heb ik een aanmaning met opslag van gerechtsdeurwaarde Groenewegen ontvangen. Maar ik ga ervan uit dat de bewijslast dat ik een 1e klas abo heb aangevraagd bij de NS ligt en ik Niet hoef te bewijzen dat ik Niet voor een ander een abonnement heb aangevraagd.
Vorig jaar gaf de helpdesk nog een email adres van de NS door, dat mogen ze nu niet meer doen zeggen ze. Het Webformulier om klachten in te dienen schijnt alleen bereikbaar te zijn via de virtuele medewerkster EVA. Maar zij verwijst mij alleen het 0900 nummer. Als U ook wilt mailen; dit emailadres ns@mailuk.custhelp.com met automatisch gegenereerd antwoord met Incidentnummer staat niet op de site van NS maar werkt wel.

464 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

nu
door nuvervara - May 10, 2013 om 13:40
43 Antwoorden / 24 Vragen
0

Inmiddels heeft de NS Excuses voor het "ongemak" ( een jaar lang ergernis) gemaakt.
Het was een systeemfout waardoor producten van personen met dezelfde geboortedatum en vrijwel gelijke achternaam werden gekoppeld.!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer