rakketje19901
door rakketje19901 Jul 27, 2019 om 00:36
Auto & vervoer
Prijzen van autolease

Beste,

Ik ben van plan een private lease te nemen, alleen valt mij iets heel merkwaardigs op.

op de website van de leasemaatschappij worden totaal andere prijzen getoont dan in hun video op hun eigen youtubekanaal die toe is gevoegt aan de websitepagina.

Het gaat om deze video: https://www.youtube.com/watch?v=O3INmynvF9g

en om deze website: https://justlease.nl/modellen/configureer/3836/

Mijn overzicht komt uit op de bijgevoegde afbeelding

Weet iemand of hun de auto verplicht zijn te leveren aan de prijs van de youtubevideo?

BEDANKT!

1986 12 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 27, 2019 om 01:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Uiteraard niet.

ne
door neodutchio - Jul 27, 2019 om 05:55
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Ik zag laatste nog een oude reclame voorbij komen van een Fiat 500 voor slechts 750 gulden. Wat denkt u, sta ik bij de dealer is die niet meer te koop.
U denkt toch niet dat ze elke week het filmpje gaan aanpassen als er prijsaanpassingen zijn?

panter22
door panter22 - Jul 27, 2019 om 08:18
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent een te laat. Het filmpje is  van 2018 met prijzen van 2018. Hoe kom je er op.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 27, 2019 om 08:58
16859 Antwoorden / 202 Vragen

De prijzen die de dealers zelf aanbieden, andere vakgarages of andere organisaties zoals ANWB, banken zijn bepalend. Daarbij geldt ook nog dat het maandbedrag afhankelijk is van de mode/uitrusting van de auto, de kleur van de auto, soort banden, het aantal geschatte jaarlijks te rijden kilometers en bijv ook nog of er sprake is van een áanbetaling'ban bijv. € 1.000,00. Hetgeen samen met u in de leaseovereenkomst wordt vastgelegd is bepalend. Uitsluitend dat en niets anders.

Gr
door Grunn1 - Jul 27, 2019 om 10:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als je van plan bent om een auto aan te schaffen via private lease informeer dan eerst goed bij de diverse aanbieders en vergelijk de prijzen en met name de voorwaarden.
Kijk niet naar oude youtube filmpjes om daaruit je conclusies te trekken want sta je hier over een paar maand weer met een topic ober een afhesloten lease overeenkomst die je niet uitkomt.

pe
door peentjes - Jul 27, 2019 om 10:43
421 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het uit door contact met ze op te nemen. Dan weet u waar u aan toe bent. En pas bij een weigering kunt u over leveringsverplichtingen gaan praten.

brainless
door brainless Jul 28, 2019 om 09:59
324 Antwoorden / 0 Vragen

Dus omdat je een advertentie van bijna een jaar oud vindt, met toen geldende prijzen kun je een bedrijf daar (mss nog jaren later) aan laten houden?
Just Lease heeft regelmatig speciale kortingsdagen waarbij ze een bepaald model goedkoper aanprijzen.
Net zoals een supermarkt een aanbieding heeft voor een korte periode.
Ook dan kun je niet daarna eisen dat je het product alsnog voor de aanbiedingsprijs wilt hebben.

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2019 om 10:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Weet iemand of hun de auto verplicht zijn te leveren aan de prijs van de youtubevideo?

Nee, dat zijn ze niet.

jo
door jorisw - Jul 28, 2019 om 10:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hun zijn sowieso helemaal nooit iets verplicht. Zij onder bepaalde voorwaarden wel...

ro
door ron503 - Jul 28, 2019 om 10:46
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil zeker niet belerend overkomen maar private lease is een dure optie met alle haken en ogen die er aan vast zitten. Het lijkt me dat als u kredietwaardig bevonden bent ook een financiering aan kunt gaan en de auto direct uw eigendom is maar in termijnen aan de kredietverstrekker betaald. Voordeel is een vast bedrag per maand en u heeft de keuze om de auto zelf te verzekeren waarbij uw no claim de premie bepaald. Bij leasecontracten is de verzekering vaak summier en wordt in eigen beheer gehouden en als het leasecontract afloopt en u wenst de auto als dat mogelijk is tegen een bepaald bedrag over te nemen is de no claim korting die u voor de lease had opgebouwd als sneeuw voor de zon verdwenen.

jo
door jorisw Oct 27, 2019 om 16:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Private lease is over het algemeen goedkoper dan zelf een nieuwe auto kopen (al rekenen veel mensen zichzelf rijk als het om auto's gaat, bij private lease heb je in ieder geval de werkelijke kosten). En waarom zou je uberhaupt een auto per se in eigendom willen hebben?

me
door mein33 - Jul 28, 2019 om 10:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR RAKKETJE19901   Ik ben van plan een private lease te nemen

Prijzen zijn ook mede afhankelijk van de (individuele) persoon die een dergelijke contructie aangaat !!
Maar voor u uw plan ten uitvoer brengt, lees dan vooral de"kleine lettertjes" in de voorwaarden en met name die lettertjes die het overschreiden van de contract kilometers aangaan en zeer zeker de lettertjes die te maken hebben met de afrekening aan het einde van het contract en die betrekking hebben op de gebruikssporen en minime schades die er aan het vehicle worden geconstateerd.
Die lettertjes kunnen wel eens veel belangrijker blijken te zijn dan de maandelijkse bijdrage !!

aurora1
door aurora1 - Jul 28, 2019 om 13:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou me eerst maar eens verdiepen in wat leasen precies inhoudt en wat erbij komt kijken, inclusief kleine lettertjes. Mogelijk is het voordeliger om een goede occasion in uw woonplaats te kopen?

https://www.anwb.nl/auto/private-lease/wat-is-private-lease

Mi
door Michaelverkerk - Oct 27, 2019 om 15:55
1 Antwoorden / Vragen

"Ik zag laatste nog een oude reclame voorbij komen van een Fiat 500 voor slechts 750 gulden." Hahahaa :D

Nee, deze actie is inmiddels verlopen inderdaad. Als je nog steeds in een Fiesta wilt rijden voor €239 per maand (why!?), dan kan dat gewoon: https://www.private-lease-aanbiedingen.nl/auto-leasen/ford-fiesta/