p.stavenuiter
door p.stavenuiter Nov 1, 2012 om 18:58
Auto & vervoer

Probleem met bluetooth Hyundai 1-20

In juni 2012 hebben wij een gloednieuwe Hyundai -20 ivision gekocht. De bluetooth van mijn iphone 4s werkte hier niet op.
Na navraag gedaan te hebben bij de importeur bleek dat de software iOS 6.0.1 te hoog was voor de software van de auto.
Maar de iOS 5.0.1 zou het wel moeten doen maar ook dat werkt niet. Heb het met een Samsung geprobeerd, dat werkte ook niet. Volgens de importeur heb ik geen garantie. Heeft iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing? dan hoor ik het graag

7876 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

he
door heinrich - Nov 2, 2012 om 12:14
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn iPhone 3gs - met inmiddels ook versie iOS 6.0.1 - werkt en werkte prima via bluetooth met de apparatuur in mijn ix20 i-catcher (maart 2012). Is er geen probleem met verschillende bluetoothversies? Zijn wel alle instellingen correct?

mtuinsma
door mtuinsma - Nov 2, 2012 om 20:50
38 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo p.stavenuiter.

Zet beide BT apparaten volledig uit.
Herstart de BT van de auto.
Ga naar instellingen.
Zoek naar de instelling " zichtbaar voor andere BT apparaten"
Zet deze instelling AAN.!
Zet nu de telefoon aan.
Schakel óók de BT van de telefoon aan.
Ga naar BT instellingen.
Ga naar "nieuwe apparaten zoeken".
Maak nu een verbinding met de auto BT.
Vink "automatisch contact maken" aan.
Bevestig, en nu heeft u een werkende verbinding.
Succes

be
door bertboudewyn - Jan 16, 2013 om 18:34
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=mtuinsma schreef op vrijdag 2 nov 2012, 20:50]Hallo p.stavenuiter.

Zet beide BT apparaten volledig uit.
Herstart de BT van de auto.
Ga naar instellingen.
Zoek naar de instelling " zichtbaar voor andere BT apparaten"
Zet deze instelling AAN.!
Zet nu de telefoon aan.
Schakel óók de BT van de telefoon aan.
Ga naar BT instellingen.
Ga naar "nieuwe apparaten zoeken".
Maak nu een verbinding met de auto BT.
Vink "automatisch contact maken" aan.
Bevestig, en nu heeft u een werkende verbinding.
Succes


je lijkt de belastingdienst wel, maar dan niet een "stuk gemakkelijker" (zij blijft immers in de meeste gevallen nog steeds onnavolgbaar)maar echt gemakkelijk.

da
door danny1908 - Aug 7, 2013 om 09:38
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo

in juli 2013 heb ik ook een nieuwe Hyundai i20 gekocht.
ik heb een samsung galaxy s3
En mijn bluetooth doet het wel maar de telefoon boek en spraak herkenning werkt niet
De dealer weet niet hoe het werkt
Afspraak met de dealer gemaakt dat hij heel de dag de auto zou gaan testen en doen maar ook zijn telefoons werken niet ( iphone, nexus, samsumg)
Dealer mailt de importeur en ik moet afwachten.
Ik heb zelf Hyundai nederland gebeldt en eerst wordt er gezegt dat het een bekend probleem is en dat ze er mee bezig zijn ik moet afwachten ik zou de volgende dag terug gebeld worden door een medewerker (naam L. Londen) maar na 2 dagen gewacht belde ik zelf en was ze op vakantie.
De andere medewerker heeft me wel geholpen maar geen oplossing gekomen.
Medewerker vertelde mijn ook weer dat ze een mail gestuurt hebben naar het hoofdkantoor en moet dat afwachten en dat het geen bekend probleem is.

wie heeft er ook zo probleem met de bluetooth van hyundai en wie weet er een oplossing op

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer