p.stavenuiter
door p.stavenuiter Nov 1, 2012 om 18:58
Auto & vervoer

Probleem met bluetooth Hyundai 1-20

In juni 2012 hebben wij een gloednieuwe Hyundai -20 ivision gekocht. De bluetooth van mijn iphone 4s werkte hier niet op.
Na navraag gedaan te hebben bij de importeur bleek dat de software iOS 6.0.1 te hoog was voor de software van de auto.
Maar de iOS 5.0.1 zou het wel moeten doen maar ook dat werkt niet. Heb het met een Samsung geprobeerd, dat werkte ook niet. Volgens de importeur heb ik geen garantie. Heeft iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing? dan hoor ik het graag

7876 4 Rapporteer

he
door heinrich - Nov 2, 2012 om 12:14
4 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn iPhone 3gs - met inmiddels ook versie iOS 6.0.1 - werkt en werkte prima via bluetooth met de apparatuur in mijn ix20 i-catcher (maart 2012). Is er geen probleem met verschillende bluetoothversies? Zijn wel alle instellingen correct?

mtuinsma
door mtuinsma - Nov 2, 2012 om 20:50
38 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo p.stavenuiter.

Zet beide BT apparaten volledig uit.
Herstart de BT van de auto.
Ga naar instellingen.
Zoek naar de instelling " zichtbaar voor andere BT apparaten"
Zet deze instelling AAN.!
Zet nu de telefoon aan.
Schakel óók de BT van de telefoon aan.
Ga naar BT instellingen.
Ga naar "nieuwe apparaten zoeken".
Maak nu een verbinding met de auto BT.
Vink "automatisch contact maken" aan.
Bevestig, en nu heeft u een werkende verbinding.
Succes

be
door bertboudewyn - Jan 16, 2013 om 18:34
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mtuinsma schreef op vrijdag 2 nov 2012, 20:50]Hallo p.stavenuiter.

Zet beide BT apparaten volledig uit.
Herstart de BT van de auto.
Ga naar instellingen.
Zoek naar de instelling " zichtbaar voor andere BT apparaten"
Zet deze instelling AAN.!
Zet nu de telefoon aan.
Schakel óók de BT van de telefoon aan.
Ga naar BT instellingen.
Ga naar "nieuwe apparaten zoeken".
Maak nu een verbinding met de auto BT.
Vink "automatisch contact maken" aan.
Bevestig, en nu heeft u een werkende verbinding.
Succes

je lijkt de belastingdienst wel, maar dan niet een "stuk gemakkelijker" (zij blijft immers in de meeste gevallen nog steeds onnavolgbaar)maar echt gemakkelijk.

da
door danny1908 - Aug 7, 2013 om 09:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

in juli 2013 heb ik ook een nieuwe Hyundai i20 gekocht.
ik heb een samsung galaxy s3
En mijn bluetooth doet het wel maar de telefoon boek en spraak herkenning werkt niet
De dealer weet niet hoe het werkt
Afspraak met de dealer gemaakt dat hij heel de dag de auto zou gaan testen en doen maar ook zijn telefoons werken niet ( iphone, nexus, samsumg)
Dealer mailt de importeur en ik moet afwachten.
Ik heb zelf Hyundai nederland gebeldt en eerst wordt er gezegt dat het een bekend probleem is en dat ze er mee bezig zijn ik moet afwachten ik zou de volgende dag terug gebeld worden door een medewerker (naam L. Londen) maar na 2 dagen gewacht belde ik zelf en was ze op vakantie.
De andere medewerker heeft me wel geholpen maar geen oplossing gekomen.
Medewerker vertelde mijn ook weer dat ze een mail gestuurt hebben naar het hoofdkantoor en moet dat afwachten en dat het geen bekend probleem is.

wie heeft er ook zo probleem met de bluetooth van hyundai en wie weet er een oplossing op