wilma1981
door wilma1981 Mar 7, 2011 om 20:25
Auto & vervoer

Problemen met [edit redactie] Novus Glass

Ik had een paar barstjes in mijn voorruit (waren echt zo klein dat ze zo gemaakt konden worden).
werdt benaderd door autototaalglas op parkeerterrein en er werdt gezegd dat het als ik ervoor verzekerd was gratis was anders zou het hooguit 30 euro kosten.
krijg nu een rekening van 160 euro????
wat kan ik hieraan doen?

950 10 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Mar 7, 2011 om 20:59
827 Antwoorden / 2 Vragen

weet je zeker dat het om "autototaalglas" gaat en niet om "autotaalglas"?
Zo ja, dan ben je het slachtoffer geworden van een stelletje beunhazen die geen contract hebben met je eigen autoglasverzekering....
Google maar eens op hun naam....
Helaas zal je de rekening gewooon moeten betalen.

wilma1981
door wilma1981 - Mar 7, 2011 om 21:06
6 Antwoorden / 5 Vragen

sorry je hebt gelijk het is autotaalglas..

emcede
door emcede - Mar 7, 2011 om 22:50
960 Antwoorden / 4 Vragen

Autotaalglas werkt niet op parkeerplaatsen.

wolfenjong
door wolfenjong - Mar 8, 2011 om 12:36
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Als u op de pakeerplaats een overeenkomst bent aangegaan met u handtekening daar onder, en heeft u ook een kopie van deze overeenkomt ontvangen,dan lees deze als nog eerst goed door,of u moet betalen. Maar is dat niet zo, zou ik ze laten weten dat u de 30,- euro volgens afspraak betaald, en verder niets, en dat u de rechtzaak tegen u met vertrouwen tegemoet ziet, als ze verder niet akkoord gaan.
En trap hier dan ook niet meer in, deze mensen zijn namelijk getraind om u op te lichten, anders staan ze ook niet op een parkeerterrein, en leer ''nee'' zeggen.

Succes er mee.

Lsk520
door Lsk520 - Mar 8, 2011 om 16:03
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=emcede schreef op maandag 7 mrt 2011, 22:50]Autotaalglas werkt niet op parkeerplaatsen.

Klopt! Dus het zal toch wel om autototaalglas gaan. Dat zijn bekende beunhazen.

pino123
door pino123 - Mar 8, 2011 om 16:05
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tp schreef op dinsdag 8 mrt 2011, 16:03][quote=emcede schreef op maandag 7 mrt 2011, 22:50]Autotaalglas werkt niet op parkeerplaatsen.

Klopt! Dus het zal toch wel om autototaalglas gaan. Dat zijn bekende beunhazen.

Inderdaad even googlen en kijken hoeveel hits je krijgt.

wilma1981
door wilma1981 - Mar 10, 2011 om 08:20
6 Antwoorden / 5 Vragen

excuus na autotaalglas het bedrijf was novus glass (heb dit bericht voor een goede kennis erop gezet maar die had mij de verkeerde naam doorgegeven heb nu alle papieren hier liggen dus dit gebeurt niet nog een keer)

su
door susannef - Mar 10, 2011 om 09:36
303 Antwoorden / 9 Vragen

@emcede voor jouw informatie: bij mij in de buurt werkt Autotaalglas wél met enige regelmatig - als service en klantenbinding - vanaf een parkeerplaats voor het repareren van kleine sterretjes.

Redacteur
door Redacteur - Mar 10, 2011 om 12:24
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Noot van de redactie:

De topic starter heeft bij ons aangegeven dat er een vergissing is gemaakt welk bedrijf het in deze zou betreffen. Voor de goede orde: dit topic gaat niet over "Autotaalglas", maar over "Novus Glass".

Redactie Kassa-online

wilma1981
door wilma1981 - Mar 10, 2011 om 12:38
6 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=redacteur schreef op donderdag 10 mrt 2011, 12:24]Noot van de redactie:

De topic starter heeft bij ons aangegeven dat er een vergissing is gemaakt welk bedrijf het in deze zou betreffen. Voor de goede orde: dit topic gaat niet over "Autotaalglas", maar over "Novus Glass".

Redactie Kassa-online

Dank je wel hopelijk komen er nu normale reacties en excuses voor ongemak