di
door dicxnl Oct 27, 2006 om 19:22
Auto & vervoer

Problemen met onze 2smarts

wij kochten 6 jaar geleden 2 nieuwe Smart auto's. nu gaat er in 2 weken tijd bij beide auto's de linker voorveer kapot. [1 auto heeft 103 000 km gelopen de andere 39 000 km]. dit moet dus een productie fout zijn. het smart call center is 1 grote frustratie. wij lieten de wagens bij kwikfit repareren daar er in venlo waar ik woon geen smartcenter is [auto's zijn wel bij smart in onderhoud echter met een kapotte voorveer is het niet slim ver te rijden]
call center: gaat u maar naar een smartcenter. ik: heeft geen zin het probleem is al verholpen cc: daar gaat het niet om wij krijgen instructies van smart en daar moeten we ons aan houden. ik: ja maar het heeft toch geen zin met een gerepareerde auto naar een center te gaan. cc: ja maar u moet dat toch doen. wij krijgen alleen onze instructies...blablablabla... enz.

wie weet hoe wij met dit probleem kunnen omgaan?

is toch van de gekke dat smart zich fijn achter een ccenter verschuilt? graag reacties.

691 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee sory u maakt helaas de fout om de fout bij smart te leggen . Daar u niet naar de dealer bent gegaan of daar contact  en/of  toestemming heb gekregen om de auto ergens anders te laten repareren . Verspeeld  helaas denk ik u kansen op garantie .  Erbij vermelden ik bent geen smart liefhebber of medewerker van smart  ! Ik hoop dat het nog goed komt met u en uw auto,s GRT .JACBIGBOSS

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk as je wat in je auto hoort en gaat naar een garage in de buurt om het te laten bekijken en je ziet een kapotte veer. dan ga je niet nog 75 km met crash en dus dood risico rijden om het gelijk wat u stelt te krijgen. smart geeft geen klacht mogelijkheid. en dat is hun probleem. natuurlijk is uw statement 'regels zijn regels' een mooie. alleen daardoor komen we in een wegwerp maatschappij ...

er was vroeger eens een franse zangeres [naam is me ontschoten] die met p.duffy zong: "TOGETHER WE'RE STRONG"

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk as je wat in je auto hoort en gaat naar een garage in de buurt om het te laten bekijken en je ziet een kapotte veer. dan ga je niet nog 75 km met crash en dus dood risico rijden om het gelijk wat u stelt te krijgen. smart geeft geen klacht mogelijkheid. en dat is hun probleem. natuurlijk is uw statement 'regels zijn regels' een mooie. alleen daardoor komen we in een wegwerp maatschappij ...

er was vroeger eens een franse zangeres [naam is me ontschoten] die met p.duffy zong: "TOGETHER WE'RE STRONG"

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag dicxnl,

Je schrijft: wie weet hoe wij met dit probleem kunnen omgaan?

Schrijf een briefje naar de importeur waar je jouw probleem voorlegt. Doe een verzoek om een bijdrage in de herstelkosten. Nee heb je, ja kun je krijgen. In dat briefje zou ik niet de nadruk leggen op een produktiefout. Ook collega binka geeft al aan dat je je daar niet op kunt beroepen na 6 jaar. Leg meer de nadruk op het feit dat jullie echte Smartfans zijn en uiteraard overwegen om t.z.t weer een Smart aan te schaffen. Met honing bereik je veel meer dan met pek.

Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

wel vreemd dat de monteur die beide wagens repareerde sprak van een productie fout. rechts is niets aan de hand. hadden we maar 1 auto gehad hadden we niets gemerkt. och onze maatschappij loopt terug...

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

smart schreef vandaag een omvangrijke brief waar niets instaat, alleen dat ze niets kunnen doen [na overleg met mercedes benz...!!!]

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

vriend laat ik nu opeens een brief van smart krijgen dat er een productiefout met de voorveren is gekonstateerd. of ik me met mijn smarts bij een center wil melden. dus toch iets anders as uw reactie...

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zegt na 6 jaar, het is gewoon stom toeval dat beide tegelijk sneuvelen.
Tegenwoordig met al die drempels hebben veringen veel te lijden en gaan eerder stuk.
Na 6 jaar kunt u niet van een produktie fout spreken.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

zie andere reactie

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

zie andere reactie

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

kregen brief van smart dat de auto terug moet naar smart center ivm productie fout voorveren....?!>?!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi, kun je alsnog de onkosten claimen!