di
door dicxnl Oct 27, 2006 om 19:22
Auto & vervoer

Problemen met onze 2smarts

wij kochten 6 jaar geleden 2 nieuwe Smart auto's. nu gaat er in 2 weken tijd bij beide auto's de linker voorveer kapot. [1 auto heeft 103 000 km gelopen de andere 39 000 km]. dit moet dus een productie fout zijn. het smart call center is 1 grote frustratie. wij lieten de wagens bij kwikfit repareren daar er in venlo waar ik woon geen smartcenter is [auto's zijn wel bij smart in onderhoud echter met een kapotte voorveer is het niet slim ver te rijden]
call center: gaat u maar naar een smartcenter. ik: heeft geen zin het probleem is al verholpen cc: daar gaat het niet om wij krijgen instructies van smart en daar moeten we ons aan houden. ik: ja maar het heeft toch geen zin met een gerepareerde auto naar een center te gaan. cc: ja maar u moet dat toch doen. wij krijgen alleen onze instructies...blablablabla... enz.

wie weet hoe wij met dit probleem kunnen omgaan?

is toch van de gekke dat smart zich fijn achter een ccenter verschuilt? graag reacties.

691 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee sory u maakt helaas de fout om de fout bij smart te leggen . Daar u niet naar de dealer bent gegaan of daar contact  en/of  toestemming heb gekregen om de auto ergens anders te laten repareren . Verspeeld  helaas denk ik u kansen op garantie .  Erbij vermelden ik bent geen smart liefhebber of medewerker van smart  ! Ik hoop dat het nog goed komt met u en uw auto,s GRT .JACBIGBOSS

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

kijk as je wat in je auto hoort en gaat naar een garage in de buurt om het te laten bekijken en je ziet een kapotte veer. dan ga je niet nog 75 km met crash en dus dood risico rijden om het gelijk wat u stelt te krijgen. smart geeft geen klacht mogelijkheid. en dat is hun probleem. natuurlijk is uw statement 'regels zijn regels' een mooie. alleen daardoor komen we in een wegwerp maatschappij ...


er was vroeger eens een franse zangeres [naam is me ontschoten] die met p.duffy zong: "TOGETHER WE'RE STRONG"

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

kijk as je wat in je auto hoort en gaat naar een garage in de buurt om het te laten bekijken en je ziet een kapotte veer. dan ga je niet nog 75 km met crash en dus dood risico rijden om het gelijk wat u stelt te krijgen. smart geeft geen klacht mogelijkheid. en dat is hun probleem. natuurlijk is uw statement 'regels zijn regels' een mooie. alleen daardoor komen we in een wegwerp maatschappij ...


er was vroeger eens een franse zangeres [naam is me ontschoten] die met p.duffy zong: "TOGETHER WE'RE STRONG"

ve
door verwijderd - Oct 27, 2006 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag dicxnl,


Je schrijft: wie weet hoe wij met dit probleem kunnen omgaan?


Schrijf een briefje naar de importeur waar je jouw probleem voorlegt. Doe een verzoek om een bijdrage in de herstelkosten. Nee heb je, ja kun je krijgen. In dat briefje zou ik niet de nadruk leggen op een produktiefout. Ook collega binka geeft al aan dat je je daar niet op kunt beroepen na 6 jaar. Leg meer de nadruk op het feit dat jullie echte Smartfans zijn en uiteraard overwegen om t.z.t weer een Smart aan te schaffen. Met honing bereik je veel meer dan met pek.


Sukses, groeten, Read. 

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wel vreemd dat de monteur die beide wagens repareerde sprak van een productie fout. rechts is niets aan de hand. hadden we maar 1 auto gehad hadden we niets gemerkt. och onze maatschappij loopt terug...

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

smart schreef vandaag een omvangrijke brief waar niets instaat, alleen dat ze niets kunnen doen [na overleg met mercedes benz...!!!]


 

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

vriend laat ik nu opeens een brief van smart krijgen dat er een productiefout met de voorveren is gekonstateerd. of ik me met mijn smarts bij een center wil melden. dus toch iets anders as uw reactie...

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U zegt na 6 jaar, het is gewoon stom toeval dat beide tegelijk sneuvelen.
Tegenwoordig met al die drempels hebben veringen veel te lijden en gaan eerder stuk.
Na 6 jaar kunt u niet van een produktie fout spreken.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zie andere reactie

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zie andere reactie

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

kregen brief van smart dat de auto terug moet naar smart center ivm productie fout voorveren....?!>?!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mooi, kun je alsnog de onkosten claimen!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer