Problemen met onze 2smarts
wij kochten 6 jaar geleden 2 nieuwe Smart auto's. nu gaat er in 2 weken tijd bij beide auto's de linker voorveer kapot. [1 auto heeft 103 000 km gelopen de andere 39 000 km]. dit moet dus een productie fout zijn. het smart call center is 1 grote frustratie. wij lieten de wagens bij kwikfit repareren daar er in venlo waar ik woon geen smartcenter is [auto's zijn wel bij smart in onderhoud echter met een kapotte voorveer is het niet slim ver te rijden]
call center: gaat u maar naar een smartcenter. ik: heeft geen zin het probleem is al verholpen cc: daar gaat het niet om wij krijgen instructies van smart en daar moeten we ons aan houden. ik: ja maar het heeft toch geen zin met een gerepareerde auto naar een center te gaan. cc: ja maar u moet dat toch doen. wij krijgen alleen onze instructies...blablablabla... enz.
wie weet hoe wij met dit probleem kunnen omgaan?
is toch van de gekke dat smart zich fijn achter een ccenter verschuilt? graag reacties.
Nee sory u maakt helaas de fout om de fout bij smart te leggen . Daar u niet naar de dealer bent gegaan of daar contact en/of toestemming heb gekregen om de auto ergens anders te laten repareren . Verspeeld helaas denk ik u kansen op garantie . Erbij vermelden ik bent geen smart liefhebber of medewerker van smart ! Ik hoop dat het nog goed komt met u en uw auto,s GRT .JACBIGBOSS
kijk as je wat in je auto hoort en gaat naar een garage in de buurt om het te laten bekijken en je ziet een kapotte veer. dan ga je niet nog 75 km met crash en dus dood risico rijden om het gelijk wat u stelt te krijgen. smart geeft geen klacht mogelijkheid. en dat is hun probleem. natuurlijk is uw statement 'regels zijn regels' een mooie. alleen daardoor komen we in een wegwerp maatschappij ...
er was vroeger eens een franse zangeres [naam is me ontschoten] die met p.duffy zong: "TOGETHER WE'RE STRONG"
kijk as je wat in je auto hoort en gaat naar een garage in de buurt om het te laten bekijken en je ziet een kapotte veer. dan ga je niet nog 75 km met crash en dus dood risico rijden om het gelijk wat u stelt te krijgen. smart geeft geen klacht mogelijkheid. en dat is hun probleem. natuurlijk is uw statement 'regels zijn regels' een mooie. alleen daardoor komen we in een wegwerp maatschappij ...
er was vroeger eens een franse zangeres [naam is me ontschoten] die met p.duffy zong: "TOGETHER WE'RE STRONG"
Dag dicxnl,
Je schrijft: wie weet hoe wij met dit probleem kunnen omgaan?
Schrijf een briefje naar de importeur waar je jouw probleem voorlegt. Doe een verzoek om een bijdrage in de herstelkosten. Nee heb je, ja kun je krijgen. In dat briefje zou ik niet de nadruk leggen op een produktiefout. Ook collega binka geeft al aan dat je je daar niet op kunt beroepen na 6 jaar. Leg meer de nadruk op het feit dat jullie echte Smartfans zijn en uiteraard overwegen om t.z.t weer een Smart aan te schaffen. Met honing bereik je veel meer dan met pek.
Sukses, groeten, Read.
wel vreemd dat de monteur die beide wagens repareerde sprak van een productie fout. rechts is niets aan de hand. hadden we maar 1 auto gehad hadden we niets gemerkt. och onze maatschappij loopt terug...
smart schreef vandaag een omvangrijke brief waar niets instaat, alleen dat ze niets kunnen doen [na overleg met mercedes benz...!!!]
vriend laat ik nu opeens een brief van smart krijgen dat er een productiefout met de voorveren is gekonstateerd. of ik me met mijn smarts bij een center wil melden. dus toch iets anders as uw reactie...
U zegt na 6 jaar, het is gewoon stom toeval dat beide tegelijk sneuvelen.
Tegenwoordig met al die drempels hebben veringen veel te lijden en gaan eerder stuk.
Na 6 jaar kunt u niet van een produktie fout spreken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer