do
door donja_1 May 21, 2006 om 18:59
Auto & vervoer

Rijden met reklame

wij willen wat extra bijverdienen door te rijden met reclame.

wat zijn jullie ervaringen hier mee.

wat zijn de nadelen hiervan

534 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het hangt er in sterke mate vanaf of u dat als ondernemer doet of als particulier met een privé auto en of u zich er voor laat betalen hetgeen ik wel begrijp.

Doet u dat als ondernemer met KvK inschrijving en BTW nummer en met factuur, dan is er niets te vrezen. Doet u dat als particulier: let op de fiscale consequenties of wel zorg ook voor een acceptabele factuur (liefst confom de waarheid) en geef de inkomsten (na een schatting van de kosten die aftrekbaar zijn maar mogelijk naar oordeel van de inspecteur dan NIHIL op bij uw aangifte IB/pv. Doet u normaliter geen aangifte, doe dat dan wel volgend jaar om problemen achteraf te voorkomen. De fiscus ziet uw reclameuiting op uw voertuig ook. Als u slechts één opdrachtgever heeft loopt u risico m.b.t. premies svw hoewel dit naar mijn idee een grijs gebied is. U verricht m.i. geen werkzaamheden, doch wel een dienst en ik weet niet hoe dat wordt opgevat m.b.t. sociale wetgeving.

Mogelijk dat Canacampo daar meer over weet (zonder anderen tekort te doen).

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk hier eens voor info;

http://www.geldopwielen.nl/Bijverdienen/Vragen.aspx

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey, geldopwielen is wel een commerciële site.

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Monique,

Hou er a.u.b. wel rekening mee dat auto's met reclame hierop in de regel inbraakgevoeliger zijn. Denk bijvoorbeeld wat een potentiele inbreker voor auto zou uitzoeken: een "kale" of een met het logo van een of ander ICT-bedrijf (met mogelijk een mooie laptop in de kofferbak)?

Een AIVD-logo lijkt me ook niet prettig.... dan heb je de hele dag journalisten om je auto zwerven :-)

Mvgr - B

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat is een commerciele site,

Het is ook niet de bedoeling dat je je daar gelijk inschrijft maar om  je te informeren kan een kijkje nemen geen kwaad.

Kijken wat het inhoudt, wat de voorwaarden zijn en wat je betaald zou kunnen krijgen, aan de hand daarvan kun je bekijken of het voor jou een optie is en dan moet je bedenken wat dit belastingtechnisch gaat betekenen en zoals Bruynar al zei, wat zou het nadeel kunnen zijn, waarbij autoinbraak mij ook een rieele optie lijkt helaas.

Er is verder ook niet veel over te vinden,

Groetjes,

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey, okidoki

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Durex reclame op een auto van de Viagra gebruiker?

Heineken voor de Blauwe knoper....

Het kan wel maar er zijn er die wel inschijfgeld vragen, en daarna......................................................................

Informeer eerst een of het wel rendabel is, en de stikkers eraf is veel werk, en bij een rode auto heb je na een paar jaar grote kleurverschillen...

bij het minder voorzichtig verwijderen, spuiten is duur...

En wat als een goede firma staks bij Radar een douche krijgt

ve
door verwijderd - May 22, 2006 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

als het is via publicars dan is het goed want ik heb het ook gedaan

dit is te vertrouwen

ve
door verwijderd - Mar 29, 2008 om 01:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie kan er nu in een keer duidelijk vertellen of het te vertrouwen is ja of nee.

Kijk bij de belasting moet je het op geven want ze weten alles van je in nederland dat is zo klaar als en klontje.

Dat je lak er aan gaat is natuurlijk ook duidelijk dat was indertijd al zo met de al bekende NL stikker's en de pretpark stikkers.

Maar als ja er nou echt zo veel mee kan verdienen kun je er je auto wel na en paarjaar wel voor over laten spuiten lijkt mij..

Dus zijn ze echt te vertrouwen krijg je waar voor je geld?

Krijg je er echt een paar honderd €  voor..

Zitten er geen haken en ogen aan, of zit ons wel bekende ADERTJE onder het gras?

Kijk ik rij z'n 80.000 km per jaar en als ik er dan ook nog geld voor kan krijgen is dan toch mooi mee genomen lijkt mij..

Wachtend hoop ik op duidelijke andwoorden.

Sjamar21