ge
door gelianfi Sep 12, 2005 om 19:47
Auto & vervoer

Route mobiel

Heb goed ervaringen met route mobiel, zijn er snel en zelfs voor de simpele dingen weten ze een oplossing, ook erg beleefd, wat mij betrefd mogen ze blijven en ik hoop dat vele met deze stelling eens zijn

873 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jh
door jhkrabshuis - Sep 12, 2005 om 19:52
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb 1 maal gebruik moeten maken van de pechdienst van route mobiel i.v.m. lege accu. Waren met 15 minuten ter plaatse en binnen 5 minuten weer op pad. Dus prima en snel opgelost. Telefonische aanname van mijn oproep vriendelijk en correct.

al
door alekander - Sep 13, 2005 om 13:26
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Enerzijds ben ik tevreden met RM, anderzijds ook weer niet. Dit jaar heb ik veel pech gehad met mijn auto (8 jaar oud). RM is wel een keer of 5 geweest en ik mag zeggen, naar alle tevredenheid, ik ben steeds weer op weg geholpen. Zelfs ook op 2e Pinksterdag toen mijn koppeling ermee ophield en ik weggesleept moest worden. Ze hadden de auto keurig bij de garage (hun buren) voor me neer gezet.


Een maand of 2 geleden kreeg ik een brief dat ik te vaak van hun service gebruik had gemaakt. Dat ik in de tussentijd een jongere auto heb gekocht schijnt niet uit te maken...


Jammer, maar ik probeer me volgend jaar gewoon weer opnieuw in te schrijven, want ik was aanvankelijk goed te spreken over RM.


 

wi
door willeke1985 - Sep 24, 2005 om 16:09
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

 


 

wi
door willeke1985 - Sep 24, 2005 om 16:15
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb in december 2004 1 maal gebruik gemaakt van de pechulp van RM. Mijn auto was op dat moment niet te maken en ik kreeg een huurauto om naar huis te kunnen. Dit ging allemaal erg netjes. Een paar maanden later kreeg ik een rekening van €65. Dit bedrag is zonder berichtgeving van mijn rekening afgeschreven. Dit omdat ik de huurauto volgens hun te laat heb ingeleverd. Vervolgens ben ik nu al vele brieven en telefoontjes verder. Ik heb hun meerdere malen aangetoond dat ik de auto wel op tijd heb ingeleverd. Mijn geld heb ik nog steeds niet terug. Volgend jaar stap ik over naar de ANWB.

gemojo
door gemojo - Sep 25, 2005 om 15:22
6 Antwoorden / 3 Vragen
0

zelf heb ik geen evaring met route mobile.


maar van vrienden heb ik alleen maar negatieve dingen gehoord en die zij gauw weer terug naar de ANWB gegaan.


voorbeeld zijn wel otijd bij je inderdaad binnen 30 min maar hebben nog nooit meegemaakt dat de auto terplekken gemaakt kon worden werden altijd naar een garage gestuurd waarvan nadien netjes een rekening van in de bus viel. wat men ook verveeld vond was dat mijn vriend een auto en moter had maar moet voor beiden een apart abonnement afsluiten.


dus voor mij geen r.m


 


groetjes gemojo

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer