Ro
door Rosa7 Sep 15, 2021 om 10:51
Auto & vervoer

Slechte ervaringen Parclick

Ik parkeer vaak met Parclick in een garage met automatische slagboomopening. Een keer weigerde de slagboom en werd deze na aanbellen handmatig open gedaan. Opeens kreeg ik een extra rekening inclusief nieuw reserveringsnummer van Parclick voor drie aanvullende dagen. Parclick stelt dat ik deze reservering zelf gemaakt heb en wil niet vergoeden. Heeft iemand dezelfde ervaring en is dit wel goed opgepikt door Parclick? Het kan toch niet zo zijn dat elke keer dat het systeem weigert Parclick zelf een reservering creëert en er extra betaald moet worden?

2299 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 15, 2021 om 11:15
16845 Antwoorden / 202 Vragen
1

Schriftelijk en aangetekent bezwaar maken tegen het opnieuw in rekening brengen en stel daar o.a in dat men dient te bewijzen dat u de reservering zelf gemaakt zou hebben. Bij een negatieve reactie vrag dan advies bij 

Juridisch advies volgens kassa:

Voor juridisch advies kun je je ook wenden tot:

- Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

aurora1
door aurora1 - Sep 15, 2021 om 17:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al bij dit bedrijf schriftelijk geklaagd?
https://parclick.nl/contact

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer