ma
door marcelvdweide Feb 14, 2019 om 20:39
Auto & vervoer
Spatbord gazelle Grenoble C7 breekt na 2 maand spontaan

heeft Iemand de zelfde ervaring als mij dat bij het achterlicht het spatbord spontaan breekt hoogstwaarschjinlijk door de trilling
op de weg.

hij breekt precies waar de achterlamp en de zijverlichting zit gemonteerd.

12654 11 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Feb 14, 2019 om 20:47
16847 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft er toch weinig aan of iemand eenzelfde ervaring heeft gehad? Gaat u terug naar waar u de fiets gekocht heeft, lijkt mij logischer.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 14, 2019 om 20:49
554 Antwoorden / Vragen

Garantie bij de leverancier niet bij de fabrikant!

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 14, 2019 om 20:56
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Geen garantie maar wettelijk econsumentenbescherming.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 14, 2019 om 20:51
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Volgens de consumentenwetgeving is bij het zich voordoen van een defect zoals nu het noemt de verkoper aansprakelijk. De verkoper dient ofwel te repareren en als dat niet voor vervanging zorg te dragen. Zo eenvoudig is het wettelijk. Zie

 en eventueel verder ook http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/18.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/21.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/22.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/23.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/24.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/25.html

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2019 om 21:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga terug naar de leverancier, die moet er een nieuwe opzetten. Schijnbaar is dat spatbord op die plek verzwakt door de bevestiging van het licht.

@H
door @HENK@ Feb 15, 2019 om 13:59
159 Antwoorden / 1 Vragen

ik vermoed dat juist daarom de ts deze vraag stelde, meer ervaringen is sterker in de schoenen staan

Grunnen.
door Grunnen. - Feb 15, 2019 om 01:04
509 Antwoorden / Vragen

En wat zei de verkoper toen het aan hem liet zien,Garantie klusje?

Topantwoord

me
door mein33 - Feb 15, 2019 om 14:12
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik zal wel een beetje 'kippig' zijn, (dat ben ik ook) maar ik zie op de foto geen afgebroken spatbord.
Heb ook nog even ondersteboven gekeken, maar met het zelfde als resultaat. ;-))

Bij klachten en defecten aan de fiest, terug met de fiets naar de fietsenmaker waar u de fiest gekocht heeft.

ma
door marcelvdweide - Feb 18, 2019 om 20:44
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ben eerst bij mijn leverancier/ Dealer geweest , maar die beweerde dat het geen garantie was.
Ik moest het maar opgeven bij de verzekering. Onder protest betaald.
na het weekend met Gazelle gebeld, die jufvrouw aan de telefoon vroeg gelijk of ik een type Grenoble had.

probleem was bekend en er was een modificatie op dit type achter spatbord.
alles moet vergoed worden door de des betreffende dealer.

ben toen met mijn ticket nummer van Gazelle terug gegaan naar de Dealer.

Hopelijk is Luc Winters Beilen net zo vlot met terug storten van de factuur dan de service van Gazelle, die uitstekend is.

Afz. Marcel.

me
door mein33 Feb 18, 2019 om 21:00
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Fijn dat het bijna is opgelost en bedankt voor het terugmelden.

Kd
door Kdm - Feb 20, 2019 om 17:57
1 Antwoorden / Vragen

Heb hetzelfde voor. Fiets vandaag voor de tweede maal binnengebracht bij de fietsenwinkel.
De eerste keer werd dit door Gazelle aanzien als garantie. Ik moest niets betalen en de verkoper werd vergoed door Gazelle.
Nu is er gezegd dat ze een nieuw type spatbord zouden opsturen. We wachten nog even af.

Ik
door Ikbenhet - Feb 24, 2019 om 09:26
1 Antwoorden / Vragen

Beste,

Hier de laatste weken 3x hetzelfde.
Eerst 1 fiets, daarna de 2e fiets en nu alweer van de eerste fiets.
Heb nu weer afspraak voor de 2e vervanging van fiets 1

Ma
door Marcokooi - Feb 24, 2019 om 23:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb exact het zelfde bij beide fietsen
ik heb de dealer een mail gestuurd

ik wacht af
hoop niet dat het lang duurd, ik gebruik de fiets normaal elke dag

Ma
door Marcokooi - Feb 28, 2019 om 21:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn dealer heeft contact gehad met Gazelle en er worden bij ons 2 nieuwe verbeterde spatborden gemonterrd en onder Garantie

Netjes opgelost zo
Goede service!