bennieol
door bennieol Apr 15, 2011 om 00:58
Auto & vervoer

Subsidie

ja ik heb een zonneboiler aangeschaft,
op een beurs in hardenberg werd mij verteld dat ik 600 euro subsidie krijg was november december, dus in januwarie besteld maar ik heb vernomen dat er tot heden geen subsidie op krijg en en wat nu
met subsidie heb ik heb in 14 jaar terug verdient nu word dat 20 jaar en ding gaat ongeveer 20 jaar mee. dus eigenlijk zeg ik nee
maar kan ik dit terug draaien. en bestelling ongedaanmaken
groetjes bennie

521 1 Rapporteer

chris74
door chris74 - Apr 20, 2011 om 08:52
564 Antwoorden / 44 Vragen

Misschien is het handig om je topic te verplaatsen naar huis en tuin, want neem aan de de zonneboiler niet in de auto staat.