mi
door mij1234 Nov 3, 2018 om 13:06
Auto & vervoer

Super-service Alfa-Bikes

Deze week een fietsmand besteld bij Alfa-Bikes.
Helaas was het niet de kleur die op de foto op de site stond en de verf was hier en daar een beetje beschadigd.
Na contact opgenomen te hebben met Alfa-Bikes,vandaag een andere mand ontvangen,de goede kleur en geen beschadigingen.
De andere mand mag ik ook houden.
Dat vind ik nog eens super-service.
Nogmaals hartstikke bedankt Alfa-Bikes.

2406 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 3, 2018 om 13:12
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Geef ze de warme douche op de AvroTros Radar site. Dit is Kassa: vraag & beantwoord. ;-)

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2018 om 13:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn voor u. Maar dit is geen review site.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 3, 2018 om 13:28
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien als u dat nog niet gedaan hebt hen op deze wijze een bedankje sturen:

Adres:
Vareseweg 30
3047AV Rotterdam
Tel: 010 -415 21 21
Email: info@alfabikes.nl

mi
door mij1234 - Nov 3, 2018 om 13:29
24 Antwoorden / 12 Vragen

Ik wist niet dat er een speciale site voor was,maar ga ik 'm daar ook plaatsen,thx

Sjoppie ik heb ze via de mail al bedankt

sjjoppy
door sjjoppy Nov 3, 2018 om 13:50
7195 Antwoorden / 3 Vragen

De site is er niet echt speciaal voor maar heb ‘m even voor dit doel opgezocht.
Denk dat uw reactie naar hen toe op prijs gesteld is.

me
door mein33 - Nov 3, 2018 om 13:57
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@mij1234,

Fijn dat ze u alsnog de bestelde fietsmand in de juiste kleur en zonder beschadigingen hebben gestuurd !
Maar waarom zouden ze dan toch eerst geprobeerd hebben u er één met een foute kleur en met beschadingen in de maag te splitsen ??

Nogmaals Alfa-Bikes hartstikke bedankt, maar Alfa-Bikes heeft gewoon geleverd wat u heeft besteld en waar u voor heeft betaald, niets meer en niets minder, dus zo "Super" is die "Super-service" nou ook weer niet !

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 3, 2018 om 14:07
16867 Antwoorden / 202 Vragen

En wat is hier uw vraag? Voor het weggeven een warme douche kunt u zich beter richten tot 'Radar' van AVRO/TROS.

Ik zie inmiddels al meerdere antwoorden, snelle reacties en nu aanvullend:

het bedrijf doet feitelijk niets meer en minder naleven van de consumentenwetgeving en bespaart zichzelf  of u de kosten van terugzenden.
Het is en blijft goede service, dat wel.

sw
door swat1500 - Nov 3, 2018 om 14:13
3791 Antwoorden / 0 Vragen

Heel fijn voor u maar had u ook een vraag?

gerbera
door gerbera - Nov 3, 2018 om 15:30
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Nogmaals hartstikke bedankt Alfa-Bikes.

edrick3
door edrick3 - Nov 3, 2018 om 15:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn voor jou dat alles zo supergoed geregeld is. ;-)