ni
door nijmegen Jul 25, 2005 om 19:53
Auto & vervoer

Target

Ben opzoek naar een Racefiets nu kwam ik op het internet de naam Target
tegen. Wie kan mij iets meer vertellen over dit fietsmerk. Behalve wat
natuurlijk al op deze site staat. Mijn intresse gaat uit naar de Race
Tiagra 27 speed. Een vraag voor een kenner in de wieler sport denk ik.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s). Groeten Patrick

http://www.targetbikes.nl.

11036 4 Rapporteer

ni
door nijmegen - Jul 25, 2005 om 21:45
9 Antwoorden / 5 Vragen

Dan ga ik denk ik toch voor een andere merk (welke weet ik nog niet
precies). Zijn er zoveel. Maar wel in de prijsklasse Sora/Tiagra.

Bedankt voor uw snelle reactie.

fi
door fietsenmaker - Jul 25, 2005 om 21:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

Target is een bekent merk, in de wat goedkopere sector.

Een zogenaamd B-merk. Niet echt een slechte fiets, maar kwaliteit in verhouding tot de prijs. Ze worden niet vaak verkocht via de gevestigde rijwielzaken en zeker niet in de race speciaalzaken. Die halen voor dit merk vaak hun neus op.

De fietsenmaker.

pavala
door pavala - Jul 26, 2005 om 09:03
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou niet op een target gaan zitten, ik rij op een trek 1000 in 27v,
met tiagra en sora, heeft een mooi alu frame en carbon voorvork. kost
729,-

Heeft een levenslange garantie op frame en vork. Ook mer carbon zadelpen trouwens.

www.trekbikes.com

pavala
door pavala - Jul 26, 2005 om 09:06
8 Antwoorden / 0 Vragen

Target wordt in een sociale werkplaats in elkaar gezet net als de atb
en hybridefietsen, daarom valt het wat goedkoper uit. Hoe het met
garantie gaat weet ik niet.