lizavaals
door lizavaals Oct 11, 2019 om 11:14
Auto & vervoer

Tikkend gelui d scootmobiel

Ik heb een scootmobiel lion4 van freerider nu ervaar ik sinds enkele weken een tikkend geluid van de aandrijving . Ik woon in Vaals en mijn vraag is weet iemand wat dit veroorzaakt.

2018 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 11, 2019 om 12:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou maar eens contact opnemen met de leverancier.

holstein
door holstein - Oct 11, 2019 om 12:24
922 Antwoorden / 16 Vragen

Dit is wel moeilijk om dit op een forum te behandelen, daar zal toch iemand naar moeten kijken én luisteren....

ne
door neodutchio - Oct 11, 2019 om 12:43
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Ik denk een knikker in het handschoenenkastje.

Ongetwijfeld hebt u een onderhoudscontract of een leverancier waar de scootmobiel vandaan komt, informeer daar eens.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 11, 2019 om 13:35
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Hiervoor is maar één advies en dat is naar een hersteller gaan resp. degene waar uw scootmobiel in onderhoud is en /of degene die aan u heeft geleverd.

gerbera
door gerbera - Oct 12, 2019 om 14:08
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Niet per ongeluk een iets aan de binnenkant van het wiel, bv een stokje, wat het tikken veroorzaakt. Anders toch maar even naar laten kijken kan hem ook in de aandrijving (motor) zitten.

aurora1
door aurora1 - Oct 12, 2019 om 16:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zit er misschien een klein steentje in het profiel van een band? Dat kan met rijden op straat of op een harde vloer ook een tikkend geluid geven.