au
door audi2006 Aug 2, 2007 om 13:16
Auto & vervoer

TNT terecht zo langszaam?

Ik heb 3 weken geleden een pakket opgestuurd naar Belgie. Het pakket is verzekerd. Nu is het pakket nooit aangekomen bij de begunstigde. TNT heeft mij verteld dat een ander vervoersbedrijf in Belgie de zending overneemt. Ik heb naar dat vervoersbedrijf gebeld en zei vertelde mij dat ze de zending waren kwijtgeraakt bij de chauffeur. Ik heb dit vervolgens aan TNT gemeld(die nog nergens van op de hoogte waren) en heb daarvoor een onderzoeksformulier moeten invullen. Ik heb vervolgens vorige week een brief gehad waarin stond dat TNT het onderzoek ik gestart. Ik heb vandaag gebeld naar TNT en ze vertelde mij dat het onderzoek zo rond de 3 maanden gaat duren. Ik schrok me rot, 3 maanden??? Ik heb zelf binnen 5 minuten achterhaald dat het pakket verloren is gegaan, en TNT verwacht dat het onderzoek 3 maanden gaat duren! De verzendkosten bedroegen bijna 35euro. Ik zou TNT geen koude douche willen geven, maar een ijskoude douche. Zolang er niets aan je verdiend kan worden laten ze je gewoon lekker wachten. Maar het pakket koste wel 320 euro(aantoonbaar). Stelletje oplichters...

336 2 Rapporteer

harrie
door harrie - Aug 2, 2007 om 13:38
765 Antwoorden / 36 Vragen

In zo'n geval zijn er 2 mogelijkheden; 1.= kwijt en einde verhaal. 2.= kwijt en waar is het gebleven, wie heeft de fout gemaakt, wiens schuld is het en is verantwoordelijk, wat kunnen we doen om zoiets te voorkomen etc.

Ik ga er vanuit dat TNT voor de 2e optie kiest en dat duurt toch wat langer als een eenvoudige constatering. Alle partijen zijn erbij gebaat dan het pakket alsnog boven water komt.

Groeten Harrie

brynnar
door brynnar - Aug 2, 2007 om 14:14
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Voor een (ijs)koude douche verwijs ik u graag naar de collega's van Tros Radar:

WARM

KOUD

Mvgr - B