TNT terecht zo langszaam?
Ik heb 3 weken geleden een pakket opgestuurd naar Belgie. Het pakket is verzekerd. Nu is het pakket nooit aangekomen bij de begunstigde. TNT heeft mij verteld dat een ander vervoersbedrijf in Belgie de zending overneemt. Ik heb naar dat vervoersbedrijf gebeld en zei vertelde mij dat ze de zending waren kwijtgeraakt bij de chauffeur. Ik heb dit vervolgens aan TNT gemeld(die nog nergens van op de hoogte waren) en heb daarvoor een onderzoeksformulier moeten invullen. Ik heb vervolgens vorige week een brief gehad waarin stond dat TNT het onderzoek ik gestart. Ik heb vandaag gebeld naar TNT en ze vertelde mij dat het onderzoek zo rond de 3 maanden gaat duren. Ik schrok me rot, 3 maanden??? Ik heb zelf binnen 5 minuten achterhaald dat het pakket verloren is gegaan, en TNT verwacht dat het onderzoek 3 maanden gaat duren! De verzendkosten bedroegen bijna 35euro. Ik zou TNT geen koude douche willen geven, maar een ijskoude douche. Zolang er niets aan je verdiend kan worden laten ze je gewoon lekker wachten. Maar het pakket koste wel 320 euro(aantoonbaar). Stelletje oplichters...
In zo'n geval zijn er 2 mogelijkheden; 1.= kwijt en einde verhaal. 2.= kwijt en waar is het gebleven, wie heeft de fout gemaakt, wiens schuld is het en is verantwoordelijk, wat kunnen we doen om zoiets te voorkomen etc.
Ik ga er vanuit dat TNT voor de 2e optie kiest en dat duurt toch wat langer als een eenvoudige constatering. Alle partijen zijn erbij gebaat dan het pakket alsnog boven water komt.
Groeten Harrie
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer